PEM Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Een hele late goedenavond allemaal,ff laten weten dat ik het vandaag droog heb gehouden. Dat viel niet mee, eerst de hele dag alleen, momenten dat ik het ervan nam zeg maar. En s' avonds met het team van mijn dochter een kookclinic (de kinderen moesten koken voor de ouders) met alle zuipelarij erbij. Maar goed, ik heb het overleefd. Ik heb het op spa-rood en limonade gehouden in een wijnglas. Het eerste aanbod was cruciaal. Daar zat nog even wat twijfel, maar ik heb mezelf voor gehouden: je kan het niet bij een houden dus afblijven. Dat punt voorbij ging het verder gemakkelijk.Gelukkig weer en droge dag op deteller erbij.Liefs Pem, en voor degenen die al slapen gaan slaap lekker. Ik ga zometeen even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Rapilos,Ik hoop dat ik inderdaad goed slaap vannacht. Mijn hoofd heeft niet teveel indrukken moeten verwerken en heeft ook niet de tijd gehad om te malen.Dames met groeiende borsten,Dat is normaal zo rond je vijfstigste. Bij mij is dat ook het geval. Altijd ben ik PVV geweest (Plat Van Voor), behalve direct na de bevallingen en tijdens de borstvoeding. Nu begin ik echt een boezem te krijgen waardoor ik zelfs begin te overwegen om een of twee behaatjes te gaan kopen.Beste Henkie,Testosteron is ook een hormoon. Zo ook insuline, serotonine, dopamine, adrenaline, andorfine, ... Bij vrouwen komen veel hormoonschommelingen voor. De eerste periode is in de puberteit, dan altijd rond de menstruatie, bij de conceptie, de bevalling, het zogen, bij de overgang.Er zijn mannen die ook last hebben rond de overgangsjaren van een soort opvliegers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Oei, oei, heb ik nou de mannen verjaagd?! Nee, toch, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Ik heb me hele leven al last van opvliegers, ik dacht dat aan mijn karakter lag maar t ligt an de hormonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 heel goed gedaan PEM, knap van jou, zo groei je mooi in je kunnen, hou dat vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 hola, back in da housedaar ben ik weer!ik heb vandaag het terras van mijn ouders onder handen genomen en nog maar een klein deel is nu gedaan... lekker met water bezig en in de zon.. dus ben ik verbrand... auw!geen moeite gehad met de volle ijskast met wijn en bier, wel met de chocolade zeevruchten die er in liggen Vie, vind het leuk om te lezen hoe je partner het boek gelezen heeft.!! als hij meer vertelt wel even hier melden he!! ben nieuwsgierig hoe het voor een buitenstaander leest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 zoo makkelijk gaat dat niet corinne en welkom terug tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Ik ga slapen, weltruste voor zo en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Weltruste! ik ga nog ff tv kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Nou dan ben ik de laatste misschien (kon niet slapen.)Wing, het trof me dat je schreef dat je de eerlijkheid hier wel eens mist. Ik zie hier juist veel eerlijkheid. Maar het is maar hoe je het ziet. En fijn dat je zo goed hebt kunnen praten met je zus.Tapas, mijn J. was eigenlijk nogal beduust. Hij wist wel dat ik een drankverleden heb, maar niet dat het zo erg is geweest. Hij kent zelf eigenlijk geen verslavingen. Ja behalve misschien blokjes oude kaas.Hij heeft een uur zitten lezen. Hij vindt de vormgeving erg mooi en is onder de indruk van wat wij vertellen.Hij wist echt niet dat een verslaving je zo in zijn greep kan hebben.Hij denkt er over om het met de leiding van zijn school te bespreken, Daar zijn ze nogal preventief bezig met alchohol (Breezers zijn niet stoer, etc.) omdat onze ervaringsverhalen zo ècht zijn. Voor de bovenbouw zouden die verhalen wel eens goed kunnen werken.Het zou wel fijn zijn als wij als ervaringsdeskundigen, jonge mensen kunnen weerhouden om aan een verslaving te gaan.Henkie, ik kan je wel een foto sturen, maar die dondert door de DD van je scherm af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Mijn man is ook aan het lezen. Ik ben benieuwd wat hij er van vindt. Hij heeft natuurlijk al vorig jaar mijn ongeredigeerde versie gelezen. Inmiddels heb ik het hele boekwerk ook gelezen en ik moet bekennen dat ik soms niet weer wist wie wat geschreven had. Ik was te oppervlakkig aan het lezen geslagen, ik wou weer eens veel te snel iets.Nu ga ik mij maar klaarmaken voor bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Hoi Depri..alles goed?Nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Wat is het boek mooi geworden Ik zal voor eeuwig verbonden blijven met die 9 prachtige vrouwen door het samen schrijven van dit geweldige hulpboek.Het is precies zo geworden als ik gehoopt had en nog veel beter.Alleen al het weten dat ik deze vrouwen als vriendinnen heb en hun ervaringen ken zal me behouden in de fout te gaan.I owe it to them and to myself.Om het boek te promoten zou ik 10 minuten op een symposium spreken op de twentse universiteitIk zou mijn verhaal voorlezen, maar ik ben niet gegaan.De meeting, mijn expositieopening en alle nieuwe indrukken, die ik met het werken in de galerie en met mijn schilderen en andere vrijwilligers werk heb opgedaan, hadden zoveel indruk op me gemaakt, dat ik zondagavond na de meeting niets meer begreep wat mijn man tegen me zei.Ik wist niet eens meer wat You Tube was.En kon geen zinnen maken omdat mijn hersenen niet mee wilden werken.Daarna tot in de vroege uurtjes een heftige migraine achtige stekende pijn achter mijn linker oog.Ik ben dagen van slag geweest en heb toen besloten dat ik het af zou zeggen.Ik had duidelijk mijn grenzen bereikt met de boog aanspannen.Ik moest gauw op vakantie en moest daar ook fit voor zijn.Marielle heeft mijn rol over genomen.De volgende dag heb ik wel een stuk van mijn verhaal voorgelzen op de inloop avond in de galerie.Dat voelde goed en ik kon het goed spannend vertellen.Men was geboeid. Wil het vervolg weten.Ik heb ze verteld waar het boek te bestellen is.Nou is mijn verhaal ook een beetje in roman vorm geschreven.Een beetje een voorloper voor de roman die ik ooit nog eens wil schrijven over mijn avontuurlijke leventje.Ik blijf weigeren om mijn verslaving als een rotte appel te zien.Het heeft me gevormd tot wie ik ben.Ik hou van mezelf.Na pinksteren ga ik een maand naar Schotland.Ik zal goed op mezelf passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Vie de laptop staat in de steigers hioor, je foto kan door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden