An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Wing: een hele wijze zus heb je . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Rapilos: toch kan ik dat niet snappen hoor, van je man. Krijgt mijn man dus ook voor elkaar.Ik vind dat gewoon..... ja zoek eens een woord.....Ja ik ben goed opgekrabbeld. Super goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Wing,Van die zus kan je tenminste wat leren:)An,Onze antwoorden kruisen elkaar, vertel gewoon maar de belangrijkste dingen.(wilde een smiletje plaatsen, maar lukte niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 goeienavond Rapilos, welkom terug en goed gedaan goeienavond An en goeienavond Wing, goeie zus heb jij en zo werkt tt is vooral een kwestie van doen en van volhouden tot t niet drinken de nieuwe gewoonte is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Harstikke fijn dat je weer opkrabbelt An.Toen mijn man gisteren zo vreselijk aan het doortanken was, ( wijn in limonadeglazen dus) en daar het bijbehorende gedrag vertoonde, zag ik gewoon mezelf weer zitten en wist ook weer waarom ik ook alweer gestopt was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Nou ja, Rudy ligt in de lappenmand. Krijgt chemo.Rudy... STERKTE!!Er zijn veel nieuwe ADB 'ers.Trees heb ik al lang niet gezien, ze was ook ziek.Natuurlijk zijn er weer de discussies geweest over af en toe drinken en stoppen.Verder moet iedereen het zelf maar vertellen.Het boek is uit! Kan je bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 He ik ga eens naar bed, slaap al een week slecht en dat breekt op.Hopelijk vannacht beter.Rapilos: je bent een kanjer!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 weltruste An fijne dromen en een ontspannen slaap toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Ha nog even Corinne hallo zeggen.HALLO CORINNE!!! rookstopmaatje!!!!!!!!!!!Nou doei doei...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Henkie; dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 heel mooi Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 An,Welterusten, hoop voor je dat je goed slaapt.Bedankt voor het laatste nieuws.Jij bent ook een kanjer hoor.Verder wens ik Rudy natuurlijk ook sterkte.Nou m'n vakantiewasje hangt weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Oh, en het boek heb ik verleden week al besteld, ben erg benieuwd.Weet iemand wie van ons daar aan meegewerkt heeft, of blijft dat ook anoniem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 dat moeten ze zelf maar zeggen rapilos maar dat komt wel goed denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Hoi allemaal,Drankvrij en rookvrij zonder al te veel problemen. Wel werd me tot twee keer toe gevraagd of ik een wijn of een bier wou. Nee, bitter lemon. Was ook goed. Ach, het zijn mensen die het niet weten dat ik gestopt ben en ik dronk daar altijd een wijn of bier mee. De glazen wijn van gastheer en -vrouw stonden naast me, maar ik heb echt maar 1 seconde gedacht of ik het nog lekker zou vinden en die gedachte was ook zo weer opgelost.Stukken makkelijker heb ik het dus weer gehad dan bijvoorbeeld Rapilos of An, die van die echtgenoten hebben die vrolijk een fles of zelfs een 3 liter pak wijn onder hun neus openen en daar genoeglijk van gaan zitten drinken onder je neus. Dames, jullie stoppen is echt topsport! Het was een heel erg zonnige en warme dag vandaag en bij het rondbanjeren, het wachten bij de finish en het zitten in de tuin ben ik toch ietwat roodgekleurd. Jeuk, jeuk dus. Die leidt dan weer af van de pijn van mijn steenpuist die nog niet dicht wil. Allemaal ongemakken die ook weer overgaan.Een dag van erg vroeg op, geen middagdutje, geen andere rust/terugtrekmomenten waar ik van genoten heb, echt genoten en het voelt alsof ik een tijdje vakantie heb gehad. Heerlijk dat gevoel en dat wil ik toch vasthouden. Het was hoe dan ook voor mij heel lang geleden dat ik nog eens genoten heb van een dag met een schoonzus en zwager. Maar ik ben wel erg moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Corinne,Wat top dat je zo goed gaat.Ben blij voor je.En dat je nu moe bent is logischWat zal jij lekker slapen vannacht ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Wing, hoe is het met je hormonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Oh, dacht dat je er last van had.Ik ben mijn borsten gelukkig wel de baas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 ik ga nu even met de honden naar buiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 zo niet kan je ze altijd nog aanlijnen fischermansfriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 niet bij iedereen hoor, Wing.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 www.volleballendebaas.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Ik zie dat ik vergeten ben uit te loggen.Nu ga ik lekker een filmpje kijken in bed.Slaap lekker voor straks allemaal,we kunnen er weer een droge dag bij optellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Truste Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Toedelafrats Wing,Ik ga ook slapen.Toedeloe allemaal, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden