Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 mei

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Harstikke fijn dat je weer opkrabbelt An.

Toen mijn man gisteren zo vreselijk aan het doortanken was, ( wijn in limonadeglazen dus) en daar het bijbehorende gedrag vertoonde, zag ik gewoon mezelf weer zitten en wist ook weer waarom ik ook alweer gestopt was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, Rudy ligt in de lappenmand. Krijgt chemo.
Rudy... STERKTE!!
Er zijn veel nieuwe ADB 'ers.
Trees heb ik al lang niet gezien, ze was ook ziek.
Natuurlijk zijn er weer de discussies geweest over af en toe drinken en stoppen.
Verder moet iedereen het zelf maar vertellen.

Het boek is uit! Kan je bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Drankvrij en rookvrij zonder al te veel problemen. Wel werd me tot twee keer toe gevraagd of ik een wijn of een bier wou. Nee, bitter lemon. Was ook goed. Ach, het zijn mensen die het niet weten dat ik gestopt ben en ik dronk daar altijd een wijn of bier mee. De glazen wijn van gastheer en -vrouw stonden naast me, maar ik heb echt maar 1 seconde gedacht of ik het nog lekker zou vinden en die gedachte was ook zo weer opgelost.
Stukken makkelijker heb ik het dus weer gehad dan bijvoorbeeld Rapilos of An, die van die echtgenoten hebben die vrolijk een fles of zelfs een 3 liter pak wijn onder hun neus openen en daar genoeglijk van gaan zitten drinken onder je neus. Dames, jullie stoppen is echt topsport! :present:
Het was een heel erg zonnige en warme dag vandaag en bij het rondbanjeren, het wachten bij de finish en het zitten in de tuin ben ik toch ietwat roodgekleurd. Jeuk, jeuk dus. Die leidt dan weer af van de pijn van mijn steenpuist die nog niet dicht wil. Allemaal ongemakken die ook weer overgaan.

Een dag van erg vroeg op, geen middagdutje, geen andere rust/terugtrekmomenten waar ik van genoten heb, echt genoten en het voelt alsof ik een tijdje vakantie heb gehad. Heerlijk dat gevoel en dat wil ik toch vasthouden. Het was hoe dan ook voor mij heel lang geleden dat ik nog eens genoten heb van een dag met een schoonzus en zwager. Maar ik ben wel erg moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...