HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 goeiemorgen An PEM en Sandra Ik deel ff koffie uit weet je Sandra, t is gewoon een kwestie van volhouden tot dat de nieuwe gewoonte isvoor Mij is t vooral vechten tegen de vermoeidheid, of tenmiste, er niet aan toegeven, wel dingen doendat is beter schijnt t voor t verwerken van t gif ook en veel heldere vloeistoffen drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Sandra en PEM: als we nu eens gewoon voor vandaag afspreken NIET te drinken.Niet aan morgen of overmorgen denken, vandaag.Vandaag hoeven we dus niet.En dat is handig, dat voelt een stuk rustiger.Vandaag voel ik me juist extra opgewekt omdat ik alle verslavingen en overmatigheden van me af aan het schudden ben!! De moeilijke momenten hebben zich verplaatst naar de nachten.Wakker worden... en ik moet dan opstaan.Mijn lijf, benen en armen kan ik gewoon niet stilhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Hoi HenkieT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 /me doet met jullie mee, vanmiddag moet ik naar de verjaardag van mijn broer en dat is een eeuwige strijd, hij wil dat we blijven bbq en en ik wil dat nooit, t zijn altijd zuipfeesten en dat vond ik al niets toen ik nog wel een biertje dronk dus we gaan vroeg heen en vroeg weer weg ook en ik heb t er nog maar es over dat dat getrek aan me erg onprettig voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 als ik een berichtje typ en enter dan ben ik altijd weer bij de eerste pagina van de discussie, ik kan me niet herinneren dat dat eerder zo was, dat is best vervelend, hebben jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 goeiemorgen tasseke ook natuurlijk, ik las blijkbaar over jouw berichtje heen, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Henkie,ik heb dat niet,ik zie ook dat je lampje blauw is,beter als jij maar wel vreemd,je bent er toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Vergeet ik toch gewoon de positieve wave erin te gooien voor vandaag.Komt ie!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Oh nu istie weer oranje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 An,Ik doe mee, we hebben een afspraak. Henk je heb gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 hier is mijn lampie geel, ik probeer ff een andere webbrowser dat klinkt wel asof ik er verstand van heb he tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Suc6 bij de bbq vandaag henk.En Henk en An fijn dat jullie met me meegaan vandaag, door ook de 1e te laten staan. Dat doet me goed. Geeft me kracht om ervoor te gaan. Nu weet ik dat ik er niet alleen voor sta.btw tnx voor de koffie Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Ja Henk,dat heb ik vandaag ook.Nooit eerder gehad.Vreemd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Ik doe ook mee hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 eens kijken wat t met internet explorerer doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 dat is beter, dan ben ik gewoon nog op deze pagina deze zait is dus t beste in internet explorer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Ik ga mezelf een schop voor me kont geven en de dag beginnen, ik mag niet lui zijn, actief zijn en daarna genieten van t prachtige weer veel plezier allemaal, we houden t samen droog vandaag liefs Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 als ik jullie zo zie mailen over allerlei computer-dingen denk ik shit ik ben toch echt een digibeet :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Ik ga ook wat doen, anders komt er ook bij mij niets van terecht. En dat is toch zonde van zo een mooie dag.We gaan er met z'n allen voor een droge dag.Liefs Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 HenkieT: ja dat getrek vind ik ook zo afschuwelijk.Dat ze mensen gewoon niet laten.Ik ben zelf zo opgelucht dat ik gister niet ben gegaan, scheelt me zoveel stress ook vandaag.Vaak had ik de volgende dag nog meer last van het niet drinken als de avond zelf.Ik denk dat ik het voor mezelf voor het eerst echt helder heb.Feestjes waren vroeger, nu nee, dank je wel, niet voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 An,Mensen die aan mij trokken en die mij ook manipuleerden die heb ik ander mij gelaten. Het geeft minder spanningen. En minder discussies met jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Ik houd ook helemaal niet van feestjes,veel leuker vind ik het met een kleingroepje mensen of één op één contact.Of gewoon gezellig iemand te eten uitnodigenen dan lekker koken.Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat ik me nietzo erg op mijn gemak voel in een groot gezelschap.Terwijl ik toch niet verlegen ben ik maak makkelijkcontact daar ligt het niet aan.Nou ja het is nou eenmaal zo en ik maak me er ookniet druk over, ik ga gewoon niet meer naar feestjes.Of wat er voor door moet gaan, meestal is het één grotezuippartij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 quote: Originally posted by: SandraAn, Ik doe mee, we hebben een afspraak. Henk je heb gelijk. Okay Sandra: vandaag gaan we er gewoon voor, vandaag hoeven we gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 ha, ik zat even vast in het dagdraadje van gisteren! en ik moest even snel iemand een prettig weekendje wensen!!Henki,hoe is het gegaan bij de brijder? weet je al wat je gaat doen daar?har,begin gewoon te blozen bij het compliment :$ohoh,mijn hersencellen breken af! ik had voor iedereen iets maar ik ben het kwijt nou iedereen succes dan maar vandaag, we laten de eerste staan, leven ons uit in projecten of genieten gewoon van eht mooie weer!oh ja,Dar, heerlijk zo een balkon en die gras mat? tja die moet af en toe maaien, das alles verder ga ik even snel mijn fotocamera pakken, tuintje voor en tuintje na! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Albertina: ik heb deze ochtend ineens het idee dat ik tien hele grote stappen verder ben gekomen!Raar toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden