Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 juni


Har

Aanbevolen berichten

Goeiesmorgens of goeienacht voor wie deze nieuwe dagdraad eerder leest :)
Vanavond na een lange dag op mijn bank in slaap gevallen...net gedoucht en met natte haartjes achter het toetsenbord; ben klaarwakker. Tsja, wat zal ik eens schrijven om de dag te openen....hum, weinig orgineel: dat het maar een mooie dag mag worden! :rose:
Gni....zie dat er eentje jarig is vandaag. Heb er niets op de draad van gisteren over gelezen dus mag als eerste de slinger ophangen...voel me vereerd :P

MARJOOTJE!!!!! Heerlijke spring in het veld, van harte....dat het een superjaar voor je mag worden! Heb gelukkig geen punaises nodig voor zo'n forumslinger, benne op :D

:moon:tadaa!:moon:tadaa!:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon::musicnote:
:present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P
:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon:tadaa!:moon:tadaa!:moon:tadaa!:moon:tadaa!:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:
B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock:
:camera::present:B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon::musicnote::present::D:musicnote::clock::camera::present:B);):P:moon:tadaa!:moon:tadaa!:moon:

Grmmmpf....zo dat was het dan.
Ga toch maar even op één oor...morgen wordt het weer een lange dag.

Nog even als info toevoegen dat mijn pinksterweekend super was :heart: M&N hebben aan het water kennis gemaakt en we hebben gedrieën wijze taal gesproken ;)
Tssss....ik en mijn vrouwen, werd er een beetje verlegen van. De rollen zijn omgedraaid qua leeftijd....tussen M. (mijn voormalige lief van 67 en N. van 40) zat Har met z'n 53e, tsja...het kan verkeren. Die twee liggen elkaar goed, we gaan er is een keer eten.
Mooi, zo kan het dus ook. Hopelijk kan/wil A. daar ook bij aanwezig zijn...klinkt misschien vreemd, maar waarom niet. We zijn volwassen mensen en waarom zou een onzelfzuchtig kwartet vriendschap niet met elkaar kunnen delen B)

Het leven is mooi, waarom zou je daar in tekortschieten... door te mijden wat eens mooi was? M. gaat haar weg toch wel en dat vertrouwen heb ik ook in A.
Zo, nu hou ik maar op met jullie te over-perikelen ;) ...kom straks nog wel effe kijken, zo rond een uurtje of negen.
Liefs
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rudy,
:heart: ik denk aan je

Druppeltje,
:heart: heel veel sterkte!

Joann,
:present: neem de tijd. Laat het verdriet toe, moeilijk, want het is soms gemakkelijker om het naar de achtergrond te dringen. Sterkte!

Trees,
beterschap!! :heart:

En zo kan ik nog heel lang doorgaan. Veel mensen hebben een woord nodig gezien de situatie/gedachten waarin ze zitten. Ik heb echter geen tijd meer.
Voor jullie allemaal:

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Zet hem op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Marjo,

Hoeperdepieperdepiep Hoeraaaaaaa!!!!
:moon::heart::sun::present::sun::heart::moon::moon::heart::sun::present::sun::heart::moon:
:moon::heart::sun::present::sun::heart::moon::moon::heart::sun::present::sun::heart::moon:
:moon::heart::sun::present::sun::heart::moon::moon::heart::sun::present::sun::heart::moon:
:moon::heart::sun::present::sun::heart::moon::moon::heart::sun::present::sun::heart::moon:
:moon::heart::sun::present::sun::heart::moon::moon::heart::sun::present::sun::heart::moon:
:moon::heart::sun::present::sun::heart::moon::moon::heart::sun::present::sun::heart::moon:
:moon::heart::sun::present::sun::heart::moon::moon::heart::sun::present::sun::heart::moon:
:moon::heart::sun::present::sun::heart::moon::moon::heart::sun::present::sun::heart::moon:
:moon::heart::sun::present::sun::heart::moon::moon::heart::sun::present::sun::heart::moon:
:moon::heart::sun::present::sun::heart::moon::moon::heart::sun::present::sun::heart::moon:
:moon::heart::sun::present::sun::heart::moon::moon::heart::sun::present::sun::heart::moon:

en natuurlijk een strakke verjaardags knutsel.

Har,
'T is wat, zo met je harem.
;)B)

Tas, Gem, vie, Henk, (gelukkig is dat ie eraf)
OOk een heel goede morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tuuterdetuut,

wat kan een mens het druk hebben op de ochtend! mijzelf en 16 poezepootjes uitgelaten deze heerlijke ochtend.
er ligt een hele dikke laag nevel over het water, prachtig gezicht maar ik ben altijd bang dat het monster van de Zaan met een dikke nek van twee meter omhoog komt schieten.
niet getreurd, ik heb beveiliging :D

zit nog te dansen op mijn stoeltje op het verjaardagsliedje, gezelli
en ja, hoor de koffie is eindelijk doorgelopen, jullie zijn allemaal van grote innemers, dus een grote pot gezet!

@Marjo,

als het goed is ben jij aan het dobberen op het meer, ik ren nu naar buiten............
en doe voor jou de RADSLAG!!!!!

effe wachtte........
effe wachtte........
effe wachtte........




ooohhh, die was mooi en goed gelukt:P

Voor de rest weing aan het handje hier, gisteren heerlijk gezwommen! dat waren ook de enige 10 minuten dat ik gezellig was want ik heb behoorlijk in de boot liggen snurken:D
maar goed dat mag de pret niet drukken.... ik ben toch van "hé, niet liegen, wees voornamelijk jezelf"

verder weinig op het programma vandaag, dochterlief heeft toetsenweek en M. moet werken en ikkee.....ga toch het muurtje in de tuin maar even afmaken!
en voor de rest zie ik wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

héé tas, wat een energie.....

ik heb ook 16 poezenpootjes, 12 pootjes zijn nu ook buiten.

1 poes is lichamelijk gehandicapt en mag alleen onder (mijn :)) toezicht buiten.

de zon komt er hier nu door!

fijne (droge!!!!) dag voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 hondepootjes en 16 poezepootjes?????

dan zit ik me nog druk te maken over het wel of niet hebben van een gans!!!! alhoewel een klein geitje zou ook leuk zijn!!

ik mag toch gevoegelijk aannemen dat je niet op een klein appartementje woont ?
:D

maar goed, de zon komt hier ook door, moet ook wel want ik wil verder metselen vandaag!
ga toch even het kabeltje van mijn fototoestel zoeken, dan kunnen jullie een heuse tassekeramp aanschouwen.

maar goed, koffie en een broodje gebakken ei?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh ja,

toen werd ik weer wakker in de boot! :D

tja, je schijnt eraan te wennen maar wat een meur!!!!!!!, het is nu helemaal vies, de honig zit er nog, cacaofabrieken en nog iets met aroma's.
bleh, ik ben blij dat ik géén koger ben :D


Aanpassing:
bij mij ruikt het lekker, vanochtend naar bitterkoekjes!!!!
ach, het blijft een industriestad hé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is verstuurd Tas.
Dus we wachten het af.
Géén Koger.
Heet dat zo?
Hahahahaha, ik ben er op mijn 2e jaar al weggegaan hoor.
Mijn ouders hebben de 1e twee jaar van hun trouwen bij mijn opa en oma ingewoond.
Ik was een "moetje", niet dat ik daar ooit iets van gemerkt heb hoor.
Het was in die jaren flinke woningnood, mijn ouders waren al 5 jaar verloofd,
ja, dan wil je wel eens wat hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor elke gemeente hebben we een bijnaam...

wormerveer een gladoor
koog a/d zaan een koger
Zaandijk een dijker

zo hebben we er nog een paar maar die zijn zoooo origineel :D



maar ik ga voor je duimen! meestal als dit blijft rondzingen in je hoofd wordt het wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ohhh, ook daar kan ik prettig jaloers op worden!

later als ik groot ben.......... dan wil ik ook een klein huisje (al dat schoonmaken,blehh) en héél veel grond, een geit, een paar ganzen, een pony, een duitse dog en natuurlijk een kerel.....

er moet er toch één zijn die de boel onderhoudt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...