FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 :light: M ar j o, G E F E L I C I T E E R D ! ! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Waarom is er geen koffie-icoontje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Tas, dat is heel wat die gordelroos!We hadden het al eerder over L-lysine ivm koortslip, maar dat is dus ook heel goed te gebruiken bij gordelroos.Vooral omdat het al de tweede keer is!Verder is het natuurlijk een uiting dat je immuunsysteem niet op z;n sterkts is nu...je weet hopelijk zelf waarom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Roos, wat een opluchting om te lezen dat je het bij de Punica houdt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 ik was vanmorgen al om 9:30 op school aanwezig, in Breda, moest hier dus voor 7 uur weg, bleek de les pas om 11:30 te beginnen!!Gelukkig waren er nog een paar die het niet goed begrepen hadden, dus wel aanspraak. En studieboeken gelezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Oké, nu moet iemand anders maar weer even wat schrijven..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Nou, oke dan.Ik wil even delen dat ik na maanden géén boek te kunnen lezen,ik weer een boek heb gelezen.Het is één van mijn grootste hobby's, lezen.Mijn peut zei laatst, Tina, dat komt vanzelf wel weer,als je weer wat kunt lezen en daar echt van kan genieten,is dat een teken dat je depressie aan de beterende hand is.Nou dat is dus nu een feit,ik kan jullie zeggen dat ik er erg blij mee ben.Ook op mijn werk zal dit voordelen brengen, ik kan mij beterconcentreren en zal dan minder gestressed zijn of ik alles wel goedin mij op neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 ja ik ben normaal nooit van de sapjes en fris. alcohol en verder water en thee.maar vanmiddag kreeg ik bij iemand een glas punica en vond het zo lekker! ik dacht hee, dat wordt vanavond mijn drankje verder wat zoute sticks om te knabbelen en heb ook nog bij het kruidvat een potje vitamine B-50 complex time released gekocht. vorig jaar tijdens een korte opname (ook mede door de drank) kreeg ik een spuit thiamine(?) in mn kont en daarna een kuur vitamine B.zou zo'n kruidvat potje ook goed zijn om weer een beetje fit te worden?heb echt het gevoel dat ik het per dag moet bekijken. als iemand nu zegt je mag noooit meer drinken dan zou ik sneller weer beginnen dan dat ik nu bij mezelf denk: jeetje wat is dit ergens fijn, dit mag wel zo blijven!maar goed, ben nu pas voor de 2e avond nuchter dus moet niet te hard gaan juichen enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ja da's lullig FF, als je veel te vroeg bent.Ik heb vandaag 10 fruitbomen geplant. Nou eigenlijk 5, mijn lief deed de andere 5. Was me dat spitten met die warmte.Ongelooflijke hoeveelheden water die je dan ongemerkt weglurkt, als je zo intensief bezig ben met de brandende zon op je bol.Nu moe en rozig, maar wel gezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Roos,Thiamine 100mg, is het beste.Je kan het gewoon bij de apotheek kopen.Het is beslist niet duur.Als je geen budget hebt voor "dure"merken.In een complex zit vaak niet genoeg B1.Ik zou je adviseren naar de apotheek te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Fijn om te lezen Albertina, dat je weer de concentratie op kan brengen om te lezen.Wie leest is nooit alleen.Roos van mij mag je best juichen hoor. Elke dag is er toch één? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 mm ok,..zal eens gaan vragen dan. in dit potje zit aan vit B1:Per tablet 50 mg adh: 3571%.zegt iemand dat wat? uhm ja ok, iedere dag is er ene en ben ook heel blij want twee dagen op een best gemakkelijke manier(want het is vaak rampzaliger gegaan) voelt al goed. maar dan denk ik weer,...na hoogmoed komt de val.en ook het idee van goh,..stel je voor? ik? straks een week/maand/2maand niet gedronken?nee dat kan ik me gewoon bijna niet voorstellen.sterkte trouwens aan de zieken enzo. ik lees echt wel alles maar is nog steeds iets teveel om op mensen echt te reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Roos, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Dar,ik heb Esther Verhoef, "Alles te verliezen" gelezen.Vanmiddag heb ik Loes den Hollander, "Drift leven" gekocht.Verder ben ik een fan van Connie Palmen, Ischa Meijer, Bernlef,Benoite Croult, Minette Walters, Carry Slee, Marylinn French en nog veel meer.Verder ben ik ook gek op literaire en forensische thrillers.Ik heb mezelf voorgenomen mijn boekenkast eens ernstig te gaanopruimen, ik heb er (niet om op te scheppen) wel 1000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Tina, ik kan sinds 2 dagen ook weer van een boek genieten. Ik heb dat jaren niet meer gekund, dan kon ik me niet concentreren en was ik de namen en alles kwijt. Ik had van mijn dochter het boek Rendez-vous van Esther Verhoef gekregen en al een jaar in de kast liggen. Nu kan ik me er weer op verheugen, dat ik een fijn boek heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 zo is t roos, 1 dag is 1 dag, dat pakken ze niet meer af Ik heb ook een goed boek, van de brijder, mag ik zelf in krassen Ik typ nu wel ff fishermansfriend Ik enter dapper door voor Dar, dat vindt ze prettig na vandaag heb ik vier weken niet gedronken daar komen nog wel vier weken achteraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Henk ik heb ook bijna een maand niet gedronken, maar het voelt alsof ik veel langer niet heb gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 1 van de niet zo bekende voordelen van stoppen met drinken is dat je in t begin zo beroerd slaap dat je rustig om half tien nog een heerlijk bakkie koffie kan drinken, t verschil qua slapen merk je toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ik slaap met die refusal hartstikke lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ja, ik moet een tijdje afstand nemen van het forum.Ik wil niet zomaar wegblijven en afstand nemen zal heel moeilijk zijn.Ik probeer mijn leven op orde te krijgen en uitleggen kan ik het allang niet meer.Maak jullie geen zorgen, gaat wel goed verder hoor.Dus tot na een tijdje maar weer. voor jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 dat heb ik niet sneeuwwitje, t voelt nog als erg nieuw t voelt ook als erg stevigt voelt ook als erg veilig en t voelt ook als zo bevrijdteindelijk los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Hoi allemaal,tijdje niet geschreven, wel gelezen. Marjo,gefeliciteerd!!,Ik ervaar veel steun aan het forum, geniet van de humor, Ook ik lees graag en veel, heeeerlijk. gisteren hele dag in de zon, geweldig,Zondag gevaren op het wad, was de enigste (muv 2 kinderen) die niet dronk,, best lastig, toch volgehouden, nu nog fit. Blij!, Stug doorgaan, ook op naar 4 weken,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 je hoeft niet weg te lopen An, blijf maar hier hoor, niet iedereen hoeft jouw pad te snappen (er komt nog meer hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Daar zal ik dan eens even een vette slinger voor ophangen.:moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon:Voor Henk en Marion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 hi Kate, dank je, maar toen ik nog wijn dronk was dat nooit zodanig dat ik iets niet kon oplossen.genoeg over de ex, ik maak een plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden