Gees Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 een goede morgen.heel veel sterkte gewenst aan iedereen die dit vandaag zo hard nodig heeft!en laat de eerste staan, het is het niet waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 4 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Geer : gefeliciteerd! Vie: een stoere handtekening!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Mogguh Gees,even koffie pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 4 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 hoi tine, we missen tas wel met de koffie hè?!en de eirenpannekoeken enz. ik hoop dat het goed met je gaat tas!!!we missen je.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 4 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 eierpannekoeken / schrijffoutje......zo'n zin heb ik er in...ik verslik me al in het water dat me in de mond loopt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Zo, daar ben ik weer,ik zal je iets leuks vertellen.Gister ben ik wezen kijken voor een benedenhuisje.Zo vreselijk leuk!!!!!Ik ben er helemaal verliefd op.Vanmiddag ga ik naar de H@@@po@@theker.Spannend hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 4 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 ohhhh tine, wat ontzetend leuk!!!!!kun je het financieel overzien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 4 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 moet je je eigen huis nu eerst zien te verkopen bedoel ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Ja, dat denk ik wel.Meid, ik heb er bijna niet van kunnen slapen van de opwinding.Gisteravond goed overleg gepleegd en het is te doen.Maar er is al een bod gedaan, dus ik ben de tweede.Aan de andere kant staan er hier nu zoveel huizen te koop,alleen dit huisje vind ik zo vreselijk leuk.Het is niet groot maar ik vind alles maar dan ook alleser mooi aan, helemaal mijn smaak.Ik zou er bij wijze van spreken zo in kunnen.Spannend, ik wil al zo lang een tuin.En nu is de mogelijkheid daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 nieuwe dag nieuwe kansenslecht geslapen,komende nacht beterga straks lekker zwemmende bewolking breekt,er is nog niet genoeg blauw om er een broek van te makenkomt vast welgeniet van de nieuwe dag,ga ik ook doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Gees,Nee, ik heb een huurhuis.Dar,het is vlak bij mij in de buurt.Goedmorgen bako,Ik voel me een beetje bezwaard met mijn opgewekte berichtje.Hoe voel je je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 goeiemorgen allemaal, schuift ff aan met een bakkie koffiewat gaaf tina, Ik hoop voor je dat t lukiten fruitvlieg, der komen ook nog wel goeie nachten hooren mogge Gees en goeiesmorgens Dar natuurlijk we maken er gewoon een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 voel je niet bezwaardik vind het leuk dat je oog en zin hebt in een ander huisjeals het wat word kom ik bij je kijken,als je dat goed vindgeniet van alles wat je meemaaktelke dag brengt weer momenten om te koesteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 IK ben er alweer vandoor ook, een hele fijne dag toegewenst, en sterkte voor hen die dat nodig hebben envandaag drink ik niettot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Bako,wat lief van je!Ja, dat is ook zo.Hoe je het gister omschreef heb ik uitgeprint.Het raakte mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Henk,werk ze vandaag,nee ik drink ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 4 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 alle goeds voor vandaag. ik ga er ook vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 G.M.Tientje wat leuk, ik zal voor je duimen.Heb je al helemaal voor je wat je dan met de tuin zou doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 ondanks dat ik een dorstige moeder was [ben] is de band met onze kinderen goedvooral omdat er nu gewoon over gesproken wordhet is zelfs zo,zoon gaat week naar het buitenland om te vissen en zijn meiske komt bij onsze is bezig met afbouwen van haar medicijnendit geeft haar onrusthet zijn en verblijven bij ons doet haar goeddit zijn dingen die mij een goed gevoel gevenaltijd het positieve zoekenjezelf in de vernieling gooien heeft geen zingenoeg wijsheden voor deze morgenprettige dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Jij ook een fijne dag bako.Leuk dat de vriendin van je zoon het fijn vindom bij jou te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Vie,dank je.Die tuin is zo leuk dat ik er niet zoveel aan zou veranderen.Maar laat ik niet te veel op de zaak vooruit lopen.Eerst afwachten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Goedenmorgen allemaal,@Geer: Gefeliciteerd, en een fijne dag vandaag.@Albertina: wat leuk mogelijk een huisje met tuintje uitzicht. @ Vie: wat een schatje, je rots in de branding@ Bako: wat fijn dat de vriendin van jullie zoon bij jullie terecht kan en daar ook gebruik van maakt. Voor jullie moet dat een fijn gevoel zijn.Voor iederen een fijne maar bovenal een "droge" dag.Lieve groetjes PemI'm offffps Tasseke waar ben je? Alles goed. We missen je, ik denk dat ik namens velen spreek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Ha, het wordt hier weer gezellig.Albertina ik snap dat je ook weer niet teveel op de zaken wil vooruitlopen, maar kan me zo voorstellen dat je uit elkaar knalt van voorpret en hoop.Tenminste als ik zoiets heb, wil ik het wel van de daken schreeuwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Nou nou nou zeg, heb ik het weer gedaan.... Nee zeg het gerust, het begint hier ook al te gieten, dus met mij kan je alle kanten op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Zooooooooooo wie doet de koffie vanmorgen? Waar kan ik me aanmelden? Ik moet nl. tglijkrtijd bjoetiekeezen want ik ga zo weg, naar een cursist van me die wat troubles heeft.Waar is onze Tas? Gaat het wel goed met r? Heeft iemand contact met haar? Ik heb er géén fijn gevoel over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden