Gees Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 goedemorgen! waar is de ochtendploeg??? tine: heb jij wat kunnen slapen en hoe gaat het met de pijn?henk: jij hebt de hele nacht rongespookt? ondanks (of dankzij ) je nieuwe bed?tasssss: koffie!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 nah niet de hele nacht hoor, ik ben net wakker, goeiemorgen Gees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 ha henk!ik zag jou vanmorgen heel vroeg al weer.....beviel het bed???en heeft je vrouw er lekker op geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Goedemorgen,nummer 3 is ook ontwaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 tine !!! hoe gaat het nu??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 ja Ik was al heel vroeg ja, toen had ik nog niet geslapen hoorde vrouw ligt er heerlijk op te ronken nog goeiemorgen tina, zacht knuffeltje, hoe gaat t met jouheb jij wat kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Ik ben ook erg vroeg voor mijn doen maar lag er ook om 21 uur in.Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Bij vlagen zoals ze dat noemen.Maarja dat gaat wel weer over,als ik wil kan ik een slaappil nemen,Dat doe ik liever niet.Lenny(vriendin)had haar hond mee,die wilde perse bij mij op ben slapen.Wat kan dat beestje snurken.Henk jij was er ook al weer vroeg bij vannacht,ondanks je nieuwe bed.Gees,het is best te doen hoor,wat misselijk dat hoort erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Eerst maar een sapje en een glaasje water, zal ik ondertussen vast koffie zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Goedemorgen,houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 goeiemorgen houtje, dan heb je toch een goeie nacht gemaakt hoor ja toen had ik nog helemaal niet geslapen hoor, daarna heb ik prima geslapen op t nuuwe bed en donderdag komen de echte hemelse matrassen dan kom ik er niet meer uit denk ikik moet een laptopplank bij t bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Koffie voor iedereen,vangen.....pas op het is heet.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 morgen houtje!tina, je bent misselijk van de antibiotica?ik las dat je ook tramadol gebruikt tegen de pijn.2 jaar geleden heb ik gedurende 3 maanden morfine gebruikt (tabletvorm)tramadol hielp niet meerik heb er volledig aan toegegevenhet maakte maakte mij niet meer uit, als ik maar geen pijn meer hadgodzijdank kon ik afbouwenheb ik helaas wel te snel gedaan, maar toe maarna die periode eg veel ontstekingen gehadik kan me voorstellen dat jij deze vorm van pijnbestrijding zo lang mogelijk uitstelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 lekker tina, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Gees,nee hoor dat gebruik ik niet.Gelukkig niet.Paracetamol met codeine voor de rest niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 quote: Originally posted by: HenkTgoeiemorgen houtje, dan heb je toch een goeie nacht gemaakt hoor ja toen had ik nog helemaal niet geslapen hoor, daarna heb ik prima geslapen op t nuuwe bed en donderdag komen de echte hemelse matrassen dan kom ik er niet meer uit denk ik ik moet een laptopplank bij t bed ha ha henk, dat was het dus...nog op je oude matraswat voor matrassen mogen de nieuwe dan wel zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 quote: Originally posted by: albertinaGees, nee hoor dat gebruik ik niet. Gelukkig niet. Paracetamol met codeine voor de rest niets. gelukkig!!!dan verwar ik jou met iem. anders, ik meende het gisteren bij jou te lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 ja heerlijk houtje, we hebben al van tina maar voor t tweede bakkie is t wel erg lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Ik meen dat druppeltje het gebruikt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 nee nieuwe matrassen hoor, die zaten er bij maar ik heb ehm zeven zones pocketspring bla die bla matrassen erbij gekochtdan is t net alsof je in een sprookjesbed gaat liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 henk ik ben zeeeer benieuwd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lies Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Goedemorgens forumgenoten,Van mij hierbij een spaanse bak koffie!Zit helemaal in de spaanse sfeer,ga zodalijk naar Spanje.Lekker naar mijn vaderlandje,weer voor het eerst nuchter......wat een heerlijkheid!Alleen ben doodsbang voor vliegen,heb nogal last van paniekaanvallen en ja het vliegtuig kan verd...eeen trigger zijn,en dat mag niet gebeuren na 2 maanden droog.Henk,je bent een genot om te lezen!Ik bewonder je kracht en vroeg mij af waarom weet je deze keer zeker dat je echt wilt stoppen na 30 jaar?Als ik een rotbui heb(ik lees iedere dag)breng jij,mij in een vrolijke stemming met je droge opmerkingen.Albertina,hoop dat er zon komt aan de grijze hemel van ziek zijn en voelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lies Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Goedemorgen Houtje en Gees!Gek eigenlijk dat ik jullie "ken""door mee te lezen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 OOOOwwwww, wat heerlijk Lies,vliegangst is wat minder, neem een lekkerboek of een spelletje mee voor ik het vliegtuig,dat geeft wat afleiding.Fijne vakantie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Ja drup gebruikt tramadol, houtje morfine en tina codeïne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden