Spring naar bijdragen

maandag 8 juni


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Was ik weer. Ben maar druk vandaag. Ik zou met A. aan de bak gaan voor een nieuw cv opstellen (altijd een mega-klus) maar die moest plotseling weg.

Ik kan kiezen tussen: stofzuigen (dringend nodig) eten halen (groente) of tuin doen (neeeeeee) of alvast gehaktballen maken.

Tine,
Je beschrijft het zo mooi, hoe je uit je cocon kruipt. Ben je niet een beetje trots op jezelf?

@Allen,
Heeft iemand ervaring met het inscannen van digitale foto's? Er staan van die gekronkelde strepen op op de ingescande foto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe jij kijkt beter dan ik, Meiske haar voorsteldraad was al weer wat naar beneden gezakt.

Nog steeds ongeduldig, ikke dus! Verbeterpuntje voor mezelf.

Houtje, moet je niet een was gaan strijken?

:D Maar doe het dan niet zoals ik, ineens van allerlei andere dingen gaan doen en plotseling een tamelijk verbrande geur ruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snow, het klinkt misschien hard, maar wordt het niet eens tijd dat jouw zoon keihard op zijn eigen smoeltje valt? Het is toch eigenlijk van de gekke dat jij maar zit te regelen en doen, en hij totaal niet meewerkt?
Jij hebt ook op een gegeven moment moeten leren op je pootjes te staan. Helemaal zelf. Toen was er ook geen vangnet voor je, toch?
Laat hem toch de kans om zelf zijn stommiteiten te begaan, van je eigen fouten leer je het meest.
Of vind jij dat anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoihoi, meld me even en ga meteen weer weg naar de fysio
niet echt lekker gewerkt maar maakt niet uit
Tine je gaat goed zeg!
Meiske al 4 maanden
Marion al bijna een maand!

en Houtje je hebt nog een keuze,
op de bank ploffen!!! ;)

okee ik ben weer weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vie, je hebt volkomen gelijk, maar hij is al zo vaak op zijn smoel gevallen.
Ik ben bang, echt bang dat hij weer zo ver zakt, dat hij weer diep in de put zit
en geen zin meer heeft om te vechten.

Hij zat in de WAO, volledig afgekeurd( psychisch) en heeft zich zo van de een op de andere dag beter gemeld, zonder dat hij werk had.

Het zal de moederliefde wel zijn en ben ik misschien niet objectief genoeg,
maar ik weet ook waar het kan eindigen.

En wat dacht je van mezelf, daar ga ik ook kapot aan
als ik weer met die angst moet lopen,
dat hij zichzelf wat aan gaat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen.
Daar ben ik weer, terug van ziekenhuis met jongste dochter.
Ze heeft Pfeiffer doorgemaakt maar blijft extreem moe, zo erg dat ze zelfs niet meer hele
dagen naar school kon en nu 4vwo over moet doen, wat ze vreselijk vind!
Aangezien ik zelf het nodige weet en ervaring heb in het medisch circuit ging ik dus mee.
Merkwaardige man, die kinderarts , stelde een hoop volslagen irrelevante vragen en deed vervolgens
een aantal relevante dingen niet, zoals bloedprikken.
Op grond van het feit dat mijn dochter (net) 16 is, al mee mag beslissen over haar behandeling
en zij, als de dood voor een prik zei: Nee dat wil ik niet waarop hij zei: Nou dan doen we dat niet!
Kijk dat vond ik niet goed, ik heb alle begrip en ervaring met een pubermeisje van 16 die droomt
van Quentin Tarantino en regelmatig dood wil omdat ze een puistje op haar neus heeft, maar dit gaat te
ver! Dat wordt dus een second opinion, zelfs al wil ze niet.
Wat krijgen we nou, het moet toch niet gekker worden!
Respect hebben voor je kind en wat het niet wil is iets anders dan iets achterwege laten wat nodig is, vind ik. Of vinden jullie iets anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook, na lezen even dit:
Tine, ik begrijp je uiteenzetting over het stilstaan tijdens het drinken en het groeien na het stoppen
Het je afhankelijk opstellen tijdens de periode dat je dronk en de moeite die de mensen om je heen
ermee kunnen hebben als je stopt en steeds meer weer jezelf wordt.
En opeens wèl zegt: Nèè dat wil ik niet en ja dat wil ik wel.
Na 7 jaar drinken en nu 3 jaar niet is het ook wel lastig geweest in de (veranderde) relatie met mijn vriend> maar groei door hoor Tine, het mag!!!
Albertine, neem contact op met je huisarts wil ik je aanraden, mogelijk verdraag je dit soort antibiotica niet!
Noa, geweldig al 3 weken niet gedronken. dat is al een geweldige start!
Dar ik sluit me aan bij Jane, laat je goed voorlichten over eventuele EMDR. Ik heb een vriendin die vanaf dat ze klein was misbruikt is door haar stiefvader en ten gevolge daarvan een antal dwangmatigheden?neurosen heeft ontwikkeld.
haar werd ook Emdr aangeraden maar na een gesprek met een psychiater die zich hiermee bezighield is ze afgehaakt omdat hij het haar afraadde. Hij vond het risico dat ze psychotisch kon worden te groot.
nu ken ik jouw problemen natuurlijk niet maar let wel op!
Vie, wat schattig hè die vogeltjes? is er geen poes in de buurt?
Sneeuwitje ik begrijp heel goed hoe je in de situatie met je zoon staat.
Ik doe ook van alles voor mijn 19jarige dochter maar soms reageren mensen hierop ook zoals Vie deed en dat snap ik ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Linde, ik snap Vie ook heel goed en soms kijken mensen vanaf een afstand helderder op de problemen.

Maar de huisarts zei mij laatst nog, als je dat allemaal niet voor je zoon had gedaan, dan was hij er echt niet meer geweest. Kijk en dat zegt ze niet, als hij gewoon verkouden was geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
albertina

Marion.

ik voel me ziek,

ik heb de volgende medicijnen voor wie het interesseert,

tavegil, prednison. En Anibiotica.

Ik kijk het nog één dag aan, ik omarm meer de wc pot dan mezelf.

Het is erg off topic en besluit dan ook maar pas weer te schrijven als ik mij wat beter voel.

Liefs voor allen.


Bij mij spoot het er ook uit met antibioticum, de bacterien in je darmen gaan er ook aan, dus....
Maar toch maar ff contact opnemen met de huisarts...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
sneeuwwitje

Ik zag gisteren een jonge kraai, die niet meer kon vliegen,

mijn hond er aan snuffelen en het beestje kon niets

Zonet zag ik die kraai weer, op dezelfde plek

Zoiets vind ik gewoon naar

Maar ik durf hem niet te pakken.

Maar ja, wat moet ik dan.

Als ik nu een kater had gehad

na dat feest van gisteren,

dan had ik zulke dingen waarschijnlijk niet eens gezien.


Het schijnt dat deze jonkies leren vliegen vanaf de grond. De ouders zijn in de buurt en geven hem nog te eten. en vliegles dus.
Niet oppakken, anders zijn de ouders 'm kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo en goede middag allemaal,
Ik geef jullie maar even snel een update tussen de bedrijvigheden door.
Waarschijnlijk geen hernia. He, he, dat lucht dan toch wel op. Helaas is hij niet helemaal zeker.
Hij was wel verbaasd over mijn souplesse. Tja, ik ben nu eenmaal geen houten klaas, maar een rubber elastiekje. Aan de pijnstillers blijven en als het niet beter wordt, binnen 2 weken terugkomen, voordat de praktijk met vakantie gaat.
Nu even rust voor mij en dan weer in actie schieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...