FishermansFriend Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Oh Houtje, jij hebt het zwaar te pakken! Ik hoop dat het een gewone griep is hoor! Ik heb het ook te pakken, dus het zal wel heersen. Spierpijn, keelpijn, neuspijn, verstopte neus en gewoon erg moe, geen energie.Mijn baas is weer blij, maar niet heus. Hij wil de bedrijfsarts op me afsturen.Maar het heeft gelukkig niks met drank te maken!
FishermansFriend Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Over sapjes gesproken: gister had ik superfruit gekocht met Acai, nu heb ik die met duindoorn (sea buckthorn noemen ze die). En 'echt' fruit: abrikozen en perziken. Als ik nu nog niet snel beter ben.....
Vie Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Beterschap FF, als je ziek bent en de bedrijfsarts komt, ben je toch ziek? Daar hoef je je dan toch niets van aan te trekken?Ik zie twee nieuwe "leden", willen jullie ook wat zeggen?Nu weer even aan het werk, maar ik kom straks nog even kijken hoe het een ieder vergaat.
FishermansFriend Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 nee Vie, op zich geen probleem, alleen is het hier niet opgeruimd....Even wat dingen van de voer halen....Maar ik kan nu niet veel doen helaas.
Vie Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Ja FF, maar dat snapt toch iedereen dat je niet aan poetsen toe komt als je ziek bent?Ja tenzij het een puinhoop van weken is.Ja nee ik zag de namen Swats en Aut staan, die ik nog niet ken, en bedacht dat ik blij was dat Swats geen Roger heet... sorry, mensen, nu echt even uitloggen en aan het werk voor ik melig c.q. beledigend ten opzichte van nieuwe medestrijders overkom.
Kate Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Kirky, word alsjeblieft geen verbitterd manneke.Ik kwam vandaag moe en uitgeblust thuis en jij maakte me weer aan het lachen met de opmerking over het telefoonboek gisteren.Je doet wat je kunt en wat nodig is en verder is er niks aan te doen. Vergeet ondertussen niet te leven.Je leeft voor de toekomst lijkt het: als ik dat papiertje heb begint mijn leven weer.Wat als dat papiertje er niet komt.Je leeft nu, en je bent belangrijk voor de mensen om je heen. Je helpt je vrouw, je stiefkinderen, je bent een topper.Denk ook aan jezelf, waar kun jij van genieten, met wat je nu hebt.Van een paar mails sturen word je niet moe, het lijkt me meer het opvreten van binnen dat je dreigt te nekken. Elk ding wat tegenzit stapel je bij elkaar op en wordt 1 grote muur waar je tegenop loopt.Hoog tijd om te resetten, lieve Kirky, ik zie je niet graag onderuitgaan.Kun je je gedachten niet verzetten met wat vrijwilligerswerk of zo? Of iets anders. Maar nu ga ik in jouw leven zitten, en dat is ook niet de bedoeling. Jij weet vast zelf wel wat te verzinnen.Wat vind jij de moeite waard.Ik hoop dat je me niet bemoeizuchtig vind, ik wilde je even wakker schudden, want ik zie onze Kirky niet graag veranderen in een somberaar. En anders vergeef me.liefs,
tapas Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Kate, ik vind het mooi wat je naar Kirky toe schrijft, ik zie hetzelfde gebeuren ,de vrolijke Kirky verandert langzaamaan, wat op zich niet gek is als je zo afhankelijk bent van instanties.Maar er is inderdaad meer dan het papiertje, en wachten is een energievretende bezigheid die je totaal lam kan leggen.Het hier en nu en daar creatief mee om gaan is lastig maar kan ook een uitdaging zijn.maar Kirky, mag ik je wel een heel groot compliment maken dat je in deze misere nog steeds niet bent gaan drinken!!! ik vind je een kanjer!!Het was een makkelijke oplossing geweest voor je gevoel van onmacht en boosheid maar je hebt het niet gedaan!!!Top en een flinke schouderklop!!
Lianne Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Heb niet gelezen,wil aleen even delen dat het nog heel goed gaat.inmiddels zonder refusal...alhoewel in het weekend nog met (1/6 per dag dus dat is niks)vorige week op een gelegehheid 2 glazen champagne gedronken, maar draad gelijk weer opgepakt.Juist door die 2 glazen dacht ik nu al : ah, dit weekend ga ik uit eten en daar kan wel een wijntje bij..Maar ik wil echt voorlopig helemaal niet drinken, dus vanochtend tabletje genomen.Rustiedereen fijn droog weekend en ik moet zeggen dat nu na een week of5 de voordelen steeds meer zichtbaar worden.de 1e 2 weken is echt doorzetten, maar het gaat nu helemaal top.liefs Lian
Vie Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Hallo, zal ik de dagdraad weer even bovenop zetten?
linde Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Houtje en FF, bah griep en Q koorts!!Wees lief voor jezelf, drink veel, rust veel!het komt weer goed, tot dan: Beterschap!Kennen jullie het drama van de verkeerde haarkleur?Ging vanmiddag shoppen met mijn vriendinzegt ze onder een kopje koffie:Kom we gaan iets aan je haar doen, leuk, rood.Volgens mij hoef ik niet veel meer te zeggen, de dames onder ons voelenhet al aankomen.Vreselijk is het. Ik heb zò op haar zitten mopperen dat ze gauw de benen heeft genomen!Ik bel mijn verloofde maar af denk ik, zelfs na 10 jaar durf ik hem niet zo onderogen te komen!!!
Vie Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Linde vertel op! Is het roze, of felrood? Ik weet er alles van, maar wil nou jouw flater horen. Of groen, of knaloranje....Hoe ziet het er uit?
Vie Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 of misschien is het wel harstikke mooi maar ben je er nog gewoon niet aan gewend?
Rudy Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 In en uitloggen.Even gedag zeggen.Zit weer in de bieb na een grote wandeling langs het strand.Hapje eten slok drinken.Genieten van de omgeving.Het weer knapt op, volop zon.Het gaat onder omstandigheden goed met mij, met ons.Ik geloof dat de afgelopen operatie mij goed heeft gedaan.Ik loop weer als een kiviet.Voorheen was ik almaar moe, tong op de schoenen.Wat wil een mens nog meer.De zieke mensen onder ons beterschap gewenst.Ik log uit.Mijn batterij is plat.Ben zonet er op gewezen dat ik niet aan de stekker mag.Energiecrisis denk ik???????????????Tot een volgende.
FishermansFriend Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Fijn om te horen, Rudy.Ik ben even naar de apotheek, het is na 5en, dus er kan geen bedrijfsarts meer komen.
linde Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Vie, dank voor je medeleven.Het is een hele vieze onbestemde kleur bruin/rood.Ik zie er uit als een zieke kip!!!Een geluk bij een ongeluk, mijn verloofde belde zelf af, had overgegeven en bleef lekker in zijn bedje.Ik vind het zielig voor hem maar nu kan ik nog snel naar het kruidvat voor een andere kleur.Ik denk vaak in zulke situatie"s: Nu kan ik nuchter en adequaat reageren, als ik nog had gedronken,had ik ten eerste niet met mijn (toch wel leuke vriendin) kunnen shoppen en ten tweede had ik nazo"n "ramp"van ellende nog een fles achterover geslagen, met alle gevolgen vandien.Dit is een aha moment, ik heb dit eerder beleefd!!!Toen heb ik om elf uur s''avonds nog de burgemeester van een kleine gemeente gebeld met de vraagof hij het ook leuk zou vinden als ik in zijn gemeente kwam wonen!!!De man sprak de historische woorden: Dat lijkt me heel bijzonder!!De volgende dag stierf ik van schaamte toen mijn partner me dat vertelde, maar nog veel erger was dat ik bij de nieuwjaarsreceptie voorgesteld werd aan die burgemeester die zei: Ik ken U ergens van, U hebt een bekende stem!!!
HenkT Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 hoi bako, goed dat je goed gaat nu en goed dat je t droog hield heej An je gaat lekker hoor, maar niet denken dat de drank je wat brengt wat t je niet brengtdat is jezelf treiteren, dat doen anderen welveel beterschap houtje, dikke knufffel, (dat durf ik zo wel )fishermansfriend ook beterschap en hoi allemaal, weekend
HenkT Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Waarom had je mij niet uitgenodigd dan, zucht nog maar es diepja lekker Dar hoi hannah ook
linde Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Oh Dar wat klinkt dat lekker! Wat is dat voor soep en dat andere met ananas?Nee dat haar heb ik zelf gedaan, nou ja mijn vriendin, maar er zit alweer eenandere kleur in!
FishermansFriend Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Ik heb het gered naar de apotheek!Ik heb verdovende oordruppels gekocht, en Kaloba, een traditioneel kruidengeneesmiddel tegen verkoudheid. Ben benieuwd.
HenkT Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 graag Dar dan kom ik toch niet want ik ben heel verlegen, zeg maar gerust heeeeeeeel verlegen maar wel zo lief ik ben al jaren niet bij de kapper geweest
HenkT Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 ja volgende meeting over een paar maanden of zo strak plan Dar
HenkT Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 hebben jullie t hier ook nog wel es een beetje over niet drinken eigenlijk?
HenkT Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Dat is niet helemaal eerlijk Dar, ik heb t redelijk makkelijk, ik word niet geplaagd door trek,hoogstens nog door een beetje innerlijke onrust en wat vermoeidheid, das niet raar na jaren drinkenen en dat is wel gaaf, ik leerik leer oude dingen van mezelf die ik ooit allang al wistvroeger was ik eigenlijk al lui maar nu dacht ik dat dat door de drank kwamt is gewoon me karakter, of, dat is niet helemaal juist, dat is me zo geleerd door mijn verledenik word helderder en alles word helderderveel tekst al zeker voor een Henk
dhen Geplaatst 12 juni 2009 Rapport Geplaatst 12 juni 2009 Ik voel me net een vlieg die op het randje van een wijnglas zit; zal ik plons doen of niet? Brrrrr,kssssttt weg; waar is de vliegenmepper? Eeeeh, das niet goed als ik me de vlieg voel; waar is de wijnmepper????Hier alles nog nuchter maar gedachten gaan richting valkuil; te moe, te druk, te warm en eigenlijk nog te ziek. Volgens mij moet ik hier gewoon iedereen het bos insturen en 3 dagen bij gaan slapen ofzo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden