ferry Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hallo Blacky,Blij te horen dat het allemaal goed is afgelopen met je.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Goedenmiddag! Hier ook geen traag forum, maar wel een pc die af en toe kuren heeft.Zal er binnenkort toch maar eens Windows 7 op installeren...maar ja dan moet ik eerst opruimen en daar heb ik een hekel aan.Hoop dat iedereen een lekker rustig weekend heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hoi Hannah,Probeer toch positief naar de artsen te kijken. Je zult je toch aan hen moeten overleveren. Of je wilt of niet, want zelf kun je het niet. Of jij wel;)liefs, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hé Water,Alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hier is ook niets trager. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Nou Ferry, alles, da's wel een beetje veel he... maar er gaat genoeg goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hannah, d'r is niks mis mee om soms toe te geven dat het je te veel wordt. Als je dan toch alleen door blijft ploeteren gaat je hypothalamus over de kop,dus dan kun je beter op tijd hulp inschakelen. Die hulp is er niet voor niets, die is er ook voor jou.Zegt de psycho-doe-het-zelvert... die dat ook heeft moeten leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Goeoeoeoeoedemidddag!Blacky, wat een heerlijk nieuws!Gefeliciteerd!Leuke middag gehad, braderie/rommelm,arkt. Lekker weer.Live muziek in de lievelingskroeg van een vriendin.Ik heb één glaasje spa gedronken, toen maar snel weg. Het werd me daar te heet onder de voeten!Dar, Albertientje, mag ik jullie recept van bolognesesaus? Ik heb hem nog nooit lekker kunnen klaarmaken, maar ja, ik laat het dan ook geen uren sudderen....Wat gaan de aanmeldingen bij ADB toch toe de laatste tijd! Er komen er iedere week wel zo'n 5 aanmeldingen bij! De nood is hoog kennelijk. Ik vind het wel jammer dat de meeste na een paar dagen al afhaken, ik vraag me dan altijd af wat er gebeurd is...Misschien in een overmoedige bui aangemeld? Daar herken ik wel wat in!In ieder geval ben ik blij dat ik wél heb volgehouden! Ik had het niet gekund zonder jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Er wordt aan gewerkt! Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Trees, zouden dat alleen forummers zijn of ook iedereen die zich aanmeldt voor de behandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Water, fijn je weer te zien! Hoe is het met jou?Fijn, Dar, dat je die moeite wilt nemen! ben heel benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 goeiesmiddags Mevrouw D wat zit je haar leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hoi en hallo,Moe van de repetitie, maar verder is hier alles wel OK.Tijd voor rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 ehm Dar t is Mevrouw D en Meneer Tdat willen we ook zo houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hallo allemaal,na een hele lange tijd voor mijn gevoel weer eens een berichtje van mij. De afgelopen weken waren weer heftig.Mijn p.c. was kapott en ik heb nu eindelijk weer een nieuwe. Er is veel gebeurd ik weet niet waar ik moet beginnen.... De relatie met mijn vriendin is een stuk beter, we hebben er hard aan gewerkt. Kort geleden is de moeder van mijn vriendin overleden,dus moest zij alleen naar nederland. Ik moest hier blijven en op de beestjes passen. Vond het erg moeilijk om haar alleen te laten gaan en te weten dat ik op zo een moeiljik moment niet bij haar kon zijn. Maar ondertussen heb ik ook geleerd te relativeren en ik denk dat het zo ook goed was. En dat ze mijn hulp hier ook nodig had.Gisteren kreeg ik bericht dat ik me nu in kan schrijven voor de internetbehandeling. Dat heb ik vandaag gedaan!!!!Afgelopen maandag moest ik naar het ziekenhuis voor controle van mijn borsten. Er zitten knoten in....Ik had ook een raare plek op mijn been en die is diensdag verwijdert. Er is ook een uitstrijkje gedaan en ik moet komende diensdag weer terug naar het ziekenhuis dan wordt er gekeken of de wond op mijn been goed is en of de hechtingen eruit kunnen. En op donderdag moet ik er weer heen voor de ultraschall en memographie.....Dus, best spannend allemaal.Ik heb de dagdraad nog niet gelezen omdat ik me eert weer terug wide melden. Dat ga ik nu maar eens doen.Papillon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Welkom terug, Papillon!Je schrijft veel over je situtie, fijn om te lezen dat het beter gaat tussen jou en je vriendin!Maarrre...hoe gaat het met het niet/wel drinken?In ieder geval fijn dat je de internetbehandeling gaat doen! Je zal er vast veel aan hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hallo Trees,ik ben de afgelopen weeken goed doorgekomen omdat ik niet drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 hahahaha kirky,echt een opmerking van jou ik zou het onthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Dank, Dar!Ik ben het nu aan het uitprinten!Ik laat je zeker weten hoe het smaakte!En Papollion, goed van je dat je dit zonder drank volbracht hebt!Sterkte met de komende tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hoi allemaal,Ik wil even Blacky feliciteren met de uitslag.een hele geruststelling he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Ik ga eten koken;sperciebonen, aardappelen, komkommer en kip.Hollandser kan het niet.Lekker belangrijk trouwens:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 als t maar lekker is rapilos, ik ga even opfrissen en dan even uitalcoholvrij hoor, tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 yoehoeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!gebeurt er nog wat hier????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Tasseke,Ik wil best wat vertellen, maar ik ben bang dat het nergens op slaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 pffff, De dijk moet nog beginnen!!ik wordt straks opgehaald, over een uurtje.nee ik ben de hele middag druk bezig geweest met de kids.raar hoor, ik mis die krengen nu al, of tenminste met zijn tweeen zijn het een stel krengen, eentje is peneauts maar goed, iedereen heeft mij in steek gelaten voor eventjes, maar ik wordt wat ouder als ze straks niet komen, ligt tasseke al te snurken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden