Spring naar bijdragen

Meiske, jarig!!!


Trees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga nu slapen. Ik ga 20 keer tegen mezelf zeggen: "morgen heb ik een geweldige dag".

Het nadeel: morgen is gewoon een werkdag. Maar misschien voel ik me dan beter. Wel als ik opsta met een bepaalde klus voor ogen. Dan spring ik op en ga naar werk om die klus te klaren.

Wing misschien iets meer gelijk dan ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Carolien

Ja idd Harro, betrokkenheid.


Dat was ook m'n reden om hier te komen want zelf heb ik allang geen problemen meer.


Dat was ook m'n reden om jullie ervaringen te gaan tekenen voor de Boei ( maandblad van de AA) en ook om hier te blijven.


In feite heb ik geen enkele reden meer om hier nog rond te hangen, ware het niet de betrokkenheid met wie toch een bijzondere band is opgebouwd.


Steun als oudgediende haha nou ja kom ook maar af en toe binnenvallen met wat positiefs ter ondersteuning.




Maar ja nou dus vooral voor KWF dus komop jongens wie helpt?
:D



verhip,hebben we ook een maandblad? zal dat bij de wekelijkse borrel toch eens aankaarten,ik weet van niks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, ik bedoelde niets met drinken.

Ik bedoelde alles met gevoel van het hedendaagse leven.

Toch goed als je stoppen gaat. Het gaat mensen die doordrinken niet heel veel beter. Het is niet moeilijk; gewoon de eerste niet nemen en niet meer kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiske van harte met je verjaardag :musicnote::)

Dar: geen probleem; siga siga (kalm aan kalm aan) zoals ik hier 3 keer per dag hoor
of tegen ongeduldige toeristen zeg. B) Ik ben nieuwsgierig maar mijn nieuwsgierigheid
heeft geen enkele haast ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Jullie zijn met nog velen op. Zeker omdat het zo een mooie avond is.
Ben naar filmhuis Cinode geweest met mijn vriendin. Joehe, een zeer indringend document over de oorlog in Libanon in 1983. Gezien door de herinneringen van mensen die erbij betrokken waren, de meesten als soldaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
sailor

rvanth er is ook nog www,minderdrinken.nl enfin er zijn er legio,maar deze staat mij toch het meest aan.


hoe kom jij in godsnaam aan zware metalen (cadmium) in je tuin? dat heeft naar mijn beste weten toch ook niets te maken met plantengroei!


morgen fijn naar skylge! niet in zee mij te koud! alleen in de tropen krijg je mij erin!


vanmiddag mijn nieuwe sandalen vast ingelopen,en nu zijn mijn voeten verbrand,nee heel bar,kan geen schoen meer aan! maar als ik op sandalen ga wordt het nog erger natuurlijk,was weer een briljante actie dus! dacht dat je van niet drinken ook helderder ging denken?? gaat bij mij blijkbaar niet op!



Sokken aan in je sandalen!
Zachte katoenen sokken die niet doorschijnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het weer volle maan worden? de wijksoap hier is ook weer opgestart via de mail, sneren over en weer
en dan hier op het forum ook weer eens..

of is er storm op komst?

Maakt niet uit, ik ben tevreden vandaag en erg moe, morgen uitslapen en mijn nieuwe dekbed in de was gooien zometeen
heb ik morgen een fris en nieuw schoon bed!!

Dar, enorm herkenbaar hoor, gevoelig reageren als iemand zijn of haar dag niet heeft, ik kan er ook niet tegen en het ook niet naast me neer leggen
vraag meestal maar beleefd om men bereid zou willen zijn om zich even op iemand anders af te reageren want dat ik daar geen zin in heb ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ben ik degene die alles verwoorden moet :angry:

Ik heb hier niet om gevraagd.

Je haalt mensen neer. Je kent ze niet en gaat toch reageren. Ik dacht Har wel iets te kennen. Hem te helpen. Jij helpt niet, jij geeft commentaar.

Je brengt andere mensen tot zwijgen. Daar waar ze eigenlijk praten moeten over hun problemen en hun zaken. Dat is het doel van dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...