Lara Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Slaap lekker Sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Gelukt Sara!Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Kirky, vertel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 gluur,gluurtasseke komt gluren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 gluur gluur water komt ook binnensijpelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 he psst, psst,zie jij nog wat interressants??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 hijst zijn laptop even op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 yoehoeeee,heb ik iets verkeerd gedaan??????? het begint op te vallen dat alsssss ikke er benne ...........dat iedereen zijn mond houdt:huh:gelukkig heb ik last van een betonplaat dus ik ga stug door!!!!!!!iemand nog wat leuks gedaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 tuurlijk mag nuttig ook gaf het wel een bevredigend gevoel??? het nuttige bedoel ik uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 okkiedokkie dansoms is het best handig om de dag even te overwegen, meestal kan je hem dan met een goed gevoel afrondenhe pst, pstwat heb je eigenlijk voor nuttigs gedaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Vanavond is er theeEn regenvreugdePraten gaat nog niet zo goedDan schrijf ikDat is als pratenIk praat aan jouDe tijd was genomenEr kwam rustIn de verte gerommelDan de regenDe geur van nieuw en oud ineenFris spoelt muf erdoorRegen regen regenIk kleed me uitKlim door het raamIk voel de regenOp mijZachtjes en warmKippenvelIk zie de zonRegenboogKan het niet gelovenOndertussen probeer ik te pratenWat wil ik zeggenEn hoeDan is het antwoordeen spontane groetEen strelen langs mijn oorDat ik dit magCorelli Druipend van de regenIk huilZo mooiDan liep ik langs het padEen knipoog van de maanomringt door zachte wolkenIk voel in het zandEen baby-padIk loop voorzichtigTerugIk deed nietsbehalve luisterenNu ben ikBeautyful meLicht en blijIk geef een kusOp mijn buikDaar kan ik niet bijDan geef ik hem aan jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Zo, beetje bijgelezen. Iets leuks? Ik heb vandaag maar weer eens een gitaar gekocht.Er moet nog wel aan gesleuteld worden maar het is weer een fraaie. Dus ik vermaak me wel, dit weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Hee Water!That's good!The guitarmanHoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Een elektrieke, Kirky.(Elektriciteit is met een k, omdat het van het griekse elektron afgeleid is)(wat een zeurpiet ben ik hè)Gaat wel Marjo, thenx for aksing. Dag voor dag he... niet het drinken hoor, maar het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Oh trouwens, ik heb het forumboek ook ontvangen en gelezen. Het maakt indruk. Ik heb respect voor alle schrijfsters, voor de eerlijkheid en voor de openheid.Zeer inspirerende verhalen, en mooie zelf-inzichten, en heel veel herkenning . Jullie mogen wel trots op jezelf en elkaar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 hoeidiehoei, zat even vast bij "wie is wie"potverzes.....zit net het antwoord te bedenken , wat heb ik gedaan vandaag? even snel flitste de dag in fragmenten door mijn hoofdvoel me blij maar wel gemaakten dan.............lees ik het bericht van marjozit het al vier keer te lezen en ik snap het nog niet echtmaar,het maakt me verdrietig maar tegelijkertijd erg blijdus met een traan en een lachmijn dag was errruuugggg druk............veel nuttige dingen gedaanveel dingen geleerdveel dingen opgelosten nu baal ik dat ik wéér twee dagen vrij ben!!ik moet iets doen, moet weg van huis, weg sleur, weg van het negatievemaar goed tasseke is geen tasseke als er weer iets stoms gebeurt;ik heb per ongeluk de roos van de buren afgezaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Rustig aan WaterGoed je even te zien!Nu ga ik weerNog een kwartiertje boekWellichtLekker slapen en morgenzachtjes wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 nu je het zegt, ik heb inderdaad iets meegekregen van de rioleringmaar is nu alles klaar? of moet er nog meer gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 water,ben je een verzameling aan het aanleggen kan me goed voorstellen dat je druk bent van het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Tas, ik stond gewoon metmijn blote kont in de regennaar Corelli te luisteren....Had al een tijd geen radslagmeer gemaaktHet baarde me zorgenDat hoeft nietTasVer heenis hetzelfdeals dicht bijBlijf maar bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Tas, dat ligt er aan wanneer je het een verzameling gaat noemen. Bij 3? Bij 13? Bij 33? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 marjo,sorry, ik kom niet uit mijn tekst wil teveel en te mooi vertellen, da lukt effe nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 water,ik noem een verzameling pas een verzameling bij minimaal 10 stuks en dan wel met exentriek verhaal!!!kirk,maar dan ben je voor nu wel klaar, eer de buurman een aanbouw heeft gebouwdmaar inderdaad, zeer nuttig nah,de buurvrouw was helemaal niet blij, het was namelijk de enige struik die ze in de tuin heeft (had), helaas stond de hoofdstronk aan mijn kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Oh nou dan is het toch jouw struik, Tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 officieel is die roos van mij jamaar ehh, ik heb alleen een stronk, verder is hij helemaal door de schutting heengegroeid, ikzelf heb nog nooit een roos gezien laat staan een rozeblaadjemaar goed, het punt was dat de buurman geen planten in de tuin wil, alleen de roos mocht de buurvrouw houden.nu heeft ze niets meer (oeps :cool;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden