NoaduBois Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Nee, hij is nog steeds lam... maargoed, boeit ook verder niet, het is gewoon apart om van de andere kant te zien als je zelf nuchter bent, aan de koffie zit, en je dag goed wilt beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aurelie Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Hey Noa, Je berichtje valt me wel op, nee het is zo, als je zelf nuchter bent zie je ineens hoe nutteloos het is om 'lam' te zijn. Dan ineens denk ja van hoe je ook zo was en hoe weg je was van je eigen persoontje en hoe het kan zijn voor de andere. Nu maar je even afzetten van hem en hem weer aanspreken wanneer hij fris is. Goed dat je tentamens zijn afgelopen! Geniet nu maar ven van je vrije tijd! Met een lekker glaasje pomton = pompelmoessap +schweppes en dit heel koud, wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Goedemorgen, wat een activiteit alweer op de vroege ochtend!Moet hier nog wat op gang komen, en ja dronkemanspraat valt nog meer op op de vroege ochtend dan in de late uurtjesIk ben toch wel blij dat ik alles wat ik nu aan onzin uitkraam in ieder geval nuchter is Vandaag wat klusjes doen en telefoontjes plegen en mijn huis weer eens schoonmaken enzoen mijn camera opladen en klaarleggen want de buurkat krijgt weer een nestjewaarschijnlijk dit weekend!ja, koffie, een goed idee! en een bakje muesli met appel en melk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 ps Michael jackson zelfmoord?ik dacht gewoon een hartaanval??zelfs legendes waarvan je denkt dat ze nooit verdwijnen, kunnen dus doodgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Waaah,ik heb voor het eerst van mijn leven eenDWANGBEVEL IN NAAM DER KONINGIN, ontvangenEEn paar manden geleden heb ik terecht een parkeer bekeuring gekregen.Netjes overgemaakt en tot 2 keer toe is het teruggestort op mijn rekeningomdat de gegevens niet overeen kwamen.paar keer gebeld en toen maar gewoon per acceptgiro betaald.Nu schijn ik ook een nooit ontvangen aanmaning te hebben gehad over een bedrag van €6,=Over dit bedrag heb ik nu een dwangbevel van €49,= ontvangen.Hoe gek moet het nog worden?Bezwaar maken kan niet, het gaat mij om het principe, ik heb keurig op tijd betaald maar dooréén of andere wazige fout ben ik wel de dupe.Nou ja, lang leve de dwangbevelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Wat een heerlijk weer! Ik ga lekker naar buiten, en niet letten op terrasjes vol witte-wijn/rosé drinkers!Ik vind het vandaag wel weer moeilijk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Hallo allemaal,Dit mens knapt op ondanks de hitte. Ik hou wel van warmte, maar zo benauwend hoeft het niet te zijn voor mij. Vanochtend was het gewoon gezellig en leerzaam bij stemvorming en vanmiddag dacht ik: laat ik eens kijken in de spiegel bij de kapper. Zo ben ik weer voorzien van een verse laag verf en een kort koppie.Vanaf morgen is het de komende 16 dagen hard werken. Jullie zien me dan verschijnen of niet. Dat hangt af van hoeveel tijd ik wil en kan besteden aan het forum en of mijn kop er naar staat en ik de puf nog heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Ja het is drukkend benauwd buiten.Caro afschobben met clooor, flink water om af te spoelen en pleite die pis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Kirky maak je geen zorgen want de hel van boven barst altijd pas los als ik doggy moet uitlaten dus zeg wel wanneer ik vertrek en das nu om een uur of 22.30. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Hoi!Auto liet me een stukje eerder staan dan gisterBen maar gaan lopen, met een lachEerst maar eens afkoelen....Ging toch werken bovendienGisteravond niets gedaanUitgerustThee, een prettig gesprekVoor elven in slaap gedonderdVanochtend te laat wakkerWou het al op een inwendig janken zettenen me ziek meldenMaar! Dat soort dingen duurt tegenwoordig niet langIk leer luisteren. Wat is er aan de hand? Niets.Dus: Gewoon ademhalen, en rustig die kant op.Niet jakkeren! Dat ging wonderwelDuhuu, logisch als je luistertIk zong met de autoradio meeTufffffff......Lekker gewerktIk ben moeDus ga ik weer luisterenEn uitrustenGeen gekke dingen doenIk ben benieuwdAuto bracht mij via sluipweggetjes en eenouwelullentempo weer thuisToch fijnZij snapt het ook... Morgen duik ik samen met pa onderde motorkap. Jaaaaahhh!!!!We roken relaxt de vredespijpZolang hij niet gaat smakkenof gaat prikken... HmmmAch watNu naar mijn vriendjesEr zijn vliegjes die dansen in de zonElke avond voeren ze in de laatste zonnestraleneen prachtige dans voor me opDe merels begeleiden met een enthousiasme datlangzaam wegsterft in een mooie, stille nachtDan gaan de sterren zingen en schijnt de maan bijde berk in het waterDaarin ben ikVerwonderdNog steedsGelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 De jonge padjes zijn geboren!Ieder jaar zie ik ze hier van de ene kant naar de andere door de tuin trekkenDe grote paddentrekWatch your step!Dan doe ik nietsHelemaal nietsTot het helemaal okee isDat zou ik moeten doenWant inwendig bedenk ikalweer gejakkerEruitIk geef mij over aan mijAlsjeblieft en dankjewelNu ga ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Ik lees een mooi boek over een vrouw die dood gaatHet is een mooi boekWant het bevat heel veel woordenGepast in simpele zinnenZo mooi, dat ik héééél langzaam lees.En dat lukt!!!! Yep!(ik bedoel maar, dat zegt genoeg over hoe het eigenlijk met me gaat...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Ze vieren ook feesten ontmoeten elkaar eerst te laatmaar net op tijdZe verbranden haar in een booten begraven haar naast de hondDe eenzame man die bang was voor zichzelfGaat zien dat hij dat wasHet is een soort levensboekMankell. De meesterverteller.Italiaanse schoenenWonderschoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 OkeeIk had bedacht dit weekend niet te drinkenGister was het goed. Het oude wijf en ik zatenonder de berk, gezusterlijk aan de thee.Het is een oude vriendin. Omdat mijn uitadem nogonderdoor en achterlangs gaat, kan ik haar nog nietzo goed laten gaan. Ik minacht haar. Pas als ik haarzie als mij, jong en mooi. Zal ze gaan.Misschien voorgoed, maar dat hoeft niet. Ik denk datze me nog wel eens komt opzoeken. Als ze zeker weetdat ik het zelf kan. Anders nodig ik haar uit. Als ik haar dan niet vergeten ben.Ik heb haar ook gezegd dat ik haar wil accepterenals gewoon een vriendin. Heb haar gezegd het gejeuzel zat te zijn.Niet meer nodig, zo'n kabaal.Ik denk wel dat ze ziet dat ik veranderd ben.Het heeft gewoon een beetje tijd nodig.Niet schreeuwen en jakkeren.Beetje oplettenElkaar steunenSamen dansenen lachenMaar ook rustig lezenof kleienEn elkaar soms een tijd niet zienzonder dat het stoortDan ben ik blij dat ik haar kenZe bracht mij hier en hield me vastNu oefenen we in loslatenWat niet betekend weg en nooit meer zienDat er geen angst meer daarvoor isDat het gewoon goed isIk huilWant zijDat ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Ja prachtig Marjo die padjes.Schrijf ook weer een boek, wat is er zo mooi aan een vrouw die dood gaat? De beschrijving hoe je aftalkelt?. Kan het je vertellen hoor en das echt niet zo mooi maar weet dat je het zo niet bedoelde. Mooi in een geval lijkt me goed beschreven en begrijpelijk voor wie het niet meemaakt of heeft gemaakt. Maar mooi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Mooi. Zoals ze mag sterven.Te zien wat het was wat ze deden.En dat ze dat nu snappen.Nee, de dood is lelijkZe schreeuwt van pijnen het leven trekt wegNiet mooi in die zinMaar wel naaktPuurDrup, het spijt meIk wil je niet kwetsenDat was niet wat ik wouIk voel dat dat gebeurdMaar dat doe ik nietDat doe jijDat hoeft nietHet was niet persoonlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Zo hier ben ik weer zware avond gehad gisteren en dag anderen waren aan de alcohol had het er op een gegeven moment best moeilijk mee maar ja ik heb mezelf iets beloofd en dat wil ik graag volbrengen dus ben er steeds een poosje tussen uit geweest (gewandeld met m,n hond) om even af te koelen en zie het werkte na een tijdje zelfs geen trek meer zo hoort het te gaan denk ik dan maar moeilijke momenten blijven het voor mij .afgelopen nacht wel heel schlecht geslapen door kl**te herrinneringen van vroeger sorry voor dat woord maar kan effe niet andersmaar ik vind dat ik me er dapper doorheen heb geslagen al zeg ik het zelf:)maar het word wel minder dus ben blij dat ik doorgezet heb en niet de fout in ben gegaanGroetjes van meeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 goeienavond allemaaltuuk heb je niet bedoeld druppeltje te kwetsen marjowe kennen je toch dikke knuffel heej meiske goed gedaan hoor, goed doorgezetzo moet dat!!ik heb vandaag niet gedronken, gister ook niet trouwens, gaat goed, de tijd vliegt zonder drinken t is al zeven en een halve week, nog even en t is een jaar tevreden mens ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Beste Meiske, een komma hier en daar bevordert de leesbaarheid. Goed dat je goed gaat. Houd vol, er zijn er meer die kunnen stoppen!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Allen een goede avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Swats, hoe loopt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Swats denkt bekijk het maar!Evenzo de heer Gunn. Er wordt een met noodlot doortrokken bericht geplaatst,en men vervalt in een diep zwijgen!!Dus ik ga het bekijken. Er rest een groet.Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Wing, ik ga hier pogen jouw kunstje te doen mooi ivoor wit en helderbordeauxrood liefst zonder zakkers!(het handigste is de zwaartekracht even uit te zetten, dan zakt er niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 een vriendelijke groet van mij kan er gerust af Soothe rustig an Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Nee hoor Marjo zo neem ik het niet op want ken je nu lang genoeg en jij mij hopelijk ook. Precies wat je zegt het schreeuwen van de pijn en het leven voelen wegtrekken is goed omschreven want dat voel ik ook met de machteloosheid daarbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden