Kate Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 hai soothe. reageer ff als je wil? Ik heb je een bericht gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Nee Kirky, misschien jaloers. Wat een tuin heb jij. Kapitalist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Luciene, ik heb gereageerd per PB! Kijk maar.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Luciene lees de PB nu eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 The guitar player. Hoi!! Bevalt het instrument? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Kirky, erg veel werk , ik zie ook een moestuin. Ik denk niet als alleenstaande tijd te hebben.Kom nu al tijd te kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 hallo iedereen.Ben terug na een weekend Amsterdam. Sorry, ik heb nog niet bijgelezen, lukt ook even nietop dit moment.Ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan.Ik drink nu 3 jaar niet meer.Wat is er *** mis met mij dat ik op het terras nog altijddenk: Ik wou dat ik geen alcoholist was!dat ik dat ben weet ik heel goed, maar hoe lang duurt hetnog totdat ik drank totaal niet meer interessant vind!ik baal er ontzettend van dat ik dat nog steeds heb na 3 jaar!!Wat heb ik verkeerd gedaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Linde, je had koffie kunnen komen drinken. Er is niets mis, denk ik!Ook ik denk er na negentien maanden soms aan. Geen trigger hoor, maar soms als ikin een bepaalde stemming verkeer.Dan denk ik, waarom kan ik niet beschaafd drinken.Dat zakt weer, en alles is weer gewoon.Er heeft toch een soort mutatie in het hoofd plaats gevonden.Ik denk dat we die gevoeligheid houden.Als ik gestressd ben, dan denk ik een wijntje geeft rust.Maar ook denk ik aan de drama's, en doe het niet.Beetje lastig, maar er is niets mis met je, denk ik!!Nu met de warmte, zou ik wel een pilsje lusten, dan ga ik wat ondernemen, en het zakt.Ik lijd er niet onder.Het zal er wel bij horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Nu koffie, ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 En Luciene? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Ik lees goed Dar!!Je ziet het verkeerd, beetje vreemd geschreven.Ze was in A'dam, ik zei je had koffie kunnen komen drinken.Nerges staat dat ze heeft gedronken.Even recht gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Luciene, je hoort, even koffie maken.Dat is lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Nee hoor heb niet gedronken!baal alleen vreselijk dat het uberhaupt nog speelt.Drank heeft voor mij van het begin af aan iets magischgehad en blijkbaar zit die associatie nog ergens.Hoewel als ik denk aan alle ellende die het veroorzaakt.Nu weer het bericht van zoveel ouderen die in de problemenkomen met drank.Blijkbaar zien veel mensen het als middel om narigheid te verdrijvenmaar realiseren zich niet als je maar lang genoeg doordrinkt de drank je eigen zelf verdrijft.Ik moet ook niet zeuren!!! Ik kan het: NIET DRINKEN!!!Er zijn zoveel, ook hier op het forum die nog elke dag, ieder uur misschien wel strijdenIk wens ze bij dezen erg veel moed en strijdlust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 De magie van duiveltje alcohol.Wat een troep, die drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Ja Linde dat deed je fout, je kwam naar Amsterdam en niet eens op de koffie.Caro je hebt altijd storing in het weekende dus zeg even tegen de pjoet dat het wel maandag is hoor dus geen kuren meer deze week.Soothe als ik last heb van mijn geheugen dan ga ik naar de dokter. Wedden dat hij vraagt hoe lang ik dat al heb. Vraag ik meteen waar hij het over heeft en probleem opgelost.dhendro moest het even op me in laten werken maar goed en duidelijk verwoord.An je was, bent en blijft een kanjer. Zo'n vechter als jij gaat het redden hoor al is het moeilijk maar we zitten niet hier vanwege de jeuk aan onze grote teen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 quote: Originally posted by: wingchunDa's balen. Ik lees net dat er geen leegte is. Nou moet ik m'n hele plan omgooien en de leegte weer vullen met allerlei emoties! Nu ja, ik ga m'n best doen! succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 29 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 gratis af te halen ca 1000 stuks sateh gambing,verser kan niet! zitten nog in originele verpakking!g%%##@@**schijtgeiten hebben de drinkautomaat lek gebonkt,stal blank! en ik was al zo gammel!en een dorst dat ik had vandaag,heel bar! soort psychische nadorst van het eiland of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Soothe, dar, drup; dank. Drup ja ff laten inwerken, ik ken dat, ik doe over sommige dingen ook een half mensenleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Linde: De drank is sterk, verleidelijk, magisch, in drank kan ik vergeten enz. Verbind voor de grap eens alle eigenschappen die je aan drank koppelt aan jezelf. Wedje maken dat je het zelf ook allemaal kan hebben?Zolang je aan die drank eigenschappen verbind die je ziet als sterker dan jezelf blijf je strijden tegen iets wat je nooit kan winnen, denk ik.Of wat Dar zegt: wat is er nu interessanter aan een glaasje bier dan aan een glaasje jus d'orange? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Caroline het lukt niet een pb-tje naar je te sturen, wil je het eens naar mij proberen?Ach ja, als er geen humor is dan zijn we echt nergens meer. Al is het galgenhumor maar erin houden zullen we toch die lach al schreeuwt ons hart soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 29 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 quote: Originally posted by: lindehallo iedereen. Ben terug na een weekend Amsterdam. Sorry, ik heb nog niet bijgelezen, lukt ook even niet op dit moment. Ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan. Ik drink nu 3 jaar niet meer. Wat is er *** mis met mij dat ik op het terras nog altijd denk: Ik wou dat ik geen alcoholist was! dat ik dat ben weet ik heel goed, maar hoe lang duurt het nog totdat ik drank totaal niet meer interessant vind! ik baal er ontzettend van dat ik dat nog steeds heb na 3 jaar!! Wat heb ik verkeerd gedaan??? ik geloof niet dat "we" iets verkeerds doen en/of gedaan hebben,maar zou het net als jij wel heel fijn vinden als dat rotgevoel eens over ging,tot die tijd moeten we helaas blijven strijden ben ik bang,tis niet anders,hadden we maar eerder op de rem moeten trappen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Sailor, snap je woede maar maak er sch@tgeiten van want voor je het weet heb je een tik wegens taalgebruik.Ga huppeltruptje ff uitlaten.Laters voor wie er nog is en truste die onder de veertjes duiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 29 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 wat is er interessanter aan een glaasje bier dan aan een glaasje jus d'orange?hoeveel tijd/pagina's krijg ik?het eerste wordt sowieso stukken interessanter gemaakt en ik kan het weten,heb heel wat"home brew kits"versleten!stort opeens in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Als het goed is, is een pb onderweg druppeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden