Soothe Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hallo,Eerst maar het belangrijkste,Vie met de wonder oortjes. Prachtig, in één woord klasse.Wat moet dat een ervaring zijn, ineens weer goed te kunnen horen.Je kan je CD collectie weer uit het stof halen, en genieten.Prachtig, geniet er van!De doofheid van Beethoven had, wanneer hij nu had geleefd,goed verholpen kunnen worden.Het was een klein probleem. Jammer dat hij niet over jouw wonder oortjes kon beschikken!Dit was nog een tweede dag jarig zijn. Ik vier het altijd twee dagen!Wanneer je op 30 Juni om 23.59 uur geboren bent, ben je maar één minuut jarig.Vandaar ook altijd 1 Juli!!Van Anna een mooi horloge gehad, van de zonen een top harde schijf en mezelf een zonnebril gegeven.Kortom het was leuk(ook zonder drank)Groet van Anna, die reeds te bedde is en Soothe, die ook gaat rusten.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Katten zijn vreselijk avontuurlijk, ze rennen en vliegen overal achteraan. En dan zijn er de buurtkatten, die hebben een territorium. Kom er een vreemde kat/poes wordt er gevochten om een plekje.Een chip is wel belangrijk voor als ze een keer de weg kwijt is, of er is iets met haar en ze wordt naar een asiel of dierenarts gebracht.Dank je Dar, en slaap lekker, laat je me het morgen even weten hoe het ging bij de dierenarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Soothe heerlijk 2 dagen jarig.Ook een kreeft net als ik...En mooie cadeaus gekregen, en uiteraard mag je jezelf dan ook wel verwennen.Feest kan ook wel zonder drank.....Slaap lekker Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ook een goeie nacht Lara de kreeft. Wat een mooie nickname.Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden