Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Tas,Ik weet je GEHEIM.Je moet van de Rechter bij iedereen van het forum van ADB een dag in de HH komen helpen om te zorgen dat ADB goed blijft lopen en iedereen tijd heeft om op het forum te schrijven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hee Houtje! Wat krijg jij morgen een voor een akelig onderzoek?Of is het meteen een behandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ik zou je zo brengen als ik bij je in de buurt woonde!Je mag het zeker vervelend vinden.....gelijk heb je!Ik ga aan het eten beginnen.Heel, heel veel sterkte morgen en kijk maar niet naar die akelige naald..brr!Je bent een kanjer!Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ik weet het geheim nog niet, maar ik weet wel dat ik vanavond de mooiste film ga kijken die ik ooit heb gezien: Les Unes Et Les Autres.Heb alvast de cd er van opgezet. WHISPER WORLD MY SARAH'S SLEEPING,HOW I LOVE TO WATCH HER SLEEPING.UNAWARE THAT I AM STARING TO MY HEART'S DELIGHT.IS SHE DREAMING OF RIDING ON HER HOBBY HORSESOVER CHILDHOOD BUMPY COURSES?HOPE SHE KNOW I'LL CATCH HER IF SHE TUMBLES IN THE NIGHT.THERE'S A TRACE OF A SMILE COMING OVER HER FACE.GUESS WHEREVER SHE IS, IT'S A BEAUTIFUL PLACE.MAY HER WORLD ALWAYS BE - THE BED OF ROSES SHE SAWFROM HER SEE-SAW.OH THE TIME THAT SLEEPING TAKES UP - I CAN'T WAIT UNTIL SHE WAKES UPWAKES TO TELL ME THAT SHE LOVES ME - WHEN SHE OPENS HER EYES SHE TEACHES THE SKIESTHE MEANING OF BLUE - GOOD MORNING, SARAHTIME TO SHARE ANOTHER WONDERFUL DAY WITH YOU!Verder gaat deze film over de tweede wereldoorlog, hoe mensen door ideologieen uit elkaar worden gedreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Het is inderdaad een prachtige film Vie. Heb je hem al eens gezien? De eerste keer was ik hier een daar wat in verwarring, maar bij tweede of derde keer snapte ik het helemaal.Het muziekje van Les Uns et Les Autres zit gelijk in mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 En sorry van de schreeuwerige hoofdletters, maar zo heb ik het gekopieerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ja Houtje, ik heb die film al een paar maal gezien. Ken je nog die hartverscheurende scene dat het joodse echtpaar hun kind op de rails achterlaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 De tranen springen weer in mijn ogen. Heb net even zitten youtuben dus het zit weer helemaal in de kop.Heb je hem op DVD? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ik moet ook wat te eten gaan maken, gelukkig een makkie. Maiskolven (lieflingseten Dochter) met tartaartje en gebakken aardappeltjes. MMMMMMMMM!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Dus doei allemaal! (dat was ik even vergeten te zeggen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ja op DVD Houtje, en ik ga me nu ook met het eten bemoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 nou tas mazzelbibs dat je der bent t is je gegund hoor gefeli spud ook tuuk doet houtje een knuffeltje, t is gerust geen ramp om een keer te bussen hoor en gefeliVieteerd natuurlijk eerst maar ff koffie maken en de planten wateren ondertussen t leven is mooi he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 nou ben ik vergeten te vragen of ik nog iemand vergeten ben bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 die zie je hier niet zo veel typen, dat kan gerust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Vie wat geweldig voor je! Tas!!!! Wat een opluchting voor je!!!!! Spud Speedy gonzales de motormuis Yihaaa!!! Woman, wat heerlijk om zoveel energie van je te lezen!!!!!Way to go girl!!! Iedereen bedankt voor de aandacht voor het ego vanochtend.Ik kijk op tegen de avonden, dat speelde een rol.Hoofd in de hoofdrol. En toch.. is het tegenwoordig sneller "klaar"Ik vind sommige dingen vervelend dat ze er zijn,dat het zoveel emoties en gedachten bij me oproept.Ik wil er dan vanaf en doe daarvoor mijn uiterste bestResultaat.... Aaandacht! Hoofdrol. Accepteren van de dingenen er verder niets mee doen zou beter zijn in dit geval.Het hoeft niet uitgeschakeld. Alleen anders benaderd....JajaNaar de musical van groep 8Laat ik nou genieten van mijn dochteren niet van te voren bedenken hoe groot hetspanningsveld tussen Klaas en mij zal zijn.Jeemig, de vorige keer bleef hij maar over zijnkaken wrijven. Het was zo'n elektrisch geladen velddat ik er helemaal sidderig van werd. Heb toen de heleavond mijn eigen hand vastgehouden en gestreeldHee. Dat werkte wel... Zacht in mij! Ik zie weer wat!Beetje trots dat ik toch bengaan werken en me er niet met eenJantje van leiden vanaf heb gemaakt.Ik bedoel uit eigen vrije beweging omdatdat goed voelde. Niet gedwongen...Onderweg zelfs eerst nog een keer teruggereden.Muts!Dagdag En ze leefde gewoon door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 de boom gaat nergens heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 De boom blijft zitten waar hij zitSo do I! Hier!Damn right Mr. T!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 'k heb zojuist drie kwartier in de keuken gestaan om iets klaar te maken en nu...Smaakt 't eten me niet.Wat een verspilling van voedsel, geld en energie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Henk wat zie je er vreemd uit.Spud, gefeliciteerd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ja dat kan, maar met dit weer??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 ja psies, beetje vreemd maarrrr dat went gerust wel ach als je alleen dat petje draagt valt dat alles mee hoor Marion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Je lijkt nu niet meer op Kirky, Henk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 psies eigenlijk zou ik gewoon een foto willen uploaden als avatar maar dat gaat niet schijnt traar he??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 maak je geen zorgen, dat dee je ook al niet hoor Ik zie er uit als een ehm HenkT zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ja Kirky,hihiMaar ik vind jou die bril ook mooier staan dan Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden