rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hebben jullie wel eens chocola gegeten met dit weer?Zo'n groot blok van cote dór, puur met hazelnoen!Bah, ik plak helemaal van die zachte chocola, en zit helemaal onder.Licht misselijk van geworden.Bleh, wat ongezond.Enfin, maar ik drink niet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Rapi, sjokola met dit weer heb ik nog niet geprobeerd, maar wel gisteravond van de zenuwen een halve zak gemengde drop opgegeten. Dat smelt toch iets minder. Maar ik voelde me meteen wel vies en vadsig.Goh, dit nieuwe horen is zo bijzonder. Ik weet niet wat ik meemaak.Kreeg net een sms van mijn lief dat we morgen naar een concert in de Doelen gaan, om het te vieren.En ik doe nog steeds met jullie mee: ondanks alle prettige opwinding drink ik geen alcohol.Het zou best kunnen, om de gevoelens even wat te dempen. Maar wat zou ik er mee opschieten? Misschien wel koppijn morgen, in ieder geval een geestelijke kater. Nee, het is wel een uitdaging om ook heftige emoties te laten zijn wat ze zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Vie,Ja, een glaasje om te vieren.Stom is dat toch dat je prettige emoties ook meteen weer om alcohol vragen.Kan bijna wezelijk voelen wat je voelt.Als je het maar niet doet hoor!Verder denk ik dat Carolien gelijk heeft, dat je rustig aan moet doen, en niet teveel geluiden op je af moet laten komen.Je bent dit immers nog helemaal niet gewend!Dus knallende hoofdpijn morgen zou dan best eens kunnen.Teke Care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hoi,wat een goede berichten allemaal.Tas,meid ik ben reuze blij voor je,nu kan je wat rustiger ademhalen.Het is je gegund.Vie,ik zal héééééél zachtjes typen, ander schrik je van de herrie,geweldig, eindelijk weer kunnen horen.Proficiat.Sandra,een zalfje, ik hoop van harte dat het helpt.Sailor,ik zag je vraag voorbij komen over de verjaardagen.Sommigen hebben hun geboorte daturm ingevuld bbij het aanmelden.Anderen, waaronder mijn persoontje weer niet.Als je je geboorte datum hebt ingevuld staat je verjaardag genoteerd als je ingelogd bentdus op het begin scherm.(dus op de dag dat je jarig bent)Soms is het inside information, er wordt soms ook buiten het forum contact onderhoudenen ja, dan weet je soms wanneer iemand jarig is.Snap je het nog?Caro,voor jou ook een goede uitslag, gelukkig maar.Rapios,waneer krijg jij de uitslag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Spudje,meid ik had niet anders van je verwacht!!!!!!TOPPIE.:DB):light:;):DB):light:;):DB):light:;):DB):light:;):DB):light:;):DB):light:;):DB):light:;):DB):light:;):DB):light:;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Spuderdespud....................yihaaaaaaaaaaa,................:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:rose;:present::present:rose;:present::present:gefeliciflapstaart meid!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 *** nog een geheimpje***kom ik later op terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Gefeliciteerd Spud:moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Spud,Van harte gefeliciteerd meid!!Albertina,De uitslag van de m.r.i hoor ik 15 juli.Ik verwacht dat dit niet veel anders zal zijn dan de uitslag van de biopsie en foto's.Hoop ik tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hallo Tasseke,Euhmmmm, is het een groot of klein geheimpje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Spud van harte. zien we je binnenkort voorbijscheuren? Volkomen in control of herself, uiteraard! Proficiat meid, dat is niet niks.Tasseke geeft niks hoor, een geheimpje, al maak je natuurlijk iedereen doodnieuwsgierig. Ga je trouwen? Krijg je een kind? Heb je een ontzettend fijne job? Of wat, of hoe?Caro, je hebt helemaal gelijk. Als het me teveel wordt doe ik de toestellen uit. Nu geniet ik vooral even van de muziek, maar dat is dan iets wat iki zelf uitgekozen heb. In contact met anderen zal dit nieuwe horen best vermoeiend zijn.Dank voor het meeleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Goedemiddag allemaal,Het is wat minder warm dan gisteren of lijkt dat maar zo?Morgen mag ik weer naar het ziekenhuis (wat een ziekelijk zooitje zijn we hier hè) voor een zenuwblokkade aan mijn arm.Helaas zonder vervoer en ik moet er om 8 uur zijn dus iedereen zit met zijn/haar kinderen dus het wordt gewoon........de bus. Wel eens goed voor me om niet luxe gebracht en gehaald te worden. Net goed Houtje, verwend kreng. Er rijdt bus ri. ziekenhuis dus niks te mekkeren.Zoon is over naar de derde, hoeraaaaaa!!!!!!!!!!! Was toch nog spannend. Het kreng heeft nu al vakantie tot 31 augustus dat is toch niet normaal? Hadden wij dat vroeger ook? Twéé maanden vakantie?Ik ga mijn strijk afmaken ik wil dat morgen mijn huis netjes is als ik in bed lig stom hè.Vie,Gefeliciteerd met je oren. Ik vind het advies van Caro wel ergens op slaan, dat enkeltje St. Migraine. Rustig aan doen klinkt redelijk vind ik. Tas,Meid wat een opluchting. Evengoed een wijze les! Ik snap je spanning en je zucht naar ontspanning heel goed, maar ik zou het maar niet doen. Je weet het, één te veel en tien is te weinig voor ons alci's. Of klink ik nou erg belerend?Spud,Wat voor rij-examen heb je gedaan? Gefeliciteerd met het slagen!Allemaal tot later ik ga aan de strijk en daarna aan de kook. Het is toch wel warm als je niet op de fiets in de wind zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 p.s. okee je motorrijbewijs dus Spud. Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hallo Houtje,Wat gaan ze precies doen aan die zenuwblokkade?Is het een dagbehandeling ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ik ga ook iets zeggen wat vreeemd klinkt.Ik vind het moeilijk om niet onaardig te zijn omdat nu niemand tijd voor me heeft. Altijd sta ik klaar om iedereen naar bedrijfsarts, ziekenhuis, uwv of wat dan ook te brengen, en nu kan NIEMAND me naar het ziekenhuis brengen of halen.Terwijl ik, als ik een ander help, het doe om die ander te helpen en niet om er later zelf beter van te worden. Ik kwam een vriendin tegen in de C100.000 en die zei: dat is ook niet eerlijk, je staat altijd voor iedereen klaar. Maar zo WIL ik niet denken. Ik wil iets voor een ander doen omdat diegene hulp nodig heeft en niet voor mezelf.Maar je hoofd kan rare kronkels maken.Ik zeg het maar eerlijk, dat ik er moeite meer heb, ik schaam me er een beetje voor dat ik zo denk. Snapt iemand dat? En dan ben ik eigenlijk ontevreden over mezelf. Raar hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Tot straks allemaal, ga naar het paardje toe. Kijken hoe zijn humeurtje is.Greetzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Houtje dit kreng hier van 61 jaar oud (mijn lief die leraar is) heeft ook tot einde augustus vakantie. Hihi. Jij zit met een zoon maar soms denk ik ook wel eens dat ik een kind heb.Strijk ze, goed idee, er hamgt een witte was met veel linnen. Mag je dat nou strijken of niet?Kirky en dat is nou het aardige van hoortoestellen. Als je niet meer wil horen plug je ze gewoon uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hoi Mika,Nee, gelukkig niet zo lang. Ik heb een beklemde zenuw (die van mijn linkerarm, de hoofdzenuw) tussen twee versleten nekwervels zitten.De wervels drukken met het bot om mekaar omdat de tussenwervel schijf versleten is. Er daar tussen zit die zenuw klem. Een zeer pijnlijke affaire die ik al meer dan een jaar heb. De anesthesist (schrijf je dan zo) brengt met een lange naald via mijn hals in mijn nek (brrrr echt een lange naald) stoffen in de zenuw die de pijndoorgave blokkeren.Het doet zoveel pijn nl. dat ik aan de morfine zit. De blokkades helpen wel (dit is de 3e) maar te kort.Dus hierna moet ik met de neuroloog gaan bekijken met de neurochirurg of operatie mogelijk is. Bv. operatief uitslijpen van een wervel of een keramisch plaatje ertussen zetten ipv de versleten tussenwervel. Maar dat is een riskante operatie waar ik niet op zit te wachten (ben alleenstaand met twee kids, vandaar).Dank je voor je "aandacht" ik weet niet goed hoe het te zeggen.*tiepfout: senuwe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Vie, was die buiten droogt kan je zo de kast in vouwen.Nee, officieel mag ik niet strijken maar ja, mijn katten doen het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 En dat snap ik Houtje wat je zegt. Je rent je benen uit je reetje en geen hond die het ziet. Ik denk wel dat het een attitude is, of hoe noem je dat? Veel mensen worden geprezen als ze alleen maar een bloemetje geven, en anderen doen van alles en dat wordt niet gezien. Ik weet niet hoe dat komt. Maar het is wel zo. Een van mijn zussen bijvoorbeeld, die verzet nog geen stap voor een ander, maar geeft wel de indruk dat ze reuze invoelend en belangrijk is voor anderen. Zonder haar zou de wereld vergaan.Ik weet niet hoe dat komt, maar je hebt wel gelijk: als je belangeloos dingen voor anderen doet, nemen ze dat vaak voor lief aan.En wat je daar aan kan veranderen, ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Juist. Maar ik WIL het juist belangenloos doen dat vind ik belangrijk. Anders geef je niet echt van uit je hart.En dat "reetje" van mij, maar daar maar R**T van, hij is nogal breed.Ach, misschien valt het reuze mee, ik moet naar Nieuwegein het zh is vlak bij City Plaza en ga ik me daarna wild sjoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Nog maar een spaatje voor ik ga strijken, zit even uit te puffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Houtje,Kan me voorstellen dat het niet leuk is om een je eentje met de bus naar het ziekenhuis te gaan.Hoop voor je dat alsnog iemand zich meld.Kan je niet gewoon een vertrouwd iemand meevragen ofzo.Soms staan mensen niet eens stil bij je sores.Des te wranger, als jij altijd wel voor iemand klaar staat.Zo zie je, niet iedereen is hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Rapilos,Het punt is dat ik om half 8 weg moet en iedereen die ik ken is dan bezig met kinderen naar school wieberen.Nee, niet iedereen is hetzelfde, maar dat wil ik juist respecteren. Snappie? En gelukkig woon ik niet in een streek in NL waar helemaal geen bus is of zo. Of zoals Anjo die vaak nog een uur moet lopen. En ben ik al lang blij dat ik de luxe (normaal) van een auto héb. Maar ik mag daarna geen auto rijden, begrijp je? Ook wel logisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Goede middag allemaal!Vie super voor je. Geniet van je gehoor!Spud proficiat....mooi gedaan!Tasseke....pfff...geluk....laat dat niet van je af nemen!Rapilos sterkte met het wachten op de uitslag....ik denk aan je!Fijne middag nog!Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden