Spring naar bijdragen

donderdag 2 juli


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat bedoel ik Hermie. er viel me gewoon iets op en jij noemt dat kritisch.
Maakt verder niet uit.
Fijn voor je, die nieuwe laptop.

Bedenk me, dat ook dit persoonsgebonden is. Zelf zou ik er namelijk niet over piekeren om een gaande discussie naar mijn hand te willen zetten. Als ik iets schrijf en er wordt niet op gereageerd, denk ik meestal:
a: er zijn andere dingen gaande, wat ik nu zeg is op dit moment niet zo van toepassing
b: vind ik dit erg?
c: nee, volgende keer beter

Dat jij je niet zoveel aanmeldt wil toch niet zeggen dat iedereen dan maar meteen met jou mee moet gaan praten? Ik bedoel, daar kies jij toch zelf voor, om je wel of niet aan te melden?
Als je dit kritisch vindt, ook best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Vie valt me niet op is gewoon zo. Kan dat ook omgekeerd zeggen alleen begin jij dan met een algemene opmerking en daarna gaat het over jou.

Snap je probleem niet precies zoals iemand al zei als het je niet interesseert: scrollen maar kennelijk moet je er toch een opmerking over maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie ik kan je even niet volgen, maar laat het maar zitten asjeblieft, het was niet rot bedoeld en geen hond zit te wachten op een geïrriteerd gesprek, zeker niet met deze warmte, toch?

Heb je niks anders in huis Marieke?

Vond eigenlijk de vraag eerder op de avond van Henk wel interessant: wat voor vervangend drankje.
Henk ergens bij tips enzo, staan complete drankjes-recepten zonder alcohol, ik dacht bij tips en adviezen.
Daar staan veel lekkere dingen bij.
Momenteel hou ik het bij ijskoude appelsap, maar als ik een "bite" wil, is het nog steeds tomaten-groentesap van appelsientje, met ruim tabasco en ijsblokjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gosh, heb een echte baaldag achter de rug.
Vrienden, zijn blijkbaar geen vrienden meer.
E.o.a. muts blijkt een verhaal uit zijn verband te hebben gerukt. Is niet het gehele verhaal, maar ja.
Pijnlijk kom je ergens, valt het gesprek stil en iedereen maakt dat hij wegkomt.
De persoon die het zou betreffen, heb ik gevraagd wat ik gezegd zou hebben. Zei ze "moet je maar bij jezelf te rade gaan". Ik dus denken, wist 1 ding heb dat ook aangekaart, zei ze dat dat het niet was.
Als ik het echt niet zou weten, moest ik iedereen maar vragen. Er zouden vele verhaaltjes te ronde gaan. Ik niet gek en daadwerkelijk (bijna) iedereen gevraagd, behalve de personen waarvan ik dacht dat ze geklepperd hadden. Laatste maakte ook niets uit, want ik heb altijd gezegd dat als iemand naar mij toekomt met iets wat hij/ zij gehoord zou hebben, ik zou toegeven als ik het gezegd had en evt. excuses maar indien ik zou zeggen dat het niet gezegd was, men ook vertrouwen moest hebben.
Ik vind het pijnlijk dat de persoon niet wil zeggen wat er aan de hand is, mij veroordeeld op "van horen zeggen" en mij niets wil zeggen. Weet wel dat ze achter mijn rug naar iemand is gestapt om te kijken wat ik gezegd zopu hebben. Nou is die iemand een andere vriendin, degene die tegen mij vertelde dat het wel dat ene ding is wat ik al had genoemd. Blijkbaar heeft iemand waar ik vooraan 2008 iets heb verteld er een geweldig verhaal van gemaakt en de andere vriendin zou naar haar zeggen daar tegenin zijn gegaan met de mededeling, dit is niet het verhaal. Naaah, het verhaal is te controleren bij de 3e persoon die mee is geweest.
enne Zucht, van horen zeggen is geen goede grond om een gesprek te voeren. Vandaag werd er dus op een FLUISTER toon gebabbeld over mij..... Jaja ik denk dat als ik iemand iets zou hebben aangedaan, dan stapte ik op iemand af (zoals ik heb gedaan) en confronteerde hem/ haar met e.e.a., nu zijn verschillende personen kwaad omdat ik iemand die zij leuk vinden, volgens hen onrecht heb gedaan.
Vrienden zijn toch mensen die naar je toe stappen? enne ik heb veel negatieve verhalen gehoord, maar er zijn uit het verband gerukt. Eigenlijk hoor ik van het grootste gedeelte van het sportgebeuren dat men het niet weer.
Kom je, bij de sportgelegenheid, op dat moment 3 man daar w.o de persoon, een persoon waarvan ik zeker (nu ) weet dat ze er iets mee te maken heeft en een vriendin van de persoon. Nah, de vriendin zei nog wat. De rest zei niets en maakten zich uit de voeten. Triest.
Wel weer een andere vriendin (dezelfde die tegen de persoon zou hebben verteld dat het verhaal wat ze hoorrde niet klopte) gesproken, zei was al eens benaderd door de persoon om na te vragen waar wij het over hadden. En toen ik daarstraks wegging, wer ze weer aangesproken wat er verteld was.
Mensen waaromwaarom.
Denk ik, als ik iets fout heb gezegd en dat verkeerd rond is geblabberd.... de persoon veel en veel beter is om mij zwart te maken. Snifsnif, dacht eeindelijk vriendjes te zijn.

Sorrie depri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mika het wordt wat ingewikkeld :D een vriendin die tegen een persoon heeft gezegd dat een andere vriendin zegt dat jij hebt gezegd...
Maar als er over je geroddeld wordt en men wil niet zeggen waar het nou precies over gaat is dat altijd heel naar.
Volgens mij kan je dan maar 1 ding doen: laat het van je afglijden, sta er boven, laat ze maar l@llen.
Als ze niet willen zeggen wat jij nou precies hebt 'misdaan" is dat kinderachtig en tamelijk laf en eigenlijk niet de moeite waard om je druk over te maken, toch?
Het lijkt me zo uit je posting dat je helemaal bereid bent om iets goed te maken als je al iets fout hebt gedaan. Maar je kan er toch niks mee, als je niet weet waar het over gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was inderdaad Marieke, Mika, die haar rug netjes gebruind heeft.
Ik ben alleen aan de voorkant nog maar vies bruin. Laatst schreef iemand hier, ik weet niet meer wie, de term 'huisvrouwenbruin", dat vond ik zo leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep helemaal waar,

Zoals ik als schreef, als ik iets heb gezegd dan is dat zo is het fout, dan mijn excuses, heb ik het niet gezegd, geloof me.
Is alleen ellendig, we zijn met zowat 25 personen en de personen.
Moet het ook laten gaan, maar voel me steeds weer minder (wilde zeggen lullig) als er zo raar wordt gedaan. Denk dan: nah ik za iets hebben gezegd wat jou niet bevalt, maar jij keert de hele .......sport omgeving. Wie is dan reeel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kat heeft het juiste antwoord: die ligt met alle vier zijn pootjes uitgestrekt op de tegelvloer van de douche. Misschien moet ik dat ook maar gaan doen.
Welterusten voor wie gaat slapen.
Ik moet dat eigenlijk ook, want morgen, of straks, om halfzes op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeden avond allemaal,

De première was een daverd succes met een groot applaus beloond.
Na afloop moeite moeten doen om niet met champagne afgescheept te worden.
Ik heb het best erg moeilijk zo elke avond tegen de drank te moeten aankijken en de rokers.
Ik heb de stoom maar een uitlaatklep gegeven aan de rookkant. Ik ben geen Hercules tot mijn spijt.
Ik hou het vooralsnog beperkt door niet geniepig, maar niet in gezelschap en niet thuis te roken en niet mijn eigen merk.
Ik ben wel heel erg blij met de refusal nu.

Morgen krijgen jullie weer een update. Ik ga nu opslomen. Morgenochtend zingen, ook voor publiek en morgenavond weer optreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...