Spring naar bijdragen

donderdag 2 juli


Vie

Aanbevolen berichten

Ha, wat lollig van dat kastenverhaal Leet.
Ik had eergisteren ook heel mijn kast uitgehaald, om alles uit te zoeken. De hele bende lag in de slaapkamer op de grond. Maar toen kreeg ik weer allerlei andere dingen te doen en heb ik alles (shame, shame) zonder te vouwen of wat ook, teruggepropt. Dat wordt dus nog een klusje, maar niet meer voor vandaag. Too hot to trot.

Albertina, was jij alleen maar "een beetje" kwaad? Mijn opperste bewondering voor zoveel geduld. Echt, van dat soort dingen zou ik dus laaiend uit mijn vel springen. Niet dat dat wat helpt, maar het is toch van de gekke dat jij de hele dag thuis zit te wachten en die buurman laat het afweten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, ik zal de radiostilte maar even doorbreken.

Kom net uit mijn mandje.

De ingreep ging goed, volgens de arts heeft een verdoving geen zin want ze moeten zo diep prikken maar ik vind het toch prettiger mét. Gevraagd en gekregen (assertief hè).

Ik had thuis wat kalmerends genomen tegen de senuwe en iets tegen de pijn en dat ging prima. Thuisgekomen meteen naar bed gegaan en mooi tot 3 uur geslapen. Dan is meteen de ergste pijn weg.

Klinkt als luxe maar is het niet.

Nu maar eens kijken of ik nog een wasmasjientje aan kan zetten of dat ik het tot morgen laat liggen. Kind 1 is gisteren naar een riviertje geweest met een lichtgele handdoek. Die is rijp voor de kookwas en veel bleek. Hij is nl. groen met bruine vlekken. Haha een landmacht-handdoek.

Veel nieuwe "gezichten" zie ik welkom allemaal en doe je voordeel met dit forum.

Koken doe ik vandaag niet. Dat wordt een frietje halen denk ik en lekker weer naar bed. Gaat het nu dit weekend regenen? Ik heb nog een verjaardagsfeesje te vieren van kind 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Houtje,

Daar ben je weer, viel het mee of viel het tegen.
Ik ga duimen dat het dit weekend droog blijft.
Volgens KNMI:

vr za zo ma di
Zonneschijn (%) 50 30 30 30 30
Neerslagkans (%) 60 40 60 70 70
Neerslaghoeveelheid (mm) 3 0-2 0-4 1-5 1-8
Minimumtemperatuur (°C) 18 16/19 13/15 13/15 11/14
Middagtemperatuur (°C) 27 23/25 23/25 20/23 19/22

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mika,

Lief van je. Ik zit nog te dubben tussen 1. kano-varen met 4 kids in Utrecht en dan naar huis en barbecuen (op zondag) of 2. veilig naar de Eemhof en daar in het subtropisch zwemparadijs en dan daar eten. In de maand juli eten de kids gratis in het zelfbedieningsrestaurant, met o.a. een chocoladefontein en onbeperkt zelf ijs tappen en friet eten en dat soort (on)gein. Vinden ze natuurlijk ook geweldig.

Het heeft allebei voors en tegens. Het tweede plan is wat duurder maar dan is alles geregeld en drop ik de kids weer af en ben ik niet afgebrand. Haha letterlijk. Ik moet ten slotte alles alleen regelen, inkopen, barbecuen en uiteindelijk zit ik zelf met de bende. Dus ik neig naar plan 2.

De ingreep viel mee (dit keer) de eerste keer heb ik hysterisch liggen huilen, door de verdoving en de thuis ingenomen pijnstillers had ik dat deze keer niet. De napijn is rot. Zenuwpijn is altijd vervelend, dus die paar uur slaap doen me dan ook wel goed.

Een beetje regen zou voor de tuin ook niet slecht zijn zeg. Die begint toch wel aardig te verdrogen. Vanavond maar de sproeier erop zetten denk ik anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag
Gaat alles vanzelf
Ik observeer vanuit een
soort van bewustzijn
Ik speel in ontspanning met
de dingen die er lijken te zijn

Leuke speeltip voor de autobezitters:
Airco (indien aanwezig) uit! Ramen open
en laat je arm (links meestal) spelen en
dansen in de wind. Probeer maar te pakken,
als je hard rijdt, als je langzaam rijdt.
Lukt niet.
Thats life!
Zonuendan het hoofd ook een momentje gunnen.
Mond open.
That's life!
Niet te pakken of in te nemen.
Wel lekker....
Voor je arm

Vandaag is helder, rustig, en goed
Alsof ging alles als vanzelf
Dat doet het
En ik
Zie
wat ik doe

Gisteravond was mooi
De dochter ook en groot
en lief.

Mensen gedroegen zich vreemd
Ik bleek in het hol van de leeuw
Zonder bang te zijn, bleef ik gewoon zitten
Dat was het enige juiste
Ik zag wat het was
En voelde me ontspannen in het nog
onvermogen van ooit eens vrienden
Het was gewoon goed
Ik begrijp het
Misschien zij ooit ook
Vast wel....

Het begon vanochtend als een oud wijf (je weet wel)
Maar dat ben ik al vergeten, want ik liet haar gewoon
achter in de caravan al jeuzelend...
Ik keek net even, ze was al gegaan

Vanavond de laatste loodjes voor de scheiding
De loodjes lijken van een zacht, in de wind dansend materiaal
Veertjes!

Vandaag heb ik me open gesteld
Het is goed met mij toeven

Dingen van ooit lijken niet meer belangrijk
Soms alsof het nooit is gebeurd
Ik denk dat ik mijn verzet opgeef

Ik leer veel van mijn ik
die ik ooit bedacht te zijn
Zie hoe ze is

She's okay!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje dat klinkt niet als luxe als je na zo'n ingreep en na een pil gaat slapen.
Ik hoop van harte dat de ingreep nu heeft geholpen.
Frietjes van het frietkot kunnen af en toe best lekker zijn. Lekker zondigen. Kroketje erbij? Met extra mayonaise?

Overigens is mijn kat, die nooit snoepjes of extra's wil, nu ineens driftig bezig om mijn bordje zalmsalade leeg te eten.
Ik vind het wel grappig, de vanzelfsprekendheid waarmee hij zijn deel neemt. Het geeft mij het gevoel dat ik hem vertrouwen heb gegeven. Net zoals aan mijn echtgenoot trouwens, wiens voortand er vorige week uitviel. Pas dinsdag krijgt hij een nieuwe kroon, en tegen iedereen praat hij nou met zijn bovenlip stijf omdat hij zich zo schaamt. Maar tegen mij lacht hij voluit, hoe ijdel hij ook is. Hij vertrouwt me blijkbaar.

Dat geeft mij een heel goed gevoel, dat iemand zich veilig en geliefd bij me voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjoooo. Ik kan geen sjokola maken van zoveel poëzie, maar omdat ik je wel mag zal ik het toch moeten accepteren.
Wat ik er uit haal is dat je plezier hebt gehad in het autorijden met de ramen open en je arm er buiten.
Ja, dat is een fijn gevoel.
Voorts dat je denkt, verder te komen op je innerlijke tocht. Ook dat is prettig om te lezen.
En eerlijk, verder begrijp ik er geen barst van, maar dat maakt niet uit, als jij het maar begrijpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,

Wat een weertje, niet?
'k heb sinds vanmiddag al 2(!) liter ice tea naar binnen g'werkt.
Man, wat is 't warm!

Goed, 'k heb nog wat luchtige kleding aangeschaft.
En voor m'n ouders een Waterkoker gekocht, als een verhuis cadeautje.

'k ga zo naar ze toe, dus dit is alles wat 'k te melden heb vandaag.

Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje: Wat hebben ze bij je gedaan? Klinkt zo heftig.

Albertina: klinkt helemaal top dat appartement, ben benieuwd.

Marjo: ik lees toch veel verdriet door je verhalen heen, lukt het allemaal wel?

Hier gaat het helemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An Tapas gaf toch laatst al aan dat ze geen verplichtingen wil bij alles wat ze nu toch al heeft?
Mijn mening is, als iemand zegt niet onder druk gezet te willen worden: niet onder druk zetten.
Al begrijp iik best dat het allemaal belangstelling is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijkt ff om t hoekje, hebben we een lekker dagje vandaag?
ik wel :)
beetje gezweet wel natuurlijk
veel gehoord ook, prachtige vogels
de berken
verwend nest ben ik
t is nu de tijd voor de mooiste dingen
dat is wel duidelijk
maarrrrrrrr
eerst koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
Ik kreeg een zenuwblokkade (vanwege de pijn in mijn arm) in mijn nek. Met contrastvloeistof zoeken ze dan de zenuw op en gooien er een soort medicijnen in. Via je hals gaat dat naar je nek.

Daarna is je arm een aantal uren verlamd en pijnlijk.

Als het maar helpt tegen die chronische pijn! Anders wordt het toch opereren. Blèh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...