albertina Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Caro,ik vind het naar voor je dat dit is gebeurd.Maar wacht even af joh.Wellicht valt het mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Carolien,Wacht even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Geen schuttingtaal??? Oeps, dan moet ik oppassen, floept er bij mij gewoon uit, zo praat ik ook, hm.Caro de eer aan jezelf houden snap ik maar lees nou ook ff wat anderen hier schrijven die jou niet graag willen missen!!!Dat zijn er een heleboel tegenover één die een PB schreef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Zo, dat is lekker, heel vroeg boodschappen halen voor de drukte.Caro, er is altijd wel de een of de ander die niet met je door 1 deur kan, of wat aan te merken heeft. Daar ga je toch niet voor wegblijven? Tegenover al die mensen die jouw berichten wel waarderen?Persoonlijk vind ik dat jij niet promoot, maar op een prettige, gedreven manier schrijft over wat je bezighoudt. En laat dat nou toevallig je werk zijn.Er komt leven in het huis, ik ga voor ontbijt zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Nou lekker begin van de dag is dit zeg En vanmiddag moet ik naar een vergadering van de hondenclub omdat daar de boel in elkaar dreigt te zakken door onderlinge ruzies, lekker hoor Kan ik helemaal niet tegen en weet nu al dat ik dicht ga klappen als ze weer aan het bakkeleien slaan. Heb me voorgenomen kalm te blijven maar ga weg als het me te gortig wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Over PB's . Ik denk dat er een verschil is tussen een PB waarin wordt aangegeven dat iemand zich stoort aan een ander en een PB waarin wordt aangegeven dat de persoon het gedrag van de ander zal melden bij de moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Goedemorgen allemaal.Ik heb bijna harstikke goed geslapen ZONDER mijn pillen.Drank blijft de grote overwinnaar bij mij.Gisteravond heeft het weer flink liggen emmeren in mijn hoofd.Het kwartje is gevallen, het kwartje dondert elke keer weer, dat ik onderhand vol met kwartjes zit.We zullen zien.Carolien: ik ben het gedeeltelijk met Hannah eens.En zeker als je er midden in zit dan kan ik me voorstellen dat het niet prettig is.Verder stoort het mij niet, maar ik lees er ook liever niet te veel over. Komt ook nog steeds te dicht bij.De pbér heeft echter totaal ONGELIJK om te beweren dat DAT je enige bijdrage is.Ben ik het totaal niet mee eens.Je hebt goede inzichten en goede tips die me echt weer verder helpen.Ik zou de tekst van de pb er wel weghalen, want daar ga je misschien een ban voor krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Carolien, laat t van je af glijdenje kan niet met de hele wereld vriend zijnhaal dat pb weg, dat hurrrrt niet en dan zal t wel loslopen tochde helft van de postings hier gaat helemaal niet over drankbij mij zelfs nog veel meer dan de helftlachtmaar t is wel gezelligen nog gezelliger met jou erbij dussss ff luisteren naar ome Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 veel beter zo leunt even rielekst een kant op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Sandra: ja daar zit iets in.. want dan betreft het ons allemaal en ik zou het vervelend vinden dat door die pb er Carolien dus een ban zou krijgen.Albertina: IK WIL MET JE MEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 als ik ooit een ban krijg dan kom ik hier niet meer hoor haahahaha(ik drink niet meer maar ik word er niet shaggereinig van)mooi verwoord van dat kind Wingdat doe ik ook denk ikt kind en ik gaan elkaar leren snappen zeg maardan lopen we elkaar niet meer voor de voetenof vliegen elkaar in de haren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Caro,is het niet beter het uit te praten met diegene die er moeite mee heeft?Ik vind het wel netjes dat zij je persoonlijk heeft ingelicht.Persoonlijk lees ik je graag, maar het moet mij van het hart datde gedachte dat je je werk hier promoot, ook wel eens bij mij opkomt.Aan de andere kant ben je altijd erg enthousiast en medelevend dus leg ik het naastme neer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Ha 'ome Henk' jaja, dat zeg je nu wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Dar en An,Wat ik bedoel is dat ene opbouwend is, dus meer gericht om lekker samen door te gaan en de ander is om iemand af te straffen. En inderdaad An het laatste treft ons allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Yeeeeeehhhhh An,Gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Caro, ben blij dat het nu opgelost is.Ik ga boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 zoveel mensen met kanker hier1 persoon die daadwerkelijk iets doet daartegengewoon een dag zitten in een sporthal om kaartjes te verkopenhele dag wegdan heb ik t nog niet over die kaartjes schilderen, laten printen en zoen dan mensen die daar commentaar op hebbendat zegt wat over die mensenen dat is niet zo mooikijkt es streng rond *FOEÃŽ* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Albertina: ik durf alleen niet te vliegen. Doodeng hoor, vroeger, heeeeeeeeeeel lang geleden, heb ik wel gevlogen. Eerst een paar flinken borrels en An stapte er wel in....Brrrrrrrrr........ errug.Ik weet gewoon niet meer wat ik wil deze vakantie.Had bijna een reis geboekt en op het laatste moment alles afgezegd.Misschien volgend jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 het is nooit verplicht het met me eens te zijn Miss Jeelingt is een vrij land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 AN,vorig jaar ben je toch ook wezen vliegen?Of vergis ik mij nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Het leven is al zo duur Wing, kan tie ook gratis??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 das helemaal niet zo duur Wing haahahahahamooie man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Albertje, had jij nou een huis gekocht? Zo ja, wanneer kun je erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 logt even uit, een fijne dag allemaal en drink vandaag es niet nah geen drank zeg maar selamat dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden