HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 goeiemorgen allemaal, nah allemaal, jullie zijn helemaal nog niet wakkerSLAAPKOPPENNNNNNNNNNeemt maar even een heerlijk bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Tssss! Ik zat net een leuke spreuk te zoeken voor de dagopening (Hee leukerd, ga je mee lachen?) maar je was me voor.Ook een Loesje-fan?En goedemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 goeiemorgen Viewas ik je nipt voor?ja loesje spreuken zijn leuk he en lachen is altijd goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Dan klets ik maar even wat in het wilde weg. Vannacht een hartig woordje gesproken met de schoondochter. Ben ik even blij met mijn cursus Portugees.Ze was nogal onder de indruk geloof ik. Het komische was, dat realiseerde ik me pas achteraf, dat ik een t-shirt aan had met daarop de tekst: I'm the boss.In ieder geval een paar huisregels opgesteld. Ik vind het hartstikke leuk dat ze hier logeren maar het moet geen ergernis worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 alweer een goeie daad gedaan, spinnetje gered wat opgesloten zatzo'n jachtspinnetje, snelle rakkertjes zijn dat Ik kan de officiele naam niet vindente vroeg nog denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 jaa henk & vie,ook ik ben een loesje fan!ook môgge! jullie waren me nét voor,want ik wist zo 1-2-3 niet meer hoe je een nieuw draadje moest maken! vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 precies, t moet ook voor jou leuk zijnen nix mis met wat regelsdie zorgen voor duidelijkheiddat is vaak wel voldoende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pino Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 morge,Ik ben er ook al weer uit. Dat slapen blijft maar lastig.Ja Loesje is leuk he? Mijn zus zat ooit in een schrijfgroep van Loesje om teksten te bedenken.en nu koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Goedemorgen ,ha, wat zijn jullie lekker vroeg.Het is nu zo lekker buiten, de zon komt op,de vogeltjes fluiten.En nu even koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Wat ga je allemaal doen dit weekend Henk, want je schreef gisteren dat je er zin in had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 En trouwens deze vraag geldt voor iedereen: wat gaan jullie doen van het weekend? Leuke plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 niet drinken in ieder geval, niet schilderen ook denk iken zo wel dan morgen pasik ga serieus rieleksen vandaagwerken met dit weer is erg vermoeienden ontspannen zonder drank gaat prima Vieeigenlijk gaat alles zonder drank beteren ja (dacht even na)ik heb weer meer zin in de weekenden en de avondenvroeger was t allemaal één bluréén vaag vlak, één grote leegte zelfs welt leven verandert snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Ik heb nog niet zo echt nagedacht over wat ik ga doen.Met een lekker boek buiten zitten, beetje in huis rommelen,gewoon doen waar ik zin in heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 quote: Originally posted by: HenkTalweer een goeie daad gedaan, spinnetje gered wat opgesloten zat zo'n jachtspinnetje, snelle rakkertjes zijn dat Ik kan de officiele naam niet vinden te vroeg nog denk ik good on you henk! die beestje ruimen ook muggen op,en die rukken in angstig tempo op las ik,oa de tijgermug ed en die brengen allemaal van die fijne tropische ziektes over waar geen kruid tegen gewassen is!doodeng die klimaatsverandering!nou dan maar weer als tempo doeloe, tidor tidor onder de klamboe!ik doe vandaag niets!!!!! heb nog 5 weekend bijlagen van het AD liggen!,? national geographics etc.per ongeluk ook nog eens een extra valiumpje toegediend gekregen,dus ik ben zo actief als een schildpad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 goeiemorgen andere vroege vogels trouwens hoi sailor pino en tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 En het prettigste is dat ik thuis met losse handenkan lopen, zonder krukken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pino Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Ik ga uit eten vanavond.... eerste keer sinds ik droog sta, ben benieuwd of ik het moeilijk ga krijgen met de alcohol.Morgen verjaardag van mijn moeder...daar geldt het zelfde voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 wat is tidor tidor sailor, ik gok op snel of op veilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 en jij Vie, wat zijn jouw plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Een jachtspin? Ik zie meteen iets op acht pootjes voor me met een piepklein geweertje....De regels die ik heb opgesteld zijn vrij simpel hoor.Kinderen krijgen hier in huis geen alcohol te drinken.Ze gaan op een normale tijd naar bed.De ouders mogen best eens uitslapen, maar niet elke dag tot elf of zelfs twaalf uur, met als gevolg dat wij de hele ochtend voor hun kinderen mogen zorgen.Zoon en schoondochter helpen op een normale manier mee in het huishouden. (En geen gezeur van die laatste dat ze net haar nagels heeft gelakt.)Zoon en schoondochter mogen wat mij betreft best hun glas wijn drinken, maar niet de hele dag door.En verder mogen ze lekker doen waar ze zin in hebben.Hihi, ik zag dat mooie kopje van schoondochter al een beetje afzakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 goed gedaan Vie, ik ben t er helemaaaal mee eenst zouden mijn woorden kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 misschien heet t officieel wel helemaal niet jachtspin, t zijn die hele snelle rakkers die ook best wel groot kunnen worden, en ze maken geen webik had ooit een grote een tijdje als huisdier maar dat is al even terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 zeg ik een of andere nieuwsbrief op omdat ik doodziek wordt van hum mailtjesooit blijkbaar een vinkie vergeten weg te halenkrijg ik nog een mailtje dat ik geen mail meer krijgff een kleine achterafirritatie de hufters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 t is een wordpad moment he ik typ daar wel verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Oh, Pino, weet je dat eten veel lekkerder smaakt als je er bronwater bij bestelt?En weet je hoe blij met en trots je op jezelf bent de volgende dag als je niet hebt gedronken?Albertientje, heerlijk! Kijk 'es, helemaal zonder handjes!Zeker Henk, zonder drank ontspan je je zelfs beter dan met. Niet dat vervelende gezeur van zal ik nou wel, zal ik nou niet, oeps, toch weer teveel, enzovoort. Mijn plannen voor het weekend zijn, veel aandacht besteden aan mijn stief-kleinkinderen (dat klinkt alsof ik de boze stief-oma ben) en zoals ik beloofd heb, ze Nederlands bijbrengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden