Spring naar bijdragen

dinsdag 7 juli


HenkT

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1 Korintiërs 6:10:

Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards(!), geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, leuk dat je weer terug bent!

Vie, ik heb een vriendin met hoorapparaatjes. Die mogen toch niet nat worden of vergis ik me?

Henk, nog gefeliciflap.

Beetje werkstress gehad, maar er komt weer wat licht aan het eind van de tunnel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe bedoel je dat precies, Kate?

quote:


Originally posted by:
water


Zolang het maar met drank te maken had bleef ik wel testen...
:huh:



Psies, that's da point!

Ik ervaar wel degelijk een lijn tussen mijn leven voor en na. Om te beginnen heb ik geen katers meer, persoonlijk noch onpersoonlijk ;) Geen paranoia aanvallen meer ook. En m'n lever is weer zacht! Ik leef niet meer zo sterk in een isolement. Ik kreeg een burnout kado, en daarmee een ander werkleven. En nog zoveel andere bewustzijnsveranderingen, omdat ik veel bewuster leef. Ik voel me niet meer schuldig en schaam me niet meer. Ik tril niet meer en durf lange afstanden auto te rijden. Ik ben niet meer zo bang en onderneem veel meer. Ik haal niet meer hele nachten door, lees veel meer en wakker worden doe ik 'smorgens vroeg, fris en met de vogeltjes. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Mijn leven is 44 jaar geleden begonnen, maar stoppen met drinken verandert echt heel veel ten goede!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat ik vannacht nog rechtop in bed, nu kan ik weer ontspannen.
Het enige wat echt hielp was het maar over me heen laten komen.
Oke, ik lig wakker en ben opgefokt en ik word gek.
Goed. We zien wel hoe dit verder gaat.
Toen kwam zowaar uiteindelijk de slaap weer.

En het op het werk bespreken. Wat steun en begrip doen goed.
Blijft het feit dat er extra uren gedraaid moeten worden.
Ook dat is dan maar even zo.

Nu bankhangen!

Dag lieverds,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Kaia

Kirky het lijkt er hier soms op alsof niemand meer durft te zeggen wat hij/zij denkt, alles voor de goed vrede met de forumverslaving!



Deze Kaia. Alsof mensen niet zouden menen wat ze zeggen of niet zeggen wat jij denkt dat ze zouden willen zeggen. Kan best zijn dat je gelijk hebt, maar het blijft gissen, ook wie dan wel en wanneer dan wel.
Misschien wordt er wel gemeend wat er gezegd wordt.
En dan voel ik me ook een beetje aangesproken want ik ben ook een forumlid.

Hoe gaatie met jou?

groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate,
Citaat van Katy Byron;

Als je denkt dat je ziek verward of boos wordt van alcohol, en je drinkt die,dan is het alsof je je eigen ziekte drinkt.
Je neemt de alcohol voor wat hij is en hij doet precies wat jij denkt dat hij zal doen.
Dus we onderzoeken ons denken, niet met als doel om te stoppen met drinken,maar gewoon om een einde te maken aan alle verwarring over wat alcohol met je doet.
En als je denkt dat je echt wilt blijven drinken,merk dan alleen op wat dat met je doet.
Medelijden heeft er niets mee te maken.
ER is geen slachtoffer.
En uiteindelijk is het genot ook verdwenen,en blijft er alleen een kater over...

Dus dit lijkt toch wel op een mening.
Moeilijke materie overgens.
(Blz. 224)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar,

Niets kan boeiender zijn dan het boek dat ik lees.
De verdwijning van het Universum van Gary Renard.
Maar uh ik denk dat niet iedereen dat met me eens is.
Dus geniet van MJ als ik het goed heb?! Dat was toch wat er momenteel speelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay Kate, daarom zei ik ook dat het zo lijkt, voor mij dan hè?

Wat een spektakel op ned 3! Het leven kan zomaar voorbij zijn.... in een drankroes ging alles veel meer aan me voorbij dan nu,
dus geniet ervan nuchter, op de bank of waar dan ook :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de high heeft weer plaats gemaakt voor de down, ik sta weer met beide uitlopers op de grond. Of ik dat nou zou gezellig vind? Nee, eigenlijk niet. Laat mij maar gewoon lekker zweven op gelukzaligheid en positiviteit dan ben ik in m'n nopjes. Laat alle Te's maar achterwegen, behalve tevreden. ;)

Wing, hoe staat het met de movie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...