Lara Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Ochhhhhh, schaam, schaam.Ik heb de enquete nog niet ingevuld.Wel gelezen. Ga ik nog doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Oh ik begrijp nu dat het spottend bedoeld was. Ik bedoelde natuurlijk geen foto van jezelf (tenzij je dat wil), maar het meenemen van een eigen avater, een icoontje helemaal van jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 bye the way,heb ik trouwens ook aangegeven!nee, nee, natuurlijk niet de optie pasfoto maar wel meer keuzes!ben eigenlijk vergeten te melden dat bij de icoontjes een glas bier en wijn staan, die mogen van mij uit het lijstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 wel bijblijven Vie en en hoe zie je eruit kom op met die foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 oh oh ik zag het te laatAn,hopelijk geen ernstige dingen met je zoon ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 natuurlijk hoeft niet iedereen het te weten!!ik moet er niet aan denken dat mijn foto, naam en toenaam op het forum staan.mijn persoonlijke gegevens die wil ik best pb-en maar niet zomaar op het forum zetten, er zit uiteraard wel een grens aan openheid.maar verder maakt mij het niet uit, Ik woon aan de Zaan, met mij nog duizenden anderen (gaat snel hoor met al die flats).Natuurlijk zijn er altijd herkenningspunten te vinden, dmv het noemen van instellingen van plaatsen etc etc.Maar wat moet je wel niet op je geweten hebben voordat iemand beslist om alles maar dan alles te gaan uitzoeken?dit bedoel ik dan in algemeen en niet in reactie op mensen die vervelende pb-tjes sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Het is wel degelijk een aandachtspunt.Mensen hebben een vrije keuze. Je mag ervoor kiezen anoniem te willen blijven, om wat voor redendan ook. Daar hoeft niemand zich voor te verontschuldigen.Of dat te maken heeft met een proces hoever je bent of niet..... Soms ligt wijsheid iets gecompliceerder dan dat.Het kan heel onschuldig gebeuren dat prive-gegevens verspreid worden.Je mailt een paar keer met iemand, gaat over op prive-mail.Dan krijg je een mail die aan een hele forumgroep tegelijk is gestuurd, en voila, alle namen volledig, mailadressen en forumnamen erbij. Ook aan mensen waar je niet bekend bij wilt zijn.Ik neem dit alleen als voorbeeld hoe onschuldig en zonder opzet het kan gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Tasseke, ik denk dat degene die dat uitzoekt niet helemaal fris in zijn velletje zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Ja Dar, dat je nieuwe werkgever gaat googelen en dan hier terechtkomt hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Nee Dar, ik bedoelde ook niet gemeen-spottend, maar leuk-spottend.Ik vind het op zich wel leuk om te weten in welke streek of plaats iemand woont, of van oorsprong vandaan komt. Dat komt omdat we zelfs in Nederland verschillen in cultuur hebben. De Brabanders zijn weer heel anders dan de Groningers of de Zeeuwen, en hee, laten we onze Belze buren niet vergeten.Maar verder hoef ik geen N.A.W. gegevens, behalve als ik met iemand wil opbellen of afspreken.Het is op zich, zoals vorige week, ook wel grappig om te weten dat het in, zeg maar, Tietjerkseradeel onweert en in Rotterdam de zon schijnt en het in Hengelo hagelt. Het geeft toch iets aparts om die dingen bijna in real life te lezen van mensen met wie je veel gedachten deelt.Overigens ben ik bij de eerstvolgende meeting denkelijk wel present, nu ik zo goed kan horen. Ik schrijf er niet zoveel over omdat het eigenlijk off-topic is, maar ik ben zo blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 hahaha kate,mijn hersenen liggen nog in een driedubbele kreukel , dus heb ik de onzin al 4 keer verwijderdhet begon,Je hebt gelijk...maar....maar.....kortom, altijd voorzichtig blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Ik word dan altijd wel nieuwsgierig wie het zou zijn.Is natuurlijk niet belangrijk, maar toch.... wie oh wie.Vie: fijn dat er zo'n wereld voor je opengegaan is qua horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Dank je Kate.Ennnn, ik ga me ook met het eten bemoeien. Marokkaanse prut met bonen en knof en koriander en koeskoes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Vooruit dan maar: mijn echte naam is Katja Schuurman.Ooit komt men er toch achter dat ik een drankprobleem heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Ja daar worden jullie stil van he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Hahaha, over 1 ding zijn we het i.i.g. bijna allemaal eens, die avatars. Heb ze gisteren ook ter spraken gebracht. Bij mij weet eigenlijk iedereen dat ik hier op het forum kom. Behalve mensen van m'n werk. Ik heb niks te verbergen voor m'n vrienden en familie dus waarom zou ik? Soms deel ik wel dingen eerder met jullie dan met m'n omgeving, dan vind ik het soms weleens spannend. "Oeps, als er iemand zou meelezen, wat zouden ze dan denken?" Nu ja, als ik iets onredelijks zeg of ze vinden het echt niet kloppen dan vertrouw ik erop dat ik dat wel terug hoor. Heb nog nooit iets gehoort. Ik ga graag open om met de mensen waarmee ik omga, voor mij hoort daar dan ook bij dat ik open ben over wat ik allemaal doe. Geeft net dat ietsiepietsie extra contact voor mijn gevoel. Soms ben ik dat tegen de verkeerde en word het tegen me gebruikt, maar ach dat komt zo weinig voor dat ik niet van plan ben om het anders te doen. Bovendien leer ik hartstikke veel op zo'n moment dus ik kan er alleen maar wijzer van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Spud, gewoon doen wat voor jou goed voelt, dat is het allerbeste.Ik ga eten koken voor Thijs eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Smakelijk Katja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Hoi allemaal,Ik heb vannacht redelijk goed geslapen en ben vanochtend lekker blijven liggen. Daarna heb ik mijn peute gebeld en die heeft me teruggebeld. Een goed en helpend gesprek. Nu is manlief op pad om eten te halen (onze eigen snackbar is met vakantie). Mijn tijd is nu gericht op vanavond. Ik kijk er naar uit.Ik heb niets gelezen en hoop dat het iedereen goed gaat.Het leven is voor mij echt een flink stuk leuker en beter geworden sinds ik de drank hebben laten staan. Doordat ik niet meer bij de geringste tegenslag vlucht in de drank is mijn leven toch een net een spannend avontuur. Wie het moeilijk heeft: sterkte en zet door.Wie ziek is: beterschap.Wie zich verveelt: geniet van het niets doen of ga iets doen en plan dat je dat vijf minuten gaat doen. Geheid dat je zo een half uur verder bent.Ik wens iedereen een droge avond. De leukste humor is toch de droge humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Patat met ...? Corinne Smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Bijna goedenavond allemaal:D ja ja ik ben al thuiswaar staat die enquete? ik heb niks gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 heb de vragenlijst al gevonden hoor.ga even invullen tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Gegroet mensen,'k heb vandaag een nuttige aanschaf g'daan.Nou ja, hoe nuttig is een apparaat die je feitelijk nog g'makzuchtiger maakt dan je al bent...?Maar goed, 'k heb een combi magnetron!Mooi dingetje.Binnenkort kan 'k koken op alle mogelijke standen.Mijn meest culinaire gerecht?uhh... een gebakken eitje...?'k moet nog een hoop leren in 't wezen dat 'rudimentair huishouden' heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Mijn ervaring met een gekookt eitje in de magnetron liep met een knaller af Gunn. Ik hoop dat het bakken van een ei beter lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Jongens.... en meisjes... ik ga scheiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden