Gast Admin Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Tactus vindt het bijzonder dat het forum van Alcoholdebaas.nl zo intensief wordt gebruikt en dat er dagelijks vele nieuwe berichten worden geplaatst. Daarom is Tactus benieuwd naar de betekenis van het forum voor de forumleden. Ze wil graag weten op welke wijze het forum wordt gebruikt en welke rol het forum speelt voor de deelnemers. Op basis van uw ervaringen, meningen en tips kan het forum wellicht worden verbeterd. Daarom vragen we uw medewerking aan het forumonderzoek dat Tactus uitvoert in samenwerking met de Universiteit Twente. U kunt deelnemen door het invullen van de online vragenlijst. Het invullen duurt maximaal 10 minuten. We vragen geen naam, e-mailadres of vergelijkbare persoonlijke gegevens, deelname is dus volledig anoniem. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Link naar de vragenlijst: https://www.surveymonkey.com/s...Tk4EfLuYCXpclalw_3d_3d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Ik heb m ingevuld.Vind het wel zo eerlijk om te vertellen dat de eerste 19 vragen over algemene informatie gaat en informatie naar je alcohol gebruik.Leet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Hoi Kirky, ik ook al bijna 3 jaar niet meer. Maar de vragen zijn toch wel goed geformuleerd.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Ingevuld, met tips... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Zo ook maar even ingevuld al ben ik nog niet zo lang op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hubert Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 De vragenlijst ingevuld met kritiek op destructuur van het forum.Nu is alles chronologisch geordend, zodatje soms lang moet zoeken naar een reactieop je bericht.Ik pleit voor een boomstructuur.Daarbij zie je een nieuw berichten schuin daaronder, als een soort waaier,vind je de reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Beste forumdeelnemers,Hartelijk dank voor alle ingevulde vragenlijsten, we hebben er al heel wat mogen ontvangen. Fijn dat jullie zo begaan zijn met het forum en aan dit onderzoek mee willen werken.Degenen die (nog) niet de vragenlijst hebben ingevuld, het is geen verplichting. Het is helemaal je eigen keuze. Maar je zou ons erg blij maken als ook jij mee zou willen doen.Met vriendelijke groet,De moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden