Spring naar bijdragen

14 Juli 2009

Rudy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Hannah, lekker hè, zo in de natuur en wat is de mais al hoog! Hoop dat je ervan kunt genieten en rust opdoen. Hier ook zon, lekker begin van de dag.

En oja, ik heb ook een harige wekker op 4 poten die mij al vóór de wekker met een grote natte btong begroet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy klinkt goed, maak er een relaxte dag van!

Kirky fijn dat je er weer bent al zijn de komende dagen nog zwaar. Neem rust waar mogelijk en sterkte met alles:present:

Voel me wat verloren nu ik geen kontakt meer mag opnemen met mijn vriendin. Was zo'n gewoonte geworden om ff bij haar langs te wippen. Het zal wel ergens goed voor zijn. Word nu echt op mezelf teruggeworpen, tijd om dingen op een rij te zetten. Hoop dat ik niet zoveel diazepam nodig heb als gisteren Ga m'n best doen.

Iedereen een goede dag toegewenst en sterkte voor wie het nodig heeft!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha Tas,
Wachten tot 2010 en dan kan je meppen wat je wil. Ik zie het al zo voor me.

Hmmm heb ik nog lang te gaan.

Ik heb geen last van terroriserende pubers maar van een klein natuurlijk wekkertje van 5 jaar.

Uitslapen? Nooit van gehoord. :D

Het is 5 jaar en zou nu toch wel erg graag (lees nu meteen) een spel op mijn computer willen doen.

het spel ligt nu al op mijn schoot

Volgens mij betekent dat opschieten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb last van een brainwave!!

net een deurwaarder aan de deur voor dochterlief :angry:
madame heeft haar telefoonabbonnement al twee maanden niet betaald.

ik ga het niet doen, maar op dit moment zou ik een borrel lusten.
ik heb het rare idee dat ik met een borrel beter zou kunnen concentreren, mijn kwaadheid weg kan stoppen.

Gatverdamme, wanneer houdt het op? bij elk probleem het verlangen naar een borrel?

hmm, snel een glas water nemen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zonwering laten zakken
kleed op tafel
kussens op de stoelen
naaimand naar buiten
blote schouders,witte streep van mijn bandje moet bijkleuren
heb een straples japon aangeschaft,voor dochters trouwerij
pantalon van mijn lief inkorten
en dan kunnen wij op de trouwdag voor de kramen langs samen
dan zijn ook wij een knap stel voor op de schoorsteenmantel
kortom de voorbereidingen zijn klaar,laat het feest beginnen
nog 3 weken tegaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja goed idee Tas
even de logica erbij halen

'ik moet drinken want mijn dochter heeft haar telefoonabonnement niet betaald'

ja dat is wel logisch ;)

NOT!

dochter moet als de wiedeweerga betalen, ze werkt en ze moet haar verantwoordelijkheid nemen, en dat is nog wel eens lastig met pubers
jammer dat ze zelf niet die deurwaarder aan de deur had en jij wel. Des te meer reden om haar ergens in zuid frankrijk bij een benzinestation achter te laten
of eerst maar even achter het behang.
Trouwens, het zijn ook geen fijne mensen hoor, deurwaarders, bah! dat is toch geen baan!!!!

Wel raar hoor, als je vroeg op staat, dan ben je veel actiever, ik dan, de kattenbak is al verschoond, de badkamer geboend en nu nog de computerhoek dus... de administratie enzo
goh dat stel ik maar uit dat laatste, hoe zou dat nou komen????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat laat ik me eigenlijk ook gek maken!!

zo net de rekening geplunderd van V. en de rekening overgemaakt!
kan ze wat minder uitgeven op vakantie maar ik laat niet de schuldsanering verknoeien door een egoistisch kind!

nu nog even bedaren voor een zeer serieus gesprek vanavond!

en geen bimbo krijgt mij aan het drinken, lekker puh :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pff, hoe denk je dat ik me voel?

buitenom dat zij de rekening niet betaald, staat er voor mij ook veel op het spel!
met veel pijn en moeite heb ik de schuldsanering kunnen regelen na 1,5 jaar en dat zou door dit soort acties zomaar verpest kunnen worden!

voel me gewoon rot omdat ik bemerk dat ik bij elk probleem de neiging heb om het op een zuipen te zetten, zelfs om 08.00 uur 's ochtends
dat frusteert me!

natuurlijk ben ik al zover dat ik het niet doe! maar ik blijf dat gevoel houden en dat maakt me zo kwaad, machteloos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je bako!

met mijn nuchtere ik, weet het ik ook wel.

maar soms gaat mijn gevoel aan de loop en dan ben ik bang dat de rek uit die veerkracht is!
ben soms bang voor mijzelf en daarna weer boos omdat ik mij laat leiden door ellende.

maar goed, problemen zijn er om opgelost te worden en ik krijg steeds meer en vaker inzicht in mijn eigen ik!
ok, niet altijd even leuk maar wel verhelderend.

dus..........ik buffel gewoon maar door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, troost je, bij mij zit dat mechanisme er ook nog steeds in. Dat is niet raar of om je machteloos ven te voelen. Het is er nou eenmaal.
Reuze pluim dat je het zo kan zien en eerst nadenkt voor je aan de borrel gaat.
Weet je wat mij altijd helpt als iemand uit haar/zijn dak gaat tegen me en het is niet mijn fout?
Uiterlijk rustig blijven en die persoon bekijken of het een interessant fenomeen is. Alsof je naar een film kijkt waar je zelf niet in mee speelt. Tenminste ik kan me een beetje de ruzie voorstellen die je te wachten staat vanavond: gillen schreeuwen, en wat moet ik nou op vakantie, en &%#@ je hebt het recht niet om aan mijn rekening te zitten....
Het is namelijk erg moeilijk om te blijven schelden tegen iemand die compleet kalm blijft.
En ze weet duvels goed dat jij gelijk hebt.
En zelf natuurlijk niet met verwijten beginnen. Gewoon: "Er was vanmorgen een deurwaarder voor jou. Ik heb het openstaande bedrag van jouw rekening betaald." Punt.
Is dat een idee?

Overigens las ik zojuist iets grappigs waar ik vrolijk van werd. Ik hoop dat het geen blasfemie is:
"Ik vergeef God mijn fouten."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pem, van harte met je 8 weken, het telt lekker door.
:D:present::D:present: :D:present::D:present: :D:present::D:present: :D:present::D:present:

Ik weet nu al niet meer wanneer ik gestopt ben met weken tellen, ik denk ergens bij week 12,
dat leek me zo dicht bij de 3 maanden, dat ik dacht dat doe ik ook wel ff. Ik vind tellen ergens
een beetje raar, ik telde toch echt niet: nu drink ik al zoveel dagen, weken, maanden, jaren.
Maar ik tel wel de maanden niet-drinken; het voelt een beetje dubbel maar het helpt wel soms.

Ik nog 10 dagen en dan heb ik 5 maanden, door naar die 5 maanden te kijken red ik die 10 dagen
ook wel en zo door. Doordat ik nu naar de maanden kijk vergeet ik gelukkig soms het tellen,
eigenlijk zou ik de dagen moeten tellen dat ik niet tel. Want als ik niet meer tel heb ik het
waarschijnlijk pas echt losgelaten.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me even. Ben druk, geen tijd om hier te schrijven of te lezen of te drinken. :)
Gister een fikse buikdansworkshop gehad van 2.5 uur, erg gaaf.
Donderdag weer en zondag mn eerste solo optreden. Erg spannend dus allemaal en helemaal te gek.
Dag allemaal !!
xxxxxxxxxxxxxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yoediehoeeeeee,

ik ben er ook weer en tot mijn chaamte moet ik vertellen dat ik toch naar de kroeg ben geweest!
ok, het eerste biertje gleed erin en bij de tweede kreeg ik zo een onnoemelijke huilbui, die heb ik dus niet leeggekregen!

zit nu weer aan het water, maar heb het gevoel of ik hele pelotons kan omleggen, ben zo kwaad maar zeker ook teleurgesteld.

ik ben gewoon even de weg kwijt maar 1,5 biertje was genoeg voor mij

ok, sorry, ik begin morgen weer opnieuw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...