Spring naar bijdragen

14 Juli 2009


Rudy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben gevangen in een gewoonte.
Iedereen is ergens in gevangen.
Ik ben gevangen in een kuil
waar aangescherpte bamboestokken
uit de wanden steken.

Iemand grimlacht en zegt:
'hier kom je nooit meer uit.'

Iemand van het forum zei:
'alcohol stond in dienst van overleven,
maar is daarvoor niet meer nodig.'

Ik verzacht mijn huid en geest,
klim tussen de stokken door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing trek in drank komt af en toe voor als ik er mee geconfronteerd word (hoe is het mogelijk in de horeca), maar niet van alle dranken, maar van de speciale waar ik het meest van zoop, gelukkig word mijn favo niet zo vaak besteld.

Thuis heb ik er eigenlijk nooit last van want ik heb oploslimo als lijfdrankje nu waar ik me `s avonds erg op verheug.

Verder is mijn wil heel sterk om niet te drinken, ik zie om me heen wat er met drank op gebeurt (op het werk dan) en dat wil ik niet meer. Ook al is het bij mij allemaal niet zo rooskleurig dat ik soms wel eens denk "waar doe ik het voor" en dan kan ik heel snel relativeren hoor

Bovendien ben ik zaterdag 6 maanden alcohol af en dat geeft me ook een enorme oppepper, dan wil ik alleen nog maar meer maanden.

Kortom ik ben superblij dat ik niet meer drink

ennuuhh je mag me alles vragen hoor;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hoeven geen enorme drama's te zijn Hannah,
het heeft toch de impact van een lawine uiteindelijk!
Dat je ondanks dat rechtop kunt blijven staan laat zien hoe sterk je bent!
Ookal voelt het misschien niet altijd zo.
Ik hoop voor jou ook dat de AD je gaat helpen,
gewoon weer eens ergens zin in hebben zonder het gevoel je door
de dag heen te moeten worstelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, nou, dacht ik 'even de was van de wasmachine naar de droger.', werd het DWEILEN. Mijn fitness heb ik vandaag weer gehad. Gelukkig is dat een waterdichte vloer met hoge randen. Nu is het zaak om erachter te komen waar het water uit de wasmachine kwam. Het leek niet te komen van het filter, maar ach, ik zal me daar morgenavond wel mee bezig houden als ik terug ben uit Rotterdam. En natuurlijk raakte ook de afvoer van de wastafel verstopt.

Hannah,
Veel sterkte. Het afstellen van AD is en blijft een moeizame klus, maar eens op het voor jou juiste medicijn in de juiste dosis zul je merken dat het langzaam maar zeker beter gaat en dat die zware periodes korter gaan duren en vooral minder diep gaan. Ik ben er nog altijd blij mee, want ik maak ook nog steeds vorderingen.

Ik weet niet wat er verder allemaal speelt. Ik zag alleen net het bericht van Hannah.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...