rapilos Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Ga ook koken,Broccolie en bloemkool,kipfiletje erbij.Voor mij een gekookt eitje.De kipfilet was zo goedkoop, ik vertrouw al die hormonenzooi niet van tegenwoordig.Man, geeft daar niets om.Hij eet toch wel smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 'k betaal m'n moeder wekelijks een bepaald bedrag.En dan kookt ze wat extra, doet dat in een plastic bakje en zo de vriezer in.Dan weet 'k in ieder g'val dat 'k 3 á 4 keer per week een g'zonde prak binnen krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Goedenavond trouwens met z'n allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Het is gewoon een foutmeldingin mijn hersenpanNiets meer, niets minder.Na de energieke gow with the flow yesterdayVandaag dus niet vooruit te brandenMaar het was wel okeeBen gewoon moeAlweer, nog steeds?Nou, dan maarLiggen, sapje erbij en crackers metgesmolten chocopasta... Mmmmm!(de luxe dat dan wel)Nou, dit was het welbekende weekje zonder moeiteGotcha! Ik voel me niet oudGewoon net als andersMaar soms snap ik nix meer van mijn lichaamNee, nee! Het slijt. Wordt ouder, zij wel.Ook weer een kwestie van accepteren.Zal wel even duren danBovendien zit ik slap te l*llen, want peanuts!Grrrgevoelens GromonenWil rennen, wil vliegen, wil racen, wil aaaarghhh!!!LIGGEN! Opstand.Onrust.Geeft nixMam plukt en plukt en pluktEn roert en roert en roertRode, witte, zwarte, kruisbessen, morellen...Als ze de grens over is gaat ze iets in het spirituele doendat zie ik welGa haar vast ontvoerenDan komt het met mij ook goedMoet wel op mijn buik lettenHerinner me april, dat afwijkende uitstrijkjeJa mam, ik zit er bovenopGlad vergetenMaar goed ookSessie met een healingmensJaah, dat kun je marjo wel vertellendie snapt dat welIk snap het wel....Ook dat pa helende krachten heeft, duhuuuWeet ik toch. Zitten we weer in die faseIk vlieg naar de NoordkaapPraat niet meer met berkenHet is te lief allemaal dat is het!Hoge woordKan er niets meeKnuffels, boekjes met mooie tekstenlieve woorden, zachte handen, doordringende ogendie plots in mij kijken en ik niets meer hoef te zeggenEn ik wil nog zoveel vertellenen ik weet niet meer hoeDus bakt het lichaam moe met tranenDuhuuu!!!!!Sterkte allemaal die echt wat hebben om moeilijk over te doen en die het niet doenIk deed het weer welLaat me nog evenNog heel eveneventjes nogHet ebt al wegLangzaamSlow-ebStrong flowGive me some fokking balance!LIGGEN!! (duhuuu)Of dansen ofzo, bungelen, zwieberen, wiegen, dromenIk kan het nietHahahahahahaha!Ik kan het welBoehoehoehoehoeh!Sluipt stilletjes door de tuin terug naar de caravan...Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 De gebakken aardappeltjes liggen in de pan, zometeen nog taliapafiletje bakken, rauwkost erbij en lekker buiten opeten, het is hier de hele dag al schitterend weer.. life's good. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 De list van vandaag:Kip gerold in spekCourgette met tomaat en ui...Hermie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 En als toetje verse aardbeien, ananas en galiameloen met ijs en slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 goeienavond, even een bakkie koffie en even zitten trek gaat vanzelf over Wingheb ik wel es gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Njammie Hermie!!!! Lekkerrrrrrr!!!Ik hoop mascarpone met kwark en morellensiroop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 heej dat is tof Wing,high five dan kan er al bijna een 0 onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Ik gaetenDe don't touch melik op stuk geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Enjoy Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Lekkah likkuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Daar hebben ze een mooie naam voor bedacht Kirky: love handles;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Psesies wat ik nodig hadlekkah lagguh!Hoop joe toe!Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Hey WingChun,Zowaar, 'k heb g'geten.Een roerbak g'recht met groenten, g'serveerd met jasmijn rijst.Zeer smakelijk.Courtesy of mom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 eigenlijk gaat t nooit over drank Wing maar hou dat onder ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Kirky, van geestelijke ontwikkeling krijg je een boeddhabuik Wing, er zat gisteravond een draaikolk in mijn hoofd. 101 dingetjes die ik nog op mijn werk moet doen. Ik heb hem op papier gezet en weg was-ie.Soms is het zo simpel, maar wel even doen dan.Het probleemdenken houdt zichzelf liever in stand maar he, daar ben ik zelf ook nog bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Wacht maar tot het simpele denken zijn intrede doet.Dan blijken problemen een illusie Het is een neiging die zich wil nestelen. Maar niets vasts.je zou er zomaar een leven in kunnen blijven hangen. maar het hoeft niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Niet dat het me zelf nou nooit meer overkomt haha.Dat probleemdenken blijft nog wel even rondhangen.het is echt een draaikolk.Best fascinerend om naar te kijken.Niet te lang. Want zo'n draaikolk gaat wel door.En er is nog meer in het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Ik voed liever het corrigerende denken.Dan blijkt die eerste gast helemaal niet te bestaan.Wat niet bestaat hoef je ook niet te verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Tja Kirky,Wat voor tip zal ik je nu eens geven??Ha,ha sorrie hoor maar dit is voor mij echt abrakadabra.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Tsja Kirky daar heb ik geen verstand van.Ik stort me nu met een glas water en een boek op de bank.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Goeienavond allen, ik ben weer thuis en blijf af en toe mee lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Welkom nieuwelingen gewoon gaan schrijven we kleppen wel met jullie mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden