Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Mika,Heb de muzik nu opstaan. Nog meer geweldige tips? (de nacht is lang)GrNachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Najaa, zoals ik al zei: Within Temptation of Nightwish, maar de laatste niet met de nieuwe zangeres maar met Tarja.Van welke muziek houd je eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ow super Mika, ze zouden ook in Zuidlaren komen, had een kaart.Maar door gebrek aan belangstelling was het afgezegt pffffffff baalde joh.Kirky,Ja geef je gelijk mn huisarts wil me dus 27 juli medicijnen geven tegen een delier.Maar ik wil niet zo lang wachten, daarom zelf al zo sterk geminderd.Maar hoor ik dan dat ik zelfs na 5 dagen nog delier kan krijgen wordt ik weer bang.Ik wil die medicijnen eigenlijk helemaal niet, maar is dat beter voor mn gezondheid zal het wel moeten.Moeilijk hoor op deze manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara!Ik ben gestopt van twee á drie flessen wijn per dag. Gewoon gestopt en geen delirium gekregen. Niets om bang voor te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Hey Lara,Je kunt het best online bestellen op www.elffantasyfair.com, kun je wellicht nog korting krijgen op de entree prijs. Ik heb de kaartjes voor € 16.95 ipv € 22.50 bij entree, en ik kan me overigens voorstellen dat de kaartjes aan de entree uitverkocht zijn.Ach het is een thema festival en dat vind ik wel leuk. Ben vorig jaar in het land van ooit geweest op een festival waar de medieval baebes zouden optreden. Ik maar wachten en wachten en niets daar, zal het wel gemist hebben.Ohhh let op Tarja Turunen komt en niet Nightwish. Nightwish heeft nu toch een nieuwe zangeres..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Vanaf welke tijd moet dat house gebeuren buiten afgelopen zijn. Nog ff en ik ga mee hupsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara, niet geloven!Ontwenning is in het echt hooguit vijf dagen zweten 's-nachts.Dat heb ik dus wel meegemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Deze Trees gaat haar bedje opzoeken....beetje doorsomberen, bah!Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Trees, An, antwoorden jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Tuurlijk, Floor, heb ik wat over het hoofd gezien???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Trees: Helpt deze knuffel op afstand iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Het gesprek dat Mika voert met Lara.Het is niet goed. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Kirky slaap lekker, hha niet weer tot 6 uur he muziek luisteren.Trees lekker slapen.Ik laat de boel nu gewoon staan.. lijkt me beter dan elke x afwachten en tot 27ste duur me ook te lang.Ben al zo ver gekomen door jullie en door AdB hulpverleenster.Laatste moet ook zonder medicijnen lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ik moest allang naar bed. Ik ben beinvloedbaar door googelaars. Heb ook een hekel aan ze! En nu laten ze me niet slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ik heb al eerder aan Lara (Claartje) laten weten dat ik ook ineens gestopt ben, zonder problemen....Van zo'n 5 liter jenever per week waar ik maar nét genoeg aan had, naar niets....Maar ik denk dat Lara genoeg informatie heeft, wil haar best nog privé, of op het forum meer zeggen, als daar behoefte aan is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Hoezo is er iets met mijn gesprek met Lara Floortje?Wat zie jij als een probleem?Ze vertelde iets en daar gaf ik een reactie op. We waren net aan het babbelen over muziek, toen de opmerking van Lara daarover kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara ik ben ook ineens gestopt van 3 flessen sterkere wijn naar niks en was ook bang voor een delirium, ik heb ook de mazzel gehad nergens last van te hebben.Jij kunt het ook, je wil is er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Dank voor je knuffel, Mika!Ben ik blij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Trees klopt,Ik weet het nu.de laatste 3 gaan dr nu ook aan.Laat me niet meer bang maken.Ik weet wat ik wil toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 quote: Originally posted by: MikaHey Lara, Je kunt het best online bestellen op www.elffantasyfair.com, kun je wellicht nog korting krijgen op de entree prijs. Ik heb de kaartjes voor € 16.95 ipv € 22.50 bij entree, en ik kan me overigens voorstellen dat de kaartjes aan de entree uitverkocht zijn. Ach het is een thema festival en dat vind ik wel leuk. Ben vorig jaar in het land van ooit geweest op een festival waar de medieval baebes zouden optreden. Ik maar wachten en wachten en niets daar, zal het wel gemist hebben. Ohhh let op Tarja Turunen komt en niet Nightwish. Nightwish heeft nu toch een nieuwe zangeres..... Nee, dit vind je een dagelijks gesprek op een forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Klaar weet genoeg, heeft mn huisarts in opleiding pech. Geen studieobject.Ik wil en mn lichaam is dr ook wel klaar mee denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 He Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara, Mika wil geld aan je verdienen! Wil dat je geld op zijn rekening stort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Helaas ben een arme sloeber hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Weet niet wat je denkt maar Lara gaf aan dat ze een concert gemist had en ik wist toevallig waar het volgende zou zijn, wat is nu het probleem. Wil je het alleen over de drankproblematiek hebben op dit forum.Lees dan maar eens terug, want het gaat vaak over alledaagse dingen.Waar ik naar uitkijk, of je het geloofd of niet is het concert in september met bijpassende markt.Wat bedoel je, snap het niet enne een boze smiley maakt geen indruk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden