tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 nee, die ellendeling verstopt zich vandaag!ik heb haar al een pb gestuurd!!zou dat misschien collectief kunnen gebeuren? stroomt haar pb-box eens vol met positieve dingen ps,kom op er zijn 1000 geregistreerden, dat zal haar eens leren om met je verjaardag onder te duiken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 ik zit nog steeds te twijfelen!!ben ondertussen gepoedeld en heb mijn gevechtsjurk aangetrokken, stoere laarzen aan en mijn gezicht in oorlogskleuren getooid, nu alleen mijn haar nog.heb onzichtbare gel maar de coupe is nog steeds plat en treurig.moet even rekenen, kunnen die drie sinasjes nog deze week?mmmm, blijft lastig............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Prima Dar, maak denk daar dan eerst even vooraf over na voordat je ergens melding van maakt want dan kun je reacties verwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hee, Kirky nog steeds niet geslapen.Rudy fijn dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Tasseke vanmorgen heb je je verslapen. Had je gemist bij de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 pffffff, half negen??een hele mooie tijd toch voor de zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Tja, bij mij is het routine om vroeg wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ik lus meerkoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Wat gaat iedereen vanavond doen. Ik heb geen plannen. Ik denk dat ik maar een paar DVD's ga bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 bij mij ook!maar moet eerlijk bekennen dat ik de laatste weken pas na zevenen wakker wordt mag ook wel , ik heb lang genoeg 's ochtends vroeg gewandeldmaa ikke snappe het al.......je bent gewoon jaloers!!!! ik lekker om half negen en jij om zeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Tas, ik kom je straks bezoeken, ik heb toch geen plannen voor vanavond, hahahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hannah,Gefeliciteerd met je verjaardag.Albert,Ook van harte met je verjaardag.Mensen met een mijlpaal: gefeliciteerd en gewoon doorgaan op deze weg.Ik dacht eerst even een oud draadje aangeklikt te hebben, maar jullie hebben gewoon al zoveel pagina's vol gepraat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 hehehe bedankt!!!je bent van harte welkom ik zit al een uur helemaal start klaar om naar een feestje te gaan maar iets houdt me tegen!zit continue uitstellen en wanhopig het smoezenboek aan het zoekenVoila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 corinneben je alweer wat tot rust gekomen?en heb je een leuke dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Tas, waar ben je bang voor of waartegen zie je op.Corinne, fijn dat het zo lekker gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 nee hoor, niets erstigs!het is zomaar een feestje, beregezellig daar niet van,maar,...........het is rot eind fietsen nah, ik zit gewoon lekker, ben even lekker in mijn element en eigenlijk wil ik de deur niet uit. ik zit alleen te twijfelen omdat ik straks na 20.00 te moe ben om heen te gaan en tegelijkertijd zit ik me te vervelen.die kleine is direct na haar werk naar een vriendin, dus ik heb het rijk alleen. heerlijk in het begin maar daarna veel te stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 a piece of spacecake dus mij benieuwen of hij straks ook nog lekker smaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Een eind fietsen is met dit weer ook niet verkeerd Tas!Ik ga met de kinderen weer films kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Dar, wanneer ga je nou echte brood voor ons bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 hahaha Sandra,als je het niet erg vindt, dan sla ik het eerste rondje over, ze heeft namelijk een hoogstand culinair idee ondertussen mijn eigen feestjeMelissa Etheridge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 hahahahaha,nee die ook niet!soryyyyyyyy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Maaaaaar, de echte brood van vroeger klinkt lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 een half uur geleden heb ik telefonsich gezegd plaatpizza,heel zachtjes, normaal ritme, door de telefoontotaal niet spannend, niet opwindend, zeker niet speciaalGRRRRR er zijn vijf meiden onderweg om mee te eten, pfffals ik op het punt sta om te bezwijken en ik praat niet meerdan ben ik juist ja Dansen!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Oke, maar we nodigen echte kenners uit, als jury, hahahahhah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Tas, dansen is prima, daar word je lekker vrolijk van.Ga je lekker vermaken, meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden