tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 he pem,werken die lijstjes???ik schrijf ze wel altijd maar vervolgens ben ik ze kwijt of heb ik het verkeerde lijst (van een week ervoor)of.........ik doe het gewoon niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 mooi omschreven Miss JeelingIk ben ook gek op de krachten van de natuurbulderende stormenzeilen met harde wind hmmmmmmmméén zijn met de elementen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 was een geintje kirk,die kleine liet gisteren de site zien, wist niet dat er ook een zonneradar was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 cafe pumpke heeft nu het zonnigste terras in Den Boschpff, dat is een eind rijden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 natuurlijk, ze moet mee helpen!het is toch haar saus die aan het plafond hangtmaar tja, je weet het als kinderen mee moeten helpen ga je meestal van de wal in de sloot!!gaat een hele lange dag worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 lekker dan,ik bellen voor de koffie en jij hele nachten niet geslapen, zal een gezellige boel worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 hehehehe,Dar, mijn schema begint pas maandag, dus ik heb nog het hele weekend de tijd om mijn favoriete bezigheid uit te voeren!!mijn kop in het zand steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 ach,ik moet toch stofzuigen!!!even heel iets anders, ik heb een vrouwelijke kat die snurkt als een bouwvakkeris dat normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 hahahahaneee doet me even denken aan de foto's, ik wilde nog even een foto maken van mijn europese wildernis en van mijn drijvend café aan de voorkant.als het lukt kan ik nog wel een fotoreportage houden van al die dronken sloebers op een boot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 heb je echt de hele nacht overgeslagen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 dan zou ik zeggen,doe iets actiefs!anders donder je straks zomaar in slaap en begint het vannacht weer van voren af aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 doe voorzichtig kirk!die heupen zullen best stram zijn geworden van dat bureaustoel plakken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goeden morgen allemaal Lara wat een leuke dag draad genieten daar zet ik ook even wat neerIk geniet omdat ik steeds minder naar de alcohol verlangIk geniet omdat ik steeds vrolijker word (volgens m,n man)ik geniet omdat ik bijna 20 kg ben afgevallen (sinds ik niet meer drink)Ik geniet dat ik weer lange nagels hebIk geniet omdat ik weer dicht bijmezelf staIk geniet omdat ik m,n eigen ik weer terug hebIk geniet omdat ik weer een stabiele bloeddruk hebIk geniet omdat ik weer heel veel energie heb Ik geniet omdat ik weer kan sporten Ik geniet omdat ik weer alles kan doen zonder moe te zijn (van de drank)Ik geniet omdat ik steeds meer ontspannender wordtIk geniet omdat dat ik weer auto durf te rijden en zelfs weer op m,n paard kruipIk geniet omdat ik niet meer angstig benIk geniet omdat ik weer samen kan lachen met m,n man enzIk geniet weer van de kleine dingen om me heenIk geniet omdat ik hulp heb gezocht (om van m,m verslaving af te komen)Ik geniet omdat ik mezelf best een beetje aardig begin te vindenIk geniet omdat ik toch de moed erin hou om sterk te blijvenIk geniet omdat ik nu de vrouw ben die het toch aardig doet En zo ben ik best een beetje TROTS opmezelfKnufffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 nondejuuuuu,daar wordt ik hebberig van, zoveel mooie kadootjes lekker he? en nu blijven genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hannah en albert ,Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag geniet ervan vandaag dikke knuffellllll:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goedemorgen Tapas,hoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 zie ik daar sailor om het hoekie komen?????tja dat krijg je natuurlijk als er om 10.00 uur al 11 pagina's zijn volgekledderd!!niemand komt er schijnbaar doorheen yoehoeee sailor........heb je gemist alles goed verder?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goeiemorgen, boeren burgers en buitenlui.Tot dusver heb ik vandaag het meest genoten van het lezen van alle dingen waar jullie van genieten.Verder het uit bed vissen van het nog slaapwarme lijfje van kleindochter (1 jaar) en lekker badderen.Zaterdagmorgen = broodbakmorgen, die heerlijke geur van vers brood in huis.Lange wandeling met honden in een nog stil landschap.En als ik zo doorga ben ik overmorgen nog bezig.Jarigen, van harte, en wens jullie een mooie dag.Slaap-aanvallen heb ik nog steeds, maar niet zo erg meer. Meer, 's avonds als de tv aan staat. Wat een mooie, boeiende film het ook is, dan kan ik zo van de wereld zijn.Even naar buiten gaan, op en neer springen, zuurstof opsnuiven, werkt dan wel.Alleen dan heb je weer een stuk van de film gemist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Tjee,elf bladzijden vol alweer.Effe pauze bakkie koffie en weer aan het HH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Vie,ik voel me vergeten, ik ben een stadsmens Tina,ben je nu al druk aan werk???ik ga me plosteling schamen want ik ben nog niet verder gekomen dan slap ge...goedemorgen trouwens beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Wel, Tas, dan ben je toch een burger? Ik zou jou heus niet vergeten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 hihihihi,kwartje valt nu pas!!!ps, je bent ook een kommaatje vergeten, ik dacht boeren burgers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 nu ga ik me echt rot en schuldig voelen ga ook maar even poedelen en iets nuttigs doen, pfffff, ik ben nu al moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 In ieder geval Tina veel succes met het HH, hier moeten straks ook wat vloertjes gedweild. En ik voel me helemaal niet schuldig dat ik daar nog niet aan begonnen ben.Strakjes naar de markt en even bij rekkolB kijken voor mijn persoonlijke cadeau aan mezelf, namelijk een sapcentrifuge.Ik drink al twee dagen geen koffie meer maar lekkere kruidenthee en dat bevalt mijn maag en mijn humeur uitstekend. Merkte dat ik toch wel wat strak ging staan van die straffe bakken en dat ze bovendien nog steeds een link legden met tabak. (Heel raar, want ik ben november 2007 gestopt met roken.)Jeetje jeetje, straks word ik nog perfect... braaaakkkk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 jeetje Vie,je komt nogal feestvierderig over!!!geniet ervan hoor, maar "perfect" ga je toch nooit volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden