HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 daar ben ik weerfoei Sara hoe kunnen jouw problemen nou onzinnig pietluttig gezeur zijnlief zijn voor jezelf he, er zit genoeg ellende achter zie ikEnnn ik ontbijt met hele volle koffie goeiemorgen Miss Jeeling ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Tine,Je slinger en een oprecht verdiende slinger :light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 tine *slnger* helemaal voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 dank je kirkyjullie moeten wel een beetje doorberichten, ik ben niet heel geduldig aangelegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hoi... ik stop de slingers in een doos en over 6 dagen hang ik ze op!!!!!!!!!!!!Dank jullie...hoef ik er geen te kopen;)Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ha da's een goeie Henk! Daar zit 'm nou juist de kneep, ik ben NIET lief voor mezelf, integendeel, kraak mezelf tot op het bot af. Maar daar hebben er wel meer last van heb ik zo hier en daar al gelezen.En als ik dan Rudy lees.........:$Hoe kan ik dan nog zeggen dat ik een leven leef dat ik niet wil? Ai, zelfs opschrijven is moeilijk......Ben niet suïcidaal maar als mijn leven nu zou stoppen zou ik dat niet erg vinden.............................Bah! Wat een negatieveling lijk ik zo!Is niet zo trouwens want ik ben ook best heel sociaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 nôh Miss Jeeling, dat hewwûh juh mooi sait das westfries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Dank je Dar en je hebt gelijk. Eerst vluchtte ik in de antidepressiva en daarna in de drank.Enne...ja hoor ik zal vol houden, daarom is mijn motto ook "Vincerò": ik zal overwinnen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 kwootBen niet suïcidaal maar als mijn leven nu zou stoppen zou ik dat niet erg vinden............................. nog een keer kwootSoms schaam ik me ook heel erg en durf dan niet met mijn onzinnig pietluttig gezeur te komen. Zeker nu ik jullie een beetje leer kennen en zie hoeveel zware problemen jullie hebben. Dan wil ik mezelf alleen maar een schop onder de kont geven ....... jaja zie jet is allemaal niet nix Sarazorg jij maar goed voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 hannah van harte gefeliciteerd :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:zo ik heb je platgezoend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 goedemorgen allen!!!ik ben confuus, ben net mijn bedje uit en heb het gevoel of ik hier in een middennachtparty ben belandtis er gewone koffie in huis of moet ik direct doorschakelen naar de cola? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ook nog goejemorgen natuurlijk, Tine en Dar.Wat betreft het omkeren van dag/nachtritme: dat ken ik en heeft voor mij altijd verkeerd uitgepakt.Ook ik ben nog zoekend naar een goede dagindeling. Had verwacht dat ik 's avonds wakker zou blijven zonder alco maar val net zo hard voor de tv in slaap. Word dan om 2 uur 's nachts wakker, helemaal stijf en moet dan de honden nog uitlatn. Daarna weer een paar uurtjes naar bed. Ook niet goed.De psych vertelde me dat monniken in een klooster niet voor niets zo'n strak ritme hebben: dat is een houvast en maakt dat je de problemen die je tegenkomt beter aan kunt.Nou, dan maar in het klooster, hè! (lol) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 t hele werkwoord is vincereik overwin is vincoheb ik wel es ergens gelezen of gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 nachtbraker!!!!hoe komt dat zo kirk? gewoon de gezelligheid of wordt je nu een beejte recalcitrant omdat bijna je werkleventje weer begint:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hey Tasseke!Ook goeiemorgen en je laat me meteen weer lachen!Meid je wilt niet weten hoevaak ik grijnzend of bulderend van de lach je berichtjes lees, ik herken er veel in. Je bent nu nog niet wakker genoeg om al te schoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 goeiemorgen tasseke, Miss Jeeling maakt koffie lekker Miss Jeeling, dat lust ik welde koffie hier is mislukt#$@$#$#%$#r&filter dubbelgeslagen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Sara,geef je lichaam de tijd om te herstellen!toen ik net stopte met drinken toen kon ik wel 16 uur slapen en als er geen mogelijkheid was tot slapen deed mijn lichaam de vreemdste dingen........ staand slapen, slapen met je ogen open etc etcNa die periode had ik zoveel energie dat ik maar 5 uurtjes slaap nodig had, elke ochtend al om 5 uur buiten om te wandelen.Nu na 1,5 jaar is mijn slaapritme pas redelijk normaal.geef het de tijd, of eigenlijk gun je lichaam de tijd en dan komt het vanzelf goeddd skattie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ja Henk, je hebt gelijk en "vincerò"is de toekomende tijd. Ken je misschien ook van de beroemde aria?!Hebben jullie een leuk weekendprogramma?Ik ga vanmiddag met de hond trainen, is gelukkig weer genezen na behandeling onder narcose van zn oorontstekingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 he dat geeft een goed gevoel ben zelf nog niets eens wakker en ik laat alweer iemand lachen!!links weet nog dat rechts wakker is dus het schoppen .............. daar wacht ik even mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 nu t toch over slapen gaatik slaap wel een stuk beter nu ik niet drink al heeft dat wel even geduurden al werkt dat alleen maar als ik ook naar bed ga maar heel soms heb ik een vlaag van bijzonder moeik heb al een keer gehad dat ik midden overdag bijna niet auto kon rijdent raam moest open, kop in de wind en nog viel ik bijna in slaapdat was echt gevaarlijk, ik had toen eerder moeten stoppenen bij de brijder had ik techt plotseling moeten vechten wakker te blijvener was een goeie discussie maar ik voelde t koppie knikkenduurde een klein half uurtje of zo of 20 minuten of zoen dan is dat weer helemaal wegis dat voor iemand herkenbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 hendrikusss,hoe is jouw weekie geweest? heb je weinig gesproken of gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 logisch kirk,je moet je ook niet veronschuldigen ervoor!! het was gezellig punt uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Geruststellend om te horen Tas!Bovendien zei de psych dat ik die rust hard nodig heb, een natuurlijke reaktie, omdat het zo verschrikkelijk druk is in mn kop. Daarom neem ik ook vaak 's middags ff een time-out, even een uurtje plat helpt. Alleen word ik dan altijd met zo'n vreselijke trek in lekkers wakker Begrijp ik dat An het moeilijk heeft?Dan wens ik haar sterkte Had haar nog willen zeggen dat ik door haar respons in staat ben geweest me niet in een hoekje te laten drukken door een onterecht boze reaktie van een vriendin.Hier is de koffie al op, sorry!Ga zo maar eens aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 ja weinig te lezen he tassekeiemand was al bang voor een uitglijer maar niets van dat hurrrrrrhele goeie maar ook hele drukke weekvannacht was t ook niet vroeg maar mij hoor je niet klagenzit zomaar midden in t echte leven druk met me kadootjes zeg maar even de nieuwgezette koffie testende andere was niet mislukt, ik heb sterkere gehad deze week dus nu proefde die ik maakte te slap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Sara,ook henk heeft er last van (zegt hij net)!het is ook logisch, je hebt je lichaam zolang verwaarloosd en vergiftigd dat heeft tijd nodig om te herstellen.neem lekker die middagtuk, ga op tijd naar bed maar vergeet niet om regelmatig te bewegen, het lichaam moet wel aangespoord worden om al dat gif eruit te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden