Spring naar bijdragen

Zaterdag, 11 juli


Lara

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 334
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ha da's een goeie Henk! Daar zit 'm nou juist de kneep, ik ben NIET lief voor mezelf, integendeel, kraak mezelf tot op het bot af. Maar daar hebben er wel meer last van heb ik zo hier en daar al gelezen.

En als ik dan Rudy lees.........:$
Hoe kan ik dan nog zeggen dat ik een leven leef dat ik niet wil? Ai, zelfs opschrijven is moeilijk......
Ben niet suïcidaal maar als mijn leven nu zou stoppen zou ik dat niet erg vinden.............................
Bah! Wat een negatieveling lijk ik zo!
Is niet zo trouwens want ik ben ook best heel sociaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kwoot

Ben niet suïcidaal maar als mijn leven nu zou stoppen zou ik dat niet erg vinden.............................

nog een keer kwoot


Soms schaam ik me ook heel erg en durf dan niet met mijn onzinnig pietluttig gezeur te komen. Zeker nu ik jullie een beetje leer kennen en zie hoeveel zware problemen jullie hebben. Dan wil ik mezelf alleen maar een schop onder de kont geven .......


jaja zie je

t is allemaal niet nix Sara

zorg jij maar goed voor jezelf ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: hannah van harte gefeliciteerd :moon:

:sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:

zo ik heb je platgezoend :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook nog goejemorgen natuurlijk, Tine en Dar.

Wat betreft het omkeren van dag/nachtritme: dat ken ik en heeft voor mij altijd verkeerd uitgepakt.
Ook ik ben nog zoekend naar een goede dagindeling. Had verwacht dat ik 's avonds wakker zou blijven zonder alco maar val net zo hard voor de tv in slaap. Word dan om 2 uur 's nachts wakker, helemaal stijf en moet dan de honden nog uitlatn. Daarna weer een paar uurtjes naar bed. Ook niet goed.
De psych vertelde me dat monniken in een klooster niet voor niets zo'n strak ritme hebben: dat is een houvast en maakt dat je de problemen die je tegenkomt beter aan kunt.
Nou, dan maar in het klooster, hè! (lol)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Tasseke!
Ook goeiemorgen en je laat me meteen weer lachen!:D
Meid je wilt niet weten hoevaak ik grijnzend of bulderend van de lach je berichtjes lees, ik herken er veel in. Je bent nu nog niet wakker genoeg om al te schoppen?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara,

geef je lichaam de tijd om te herstellen!

toen ik net stopte met drinken toen kon ik wel 16 uur slapen en als er geen mogelijkheid was tot slapen deed mijn lichaam de vreemdste dingen........ staand slapen, slapen met je ogen open etc etc
Na die periode had ik zoveel energie dat ik maar 5 uurtjes slaap nodig had, elke ochtend al om 5 uur buiten om te wandelen.
Nu na 1,5 jaar is mijn slaapritme pas redelijk normaal.

geef het de tijd, of eigenlijk gun je lichaam de tijd en dan komt het vanzelf goeddd skattie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Henk, je hebt gelijk en "vincerò"is de toekomende tijd. Ken je misschien ook van de beroemde aria?!

Hebben jullie een leuk weekendprogramma?
Ik ga vanmiddag met de hond trainen, is gelukkig weer genezen na behandeling onder narcose van zn oorontstekingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu t toch over slapen gaat
ik slaap wel een stuk beter nu ik niet drink
al heeft dat wel even geduurd
en al werkt dat alleen maar als ik ook naar bed ga :D

maar heel soms heb ik een vlaag van bijzonder moe
ik heb al een keer gehad dat ik midden overdag bijna
niet auto kon rijden
t raam moest open, kop in de wind en nog viel ik bijna in slaap
dat was echt gevaarlijk, ik had toen eerder moeten stoppen

en bij de brijder had ik t

echt plotseling moeten vechten wakker te blijven
er was een goeie discussie maar ik voelde t koppie knikken
duurde een klein half uurtje of zo of 20 minuten of zo
en dan is dat weer helemaal weg
is dat voor iemand herkenbaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geruststellend om te horen Tas!
Bovendien zei de psych dat ik die rust hard nodig heb, een natuurlijke reaktie, omdat het zo verschrikkelijk druk is in mn kop. Daarom neem ik ook vaak 's middags ff een time-out, even een uurtje plat helpt. Alleen word ik dan altijd met zo'n vreselijke trek in lekkers wakker :wacko:

Begrijp ik dat An het moeilijk heeft?
Dan wens ik haar sterkte :present: Had haar nog willen zeggen dat ik door haar respons in staat ben geweest me niet in een hoekje te laten drukken door een onterecht boze reaktie van een vriendin.

Hier is de koffie al op, sorry!
Ga zo maar eens aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja weinig te lezen he tasseke
iemand was al bang voor een uitglijer maar niets van dat hurrrrrr
hele goeie maar ook hele drukke week
vannacht was t ook niet vroeg :)
maar mij hoor je niet klagen
zit zomaar midden in t echte leven :)
druk met me kadootjes zeg maar
even de nieuwgezette koffie testen

de andere was niet mislukt, ik heb sterkere gehad deze week dus nu proefde die ik maakte te slap :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara,

ook henk heeft er last van (zegt hij net)!

het is ook logisch, je hebt je lichaam zolang verwaarloosd en vergiftigd dat heeft tijd nodig om te herstellen.
neem lekker die middagtuk, ga op tijd naar bed maar vergeet niet om regelmatig te bewegen, het lichaam moet wel aangespoord worden om al dat gif eruit te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...