Lara Geplaatst 11 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Succes Tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 weltruste Vie vroeg dag alweer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 ja Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 ik keek even onde spirits maar vond spiritualia onlinedan is t tijd te gaan slapen weltruste Wing en Laratot snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 12 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Trusten Henk T.Wordt voor mij ook tijd.Anders weer brak morgen.Fijne dromen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 dat was domje hoeft niet te zoeken wat je al gevonden hebtdeze dan maarTor Cheney Nahana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 toe maar gerust, ik doe t licht wel uittot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik geniet van mijn kinderen, hun liefde, humor, gezelligheid en ontwikkeling.Van alleen zijn en gezelschap.Van een goede nacht slapen.Een fietstocht in de vroege ochtend.Van koken en vooral het eten.Ik geniet van ontroering, door iets onverwachts, muziek die me pakt.Eigenlijk geniet ik heel vaak.GrRon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan34 Geplaatst 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2009 ik kan genieten van davincie m,n kater (haha)beter dan die oude katers) kan en mag ik foto,s plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 quote: Originally posted by: tassekezie ik daar sailor om het hoekie komen????? tja dat krijg je natuurlijk als er om 10.00 uur al 11 pagina's zijn volgekledderd!! niemand komt er schijnbaar doorheen yoehoeee sailor........ heb je gemist alles goed verder?? stuur eens een pbeetje hoe je dat ziet!!!???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden