HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 ik keek even onde spirits maar vond spiritualia onlinedan is t tijd te gaan slapen weltruste Wing en Laratot snel
Lara Geplaatst 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst 12 juli 2009 Trusten Henk T.Wordt voor mij ook tijd.Anders weer brak morgen.Fijne dromen!!
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Geplaatst 12 juli 2009 dat was domje hoeft niet te zoeken wat je al gevonden hebtdeze dan maarTor Cheney Nahana
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Geplaatst 12 juli 2009 toe maar gerust, ik doe t licht wel uittot morgen
Nachtbraker Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Geplaatst 13 juli 2009 Ik geniet van mijn kinderen, hun liefde, humor, gezelligheid en ontwikkeling.Van alleen zijn en gezelschap.Van een goede nacht slapen.Een fietstocht in de vroege ochtend.Van koken en vooral het eten.Ik geniet van ontroering, door iets onverwachts, muziek die me pakt.Eigenlijk geniet ik heel vaak.GrRon
stefan34 Geplaatst 16 juli 2009 Rapport Geplaatst 16 juli 2009 ik kan genieten van davincie m,n kater (haha)beter dan die oude katers) kan en mag ik foto,s plaatsen?
sailor Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Geplaatst 18 juli 2009 quote: Originally posted by: tassekezie ik daar sailor om het hoekie komen????? tja dat krijg je natuurlijk als er om 10.00 uur al 11 pagina's zijn volgekledderd!! niemand komt er schijnbaar doorheen yoehoeee sailor........ heb je gemist alles goed verder?? stuur eens een pbeetje hoe je dat ziet!!!????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden