Hermie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Trees you rock girl! Hartstikke goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hoi Trees,Gaaf joh, het is je maar mooi weer gelukt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Dus dat wordt een echt Darbroodje.Mmmm. ik kan het bijna ruiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Dar, spinazie-feta brood! Dat maakt mijn bakker op aanvraag, met kleine blokjes feta, die houden hun struktuur! Mmmmm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ik ben weg, dochter en ik gaan lekker kleien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 weggehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hubert Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hermie, ik drink uit gewoonte, en ja,meestal in m'n eentje.Pem, goeie vraag, nee, ik wil niet echt stoppen, maarik vind dat ik het moet doen vanwege m'n slechteconditie en verregaande passiviteit.Rapilos, Trees en Dar, ik denk ook dat stoppengemakkelijker is dan minderen.Net als bij velen van jullie het geval was/is,is eenmaal begonnen steeds maar doorgaan.Wel verlang ik er naar weer energieker te zijn,uitgeruster, vrolijker.Wil iemand soms 175 lege portflessen van meovernemen .....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Lieve An,Meisje, wat maak je toch een hoop mee.Hoop voor je dat er weer gauw een tijd komt dat je het weer wat helderder ziet.Dat het leven weer lichtpuntjes gaat krijgen.Leef erg met je mee.Houdt moed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 An, goed van je dat je het van je afschrijft!Ik heb zó met je te doen, dit gaat natuurlijk tegen alles waar je in gelooft in!Lieverd, probeer er even wat afstand van te nemen, ga even wandelen of zo!?Hou je taai, ik denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 An ik weet tot op zekere hoogte hoe je je voelt. Vanaf dat ik de beslissing had genomen hebben mijn ex en ik nog ruim 1 jaar in hetzelfde huis gewoond en ik kan je vertellen dat was echt niet leuk. Ik had de zorg voor een kind van 7 (toen) dus kan niet vwb de zorg voor een kind helemaal met je meepraten, -voelen.Schat je bent dronken nu kennelijk, laat het (voorlopig) de laatste keer zijn, je krijgt nog heel wat op je weg en dat kun je beter nuchter aan. Dus ga lekker slapen en als ik je op een of andere manier kan helpen stuur me dan een pb. Sterkte mop:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hubert ik heb voor mezelf de conclusie getrokken dat ik er niet vrolijker van werd als ik alleen dronk dus dat doe ik nu ook niet meer. De oplossing is moeilijk maar ook heel simpel gewoon niets in huis halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hubert,175 lege portflessen ??Misschien een leuk idee voor je eerste stopdag.Alle lege flessen naar de glasbak brengen.Als een soort symbolisch ritueel.Weg met die rotzooi.Ben je meteen een dagje zoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 ben nu echt weg, niet dat het iets uit maakt. Fijne avond/nacht iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hermie: bedankt, ik ben wat emotioneel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ga er weer uit.Ben moe.Allemaal nog een fijne avond.An,Hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 quote: Originally posted by: Hermieben nu echt weg, niet dat het iets uit maakt. Fijne avond/nacht iedereen. Hermie, je word echt wel gelezen hoor! En gewaardeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Fijne avond, rapilos! Hoop dat je goed slaapt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 410 berichten lezen van vandaag, nou tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 heej Wing, dat is goed zegdat is een goed pad om te wandelen lijkt mij zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goed, Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Wing:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 opeten vermoedelijk, daar dient brood voor Miss Jeeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 even wat drinken nog en dan naar bedje toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hubert Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Fibo en wingchun, jullie zetten me aan het denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 En Dar is je brood klaar. Smaakt het.Als het klaar is kun je een sneetje mijn kant uit slingeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden