Spring naar bijdragen

Zaterdag, 11 juli


Lara

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 334
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hubert,

Ik sluit me bij Fibo aan. Kijk naar de mooie kanten van het stoppen met drinken.

Denk niet in termen van nooit meer enz. Denk kort. Vandaag drink ik niet. of mijn 1e glas stel ik een uurtje uit. Dat is te overzien.

Ook suc6 van deze kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing zo is het.

Elke keer als je toegeeft train je je toegeefspier en elke keer als je het niet neemt train je je weerstands spier. Inderdaad een kwestie van herprogrameren. hoe vaker je je weerstandsspier traint hoe gemakkelijke dat gaat. En hoe beter het je af gaat . Net zoals bij topsport. Hoe meer je traint, hoe beter je wordt. Dus hoe harder je oefent met niet drinken, des te gemakkelijke wordt het.

Nouja, gemakkelijker geschreven dan gedaan.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

Een goede avond gehad? Ik wel. De laatste avondvoorstelling was weer voor een volle bak. En die volle bak was weer uitermate geboeid en tevreden. Morgenmiddag onze laatste voorstelling en dan zullen we voor een tijdje afscheid moeten nemen van elkaar. We zullen mekaar wel missen, het is toch zo een warme groep. Ik heb mij nog nooit zo goed ergens thuis gevoeld; niet bij mijn ouders en ook niet nu thuis. Ik ben wie ik ben en dat is goed, er is respect en zorgzaamheid naar elkaar toe, geen naijver of strijd, geen kliekjes. Lijkt Utopia wel.

Nu ben ik best wel moe, maar mijn hoofd is nog erg wakker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

slaap lekker allemaal, ik ga ook op een oor.

Leuk om te horen dat je zo geniet van je voorstellingen Corrine, dat geeft je vast een hoop positieve energie. Geniet ervan.

Dar suc6 verder met je brood en we zijn benieuwd naar het resultaat.

:lips:

Ik ga eerst nog ff een stukje MJ kijken denk ik. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik even loeren, gaat iedereen slapen. Flauw hoor.
De kinderen willen de hele Potter-serie zien, haha, daar ben ik mooi klaar mee. Vanavond was deel 1.
Maar wel erg leuk, hun geboeidheid en commentaar.
De ouders drinken wijn of het tapwater is, maar in ieder geval houden ze zich aan mijn regel: niet voor 5 uur 's middags.

Corinne wat fijn voor je dat de voorstellingen zo goed zijn gegaan. Dat hechte van de groep kan ik me goed voorstellen.

Dar, hangt er nu zo'n lekkere verse broodlucht in je huis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het geeft zeker voldoening om aan dit OMSK-gebeuren mee te doen. Het leven in beeld.
Veel positieve energie en warmte en ik weet dat ik niet de enige ben die 's avonds nog emotioneel is. Het doet wat met mij en de anderen. Ik krijg zelfvertrouwen en leer loslaten, me openstellen, me kwetsbaar opstellen. Iedereen praat openlijk over zijn emoties en deelt. Het gaat niet om wat je niet kan, maar om wat je wel kan. Hele kleine, haast onbenullige dingen maken wel degelijk iets uit. Het is moeilijk om onder woorden te brengen, maar het begin met het open staan naar en voor anderen. Je laten helpen en een ander helpen. Waarom vind ik het in het dagelijkse leven zo moeilijk om hulp te vragen terwijl ik daar aan wie er ook op dat moment langskomt, vraag om de rits op mijn rug te sluiten of te openen?
Ik ben blij dat ik hier aan meedoe. Ik krijg er zoveel voor terug. Gewoon onbetaalbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, zo zou ik het ook het liefste willen, maar ik kan het volwassen mensen kwalijk gaan verbieden, nietwaar. Ik ben al blij toe dat ze niet om elf uur 's morgens al beginnen, zoals vorig jaar.
Zelf raak ik er niet getriggerd van, eerder het tegendeel.
Het is alleen vervelend dat het niveau van met elkaar communiceren zo verandert. Ik bedoel, als je zelf broodjenuchter bent is het wat lastig om de gedachtekronkels van een benevelde te blijven volgen. Misschien moet ik ook maar geen moeite meer doen ;)

Corinne zit er nog een vervolg aan te komen in de vorm van een volgend theaterstuk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yoedihoeee Tasseke, hoop dat het leuk was maar zo klink je wel.

Corinne, koester je gevoel hierover maar, vind je niet?
Ik heb zoiets zelf tweemaal meegemaakt. Inderdaad met een theaterstuk waarin ik meespeelde en de tweede keer tijdens een outward-bound-week. Die saamhorigheid en complete acceptatie van elkaar die ontstaan zijn zo goed!
Een van de grotere kadootjes in mijn leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,
In ieder geval wordt de voorstelling nog 2 avonden in Antwerpen opgevoerd in de Schouwburg Bourla op 8 en 9 september dit jaar.
De mogelijkheid bestaat dat we nog eens uitgenodigd worden om te participeren. Een van de medespelers is aangenomen voor de theatermakersopleiding en heeft gevraagd of hij ons zonodig mag strikken voor studieprojecten.
Dus wie weet, word ik nog een BN'er die niemand kent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaaa, het was heerlijk!!

mijn hakken waren te hoog en evengoed blijven dansen dus ik heb nog meer blaren maar verder................................

ach iedereen kreeg een borrel op en als ze dan gaan praten..........dat doen ze met consumptie!!
tijd voor tassie dus om huiswaarts te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja weet je Kirky, het is waarschijnlijk een soort ingebakken beleefdheid, dat je toch wil proberen te snappen wat iemand zegt.

Dar, ik zet het blik meteen als het uit de machine komt, ondersteboven op een ovenrek. (Niet in de oven, maar op het aanrecht.) Zo kan het toch uitwasemen. En als het afgekoeld is hoef je alleen maar een tik op de bodem te geven.
Leuk dat het zo goed gelukt is!

Ik wacht nog even op Tasseke haar verslag, dan wordt het hier ook bedtijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...