Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 Juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het werd net interessant en nou gaat iedereen ineens iets doen.
Nou dan ga ik ook maar wat doen. Maar eigenlijk deed ik al wat, namelijk meedenken hier op het forum.

Overigens, het is niet anders, maar ik kon pas aan mijn problemen beginnen te werken toen ik gestopt was met drinken,
Ik kan voor mezelf dan, maar tot 1 conclusie komen en dat is: als alcohol een probleem voor je is, gooi het dan uit je leven en laat de dingen er in waar je wel iets aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was zeker een lang pad Henk. Pfjooeehh, als ik daar nou nog aan denk.
Eigenlijk wil ik daar bijna niet meer aan denken. En dat is misschien wat sommige forummers ergert aan mij (ja toch heeft dat wat impact), namelijk dat ik vooruit wil zien en bekijken hoe het leven nu kan zijn. Zonder drank.
Dat ik daarmee naar het gevoel van anderen voorbij ga aan de mogelijkheid van nog wel drinken, of gematigd drinken, het spijt me dat het zo overkomt.
Ik ga uit van mijn manier van doen en dat is gewoon niet drinken.
En nogmaals, mijn interesse ligt voornamelijk bij: hoe richt je je leven opnieuw in als je afscheid hebt genomen van een jarenlange gewoonte?
Maar okee, het brood is klaar en we gaan een brunch doen, want daar zeuren de kinderen al dagen om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR: PROFICIAT MET JE ZES MAANDEN. Ik heb diep respect voor je hoe kalm en rustig je dit hebt aangepakt en je verhaal hoe goed het je heeft gedaan vind ik zeer in spirerend.


Albertina: wat vreselijk zeg, twee maanden uitstellen.
Ga maandag zeker bellen, kunnen ze het niet deze maand doen, voor die zogenaamde griepgolf.
Volgens mij lopen ze ons allemaal gek te maken.

Ik ga voor NUL drank, ben het zo spuugzat. Heb het zelf verpest.
Vandaag dag drie. Begin van mijn vakantie.
En ik gooi het maar op van alles en nog wat, maar ik laat niet mijn vrije tijd nu verpesten door die rot drank. Die zooi, dat vergif.


Dus wie doet er allemaal mee???????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi AR, nogmaals van harte :D:present:B):D:present:B):D:present:B):D:present:B):D:present:B):D:present:B):D:present:B):D:present:B)

Ik loop 1 maand en 6 dagen op je achter, ik ga er van uit dat dit zo blijft ;)
Ik wil je niet inhalen :rose:

geniet van je taart :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, je zegt dag drie, maar eigenlijk ben je al veel langer bezig.
Lieve meid je doet het zo goed, want altijd blijf je alert, ook al "struikel" je in je eigen ogen.
Ik wens je een vakantie zonder veel hobbels, waarin je zonder drank jezelf kan zijn.
Ben je al een beetje op jezelf in je eigen kamer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie: wat ontzettend meelevend wat je naar me schreef!
Voel me WEER eens een vreselijke mislukkeling.
En moet gewoon even mijn draai hier zien te vinden.
Ook een hoop aan t regelen e.d.
Hee bedankt voor je reactie!
Nu even boodschappen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee lieve An, geen mislukkeling. Dat wil ik eigenlijk niet van je lezen.
Je bent een bijzonder pienter mens, warm, meelevend en invoelend, alleen loop je daarin jezelf wel eens voorbij. Denk ik. Je bent zo druk bezig met voor anderen te zorgen.
En nu dan je scheiding, het is allemaal nog al wat.
Wat ga je halen/heb je gehaald voor boodschappen?

Spud ik denk dat je gelijk hebt, we zitten hier allemaal in fases. En ook in stemmingen. Soms wil je geiten, soms wil je sreieus doen. Ik vind het zelf wel interessant. Ik voel me hier nog steeds thuis. En ik lees net zo graag van iemand die haar wasje heeft gedaan als een "zwaar" verhaal.

Kennen jullie die wenskaarten die je uitvouwt en die dan drie-dimensionaal zijn? Ik leg het misschien niet goed uit.
Enfin ik heb er zo eentje gestuurd naar mijn zus, omdat ze heel erg aan de lijn is gegaan en 15 kilo is afgevallen. Het is er eentje met varkentjes in een wei, moest er zelf erg om lachen. Maandag zal ik haar reaktie lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, even een kort berichtje van mij. Over gisteren, bepaalde dingen kwamen ineens hard aan hier, en dan kan ik soms even in een bepaalde modus schieten...

Mij gaat het persoonlijk niet om het genegeerd worden, want dat gebeurt logischerwijs wel vaker op zo'n groot en chaotisch forum, en vind ik nooit zo erg. Ik ben hier niet zozeer om reacties te ontlokken, maar meer om zelfinzicht te verwerven, ook door andere berichten te lezen, en te zien hoe anderen erin staan. Hierdoor probeer ik mijn eigen situatie inzichtelijker te maken.

Maar gisteren zat het even anders, maar dat is per pb allemaal weer helemaal goed gekomen. Vandaag is een nieuwe dag, ik ga een nieuwe stad leren kennen, daar heerlijk uit eten met mijn geliefde, en slapen in een mooi hotel. Elke dag leer ik weer, ook hier op het forum, en ook daarbuiten. Bedankt daarvoor.

Ik denk dat ik weer actief zal worden op dit forum als ik echt een beslissing heb genomen. De internetbehandeling is begonnen dus dat is al een stap vooruit.

Allemaal een hele fijne dag, hoop dat voor iedereen de zon zal schijnen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

krijg vaag het gevoel dat het forum een hoog gehalte hsp-ers heeft,of komt dat door het stoppen met de drank?
:o natuurlijk is er geen nieuwe harry potter uit dombo! moet je even goed lezen wat er staat!
maar ja mijn hoofd is net een reactorvat momenteel met drie verschillende medicijnen,ben ik dus voor niets berevroeg opgestaan!
wat ik vroeger met drank had,heb ik nu met al die koffie verhalen 'smorgens,ik mag nl geen koffie meer en alleen bij het woord loopt het water mij al in de mond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tina,


Wat een vervelend bericht!
Kan je niet naar een ander ziekenhuis?
Gatsie....zo schiet het ook niet op hè?!
Ik hoop voor je dat je beter bericht krijgt!

Liefs

Dar,

wel blijven schrijven hoor!
Ik lees je graag!

Liefs


Dag allemaal,

Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albert gefeliciteerd en wat een mooie tekst jaja je moet er als de kippen bij zijn he

als je de dagdraad wilt openen:)

:musicnote::sun::rose::present::musicnote::heart::musicnote::sun::musicnote:


Lara ook gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van


:sun::rose::musicnote::moon::):present::rose::musicnote::heart::light:

en een dikke knuffel van meeeeeeeeeeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Forummers,

Ik heb even een mededeling ik lees nu niet alles want ik ga op vakantie,

vol goede voornemens dat ik droog wil blijven:)

Ik denk dat het me wel lukt,

We gaan heerlijk op trektocht met onze paarden dus wordt een fijne doe vakantie voor me

tot over 4 weken allemaal.

Marion en Dar nog bedankt voor je lieve berichtjes op m,n draadje ik neem dat mee op vakantie

dus blijf er dan sterk mee,

Voor degene die ook nog op vakantie gaat een fijne vakantie


DIKKE KNUFFLEEEEEEEEEEEEEEELLLLLL voor allemaal:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...