Spring naar bijdragen

zondag 19 juli


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even tussendoor, ik zit met een plak blondeersel op mijn kop. Dat prikt.

Goh, ik vind de meeste mensen hier juist wel invoelend en meelevend.
En trouwens als je een stelling leest waar je het niet mee ens bent, het staat je toch vrij om je eigen gedachten er op na te houden?
Ik lees hier ook wel vaak dingen waarvan ik denk: ja, daar kan ik wat mee. En sommige dingen weer helemaal niet. En daar heeft een ander weer wat aan.
Maar goed, eigenlijk denk ik dat we allemaal een beetje hetzelfde bedoelen. :)

Dat is zeker snel Tas, dat je pleegdochtertje weer naar huis mag. Het kleintje moet nog een tijdje blijven?
Zat nog even te denken aan Albertina en haar uitgestelde kijk-operatie vanwege een eventueel aankomende griepgolf. Stel je toch voor dat ze tegen een vrouw die moet gaan bevallen, zeggen: nou nee, dat komt niet zo goed uit want....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo die Soothe.
Naar den vleze... tja, met 56 kilo is er niet zoveel wat er fout kan gaan he.
Ook niet veel om in te verplaatsen, trouwens.

Nee hoor, het gaat hier (wat den dranck betrefht) echt goed. Ik geef er niet meer om.
Zonder is net zo mooi en zo rot als met, ik kan het alleen veel beter handelen en het wordt er niet nog rotter door.
Dus ja, prima eigenlijk, dank u voor de interesse!
En in Huize Soothie's?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh, oh, oh,


Lara,

Vanochtend heb ik de afgelopen dagdraadjes nog even terug zitten lezen en ik bemerkte dat ik je helemaal niet heb gefeliciteerd!

Nu heb ik altijd het motto, beter te laat dan helemaal niet!


:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

alsnog geflapstaart voor je verjaardag en mag het een mooi jaar voor je worden!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, dat vroeg ik me ook af Tas... maar misschien is dat net zoiets als een dame naar haar leeftijd vragen?

Ik zit met een off-topic probleem waar ik behoorlijk gefrustreerd van raak. Een kat met een oorontsteking. Daar moeten druppeltjes in. En als ik alleen dat flesje al pak, is meneer Kat nergens meer te bekennen. Maar zo gaat die ontsteking natuurlijk nooit over, en hij heeft er duidelijk wel veel last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha Vie,

dat is een voordeel als je altijd zo uitbundig bent!!
vaak worden de ongepaste vragen je dan vergeven :D

balen, met de kat!
De tip van flip voor vandaag, stop de oordruppels in je broekzak! ziet hij niet dat je hem wilt plagen!
hier thuis wil leverworst wel eens helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er steekt een zeer oud patroon de kop op
Ik ben daar erg verdrietig door

Maar omdat ik weer een stapje verder ben
Kan ik er vast wel iets mee

De welbekende kluts probeert zich ertussen
te dringen

Weinig emathisch vermogen
En een veel te groot ego dat
weer loopt te trekken

Prioriteiten!

K*t-stapjes!

Nahnah
Tsssss....

Okee. De zon. De hond.

See you later

De dwalende...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je de kluts of ben je hem juist kwijt Marjo?
Ik vind het zonder kluts altijd wel prettiger.
Regen maar niet doornat want ik weet niet waar jij die zon vandaan haalt, maar hier giet het steeltjes.

Jeetje Water, dat kan je wel zeggen ja, draadnagel. Als ik je in het park tegenkom en ik spring in je armen, val je om.... en dan zeggen ze van mij nog wel dat ik aan de tengere kant ben.
Hihi, dames, zullen we ons allen in Water zijn park gaan lopen en in zijn armen springen?

Sorry, tikje melig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, ik zou de ruimte geven............
lekker puh, nog even niet!!!

GVD marjo,

wanneer wordt je eens kwaad?
jouw leven!
en laat je dat afpakken door al die kleine dingen?
voel het eens!
ik ben wie ik ben en ik DOE!!
als ik doe dan doe ik het GOED!
weg met die pietluttige gedachten
weg met diegene en datgene die mijn leven leiden

jij bent wie je bent!
en je bent heel veel waard!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo: nee hoor, je hebt veel geleerd. Maar het is een welbekende wet in het leven, als je het ene oplost komt het volgende probleem.
Soms denk ik wel eens, laat het probleem het probleem, want het stopt toch niet.
Kan je dus eeuwig over filosoferen.
Uiteindelijk kan een probleem zo ondraaglijk zijn dat er haast geen keuze is om te kiezen voor een verbetering of oplossing.
Sterkte Marjo... je levert een enorm gevecht,.... samen met ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat is dat voor onzin?

van voren af aan beginnen???
je hebt al heel wat stappen gezet, heel wat ervaringen rijker, je begint halverwege!!!

maar tja, die eerste weer! die snap ik! ik ben ook in de valkuil gestapt en het valt mij moeilijker dan ooit! en toch........
ben ik stukken verder dan 2 jaar terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...