HenkT Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Ik ben van t A type Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 ah,nog een eeuwige jonge god! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 tja, je zal zo een familie hebben!!kindlief is blij dat ze twee weken van ons af is en dan..............komt niet alleen moeders even het hoekje om kijken maar ook nog opa en oma pfff, je een goed gevoel voor humor hebben in deze familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 hier is t zonnig nu met her en der een wolkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Ik ga mijn dingen doen, een hele fijne dag allemaal en tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 fijne dag henk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 zo ik ga even poedelen!ik heb mijzelf voorgenomen om dat stomme huishouden maar als een part-time baan te zien!08.00 beginnen en 12.00 uur klaarmooie baan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Ach, dat huishouden, dat moet vandaag ook nog. Vanavond komt er Hoog Bezoek.Je zou toch af en toe met diit weer gewoon even het dak van je huis af moeten kunnen schuiven, hup, plensbui er over heen en schoon.Hoewel, onder de rook van Rotterdam zal de regen wel niet zo schoon zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 pfff, ik heb nog twintig minuten!!!waarom zijn die kabouters altijd aan het staken en zeker wanneer je ze nodig hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 ha daar gaat mijn goede voornemen M. belde net, zij mag straks al naar huis!Nou, ben ik weer op de valreep gered! geen huishouden vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 bevalt je nieuwe haarkleur Vie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 jajaja,ik ben echt géén huishoudelijklicht!!!!geef mij een smoes en ik zeg OK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Dar,moet jij niet werken vandaag? of zit je ook lekker in de vakantieperiode? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 oh,ik was in de overtuiging dat je altijd vroeger begint!foutje in de berekening dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Nah, je bent echt niet de enige!!!vannacht liggen dromen dat ik heel hard aan het werk was en het geld stroomde binnen!nooit meer geldzorgen en elke dag een huishoudster in huis!!voorlopig is deze droom bedrog en moet ik het zelf doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 zou je niet vroeger willen beginnen?je bent altijd zo vroeg wakker, dat scheelt weer lekker in de middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 tja, daar heb ik ooit eens een studie van gemaaktWaar hangen die rijke kerels uit??gatverdarrie op het tennisveld dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 jammer Dar,ikzelf heb altijd een natuurlijke dip om 16.00 uur als ik dan nog eens 1,5 uur moet werken!dat vond ik altijd een giga slijtageslagmaar tja wat niet kan dat eeuuhhh dat kan niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Goedemorgen allemaal,hier schijnt de zon ook volop. Een mooi begin van onze vakantie zeg ik maar. Vanaf vandaag ben ik dan ook een week of 3 1/2 niet op het fourm te spotten helaas. Ik heb tijdens onze vakantie helaas niet altijd de beschikking over internet. En als ik het heb zal het soms ook wel bere-duur zijn vrees ik.Vandaag nog de laatste dingen doen en dan gaan we lekker weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 heb ik ook ooit een keer rondgehuppeld!!!maar het lijkt wel golven alleen voor 65 plus is!eerlijk gezegd is dat niet echt mijn categorie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 PEM,vakantie is vakantie!!! de bedoeling is dat je het dagelijkse leven even moet loslaten, zodat je weer opgeladen thuiskomt!die 3,5 week zijn je dus vergeven lekker hoor, nog even de laatste voorbereidingen en dan gaan met die banaan!hopelijk heb je mooi weer en wordt het zeer relaxed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 daar zeg je zowat!die zijn zeker weten een stuk stabieler dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Dat heb ik nou ook, zo'n middag-inzakking.En trouwens ik kan ook zo ontzettend gaan zitten teuten als ik iets moet doen waar ik geen zin in heb. Nog even nagels lakken, mailtje versturen, iemand opbellen, weet ik veel.Ja Tas, het haar is goed gelukt. Heb het ook vorige week weer heel kort laten knippen, lekker!Haha, ik zie je al, beetje mooi zitten wezen, 's middags naar TANnis (privé-les uiteraard) en wat doen rijke echtgenotes nog meer? Liefdadigheidswerk?Je zou je toch te pletter vervelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Heel fijne vakantie Pem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 De gooische vrouwen drinken héél veel rosé weet ik veel, misschien ga ik dan wel keramieken!geeft altijd een lekker gevoel, als je haar weer goed zit, ik zit nog even te tutten, ik weet niet wat ik met dat haar aanmoet!toch maar weer superkort of een vernieuwd bobje?eigenlijk ben ik het aan het laten groeien want ik wil extensions, maar het begint toch een beetje drama te worden.Nu loop ik voor jan met de korte achternaam, met elastiekjes en speldjes in mijn haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden