Gees Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 goedemorgen...luna gefeliciteerd het regent hier maar volgens de buienradar is het straks droog dus mijn wandeling stel ik nog even uit.voor iedereen een fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 morgen dar!ik zit in het noorden des lands....van geboorte een friezin, iets zuidelijker "afgezakt".... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Morgen allemaal,hier ziet het weer er ook niet al te best uit.Nu even koffie en een beetje wakker worden.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Goedemorgen allemaalzo weer heerlijk geslapen en hier schijnt de zon!eerst maar even koffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 brrrrrr, ik slaap nog!ik heb per ongeluk losse thee in het koffiefilter gegooid!ik dacht al raar kleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Goedemorgen allemaal.Allemaal een fijne dag.Ik moet mijn moeder naar het ziekenhuis brengen, ze moet voor een onderzoek.Vandaar dat ik zo vrroeg ben.Eerst koffie drinken.Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 he marion,je hebt het maar druk met je ouders!hopelijk toch geen ernstige dingen met je moeder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Goeiemorgen, gezellig al hier.Tas geef die thee dan maar aan mij, of heeft dat nu een koffiesmaakje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Vie, dat wil ik je inderdaad niet aandoen, maar ik had al op gerekend!een koppie brandnetelthee............vangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 goeiemorgen, alweer een nieuwe weekeerst maar sterke koffie ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 môgge! windkracht 5 zuid-zuidwest temp.15 0Céén heel miniscuul wolkje op de buienradar,en dat hangt precies hier,zal wel weg waaien,net als de wolkjes in mijn hoofd!was angstg dichtbij een terugvalletje gisteren,was zo ziek van mijn nieuwe medicatie,en zo depressief dat het me eigenlijk geen lor meer interesseerde!heb mijzelf maar "platgespoten" met wat lorazepam.wie nog wat beelden wil zien van de parel der wadden,ik heb,ons op terschelling, op youtube gegooid!have a nice day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 morge henk!wanneer heb jij eigenlijk vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Sailor,uiteindelijk heb je het niet gedaan, dat moet je toch een trots gevoel geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 nog drie weken werken denk ik Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 hahaha,ik zie in één keer dat lana jarig vandaag!Lana ik heb je al een paar maanden niet gezien maar van harte met je verjaardag! doet me verder weer denken aan luna, inderdaad het scheelt maar één lettertje, ook jij weer gefeliciflapstaart ben ik toch een keer op tijd met feliciteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 ach, drie weken zijn te overzien toch?kijk er je er al naar uit? ga je wat doen uberhaupt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 ja dat is wel te overzien hoort zullen wel hele drukke weken worden vermoedelijken ik ga dan zo min mogelijk doen denk ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Hm, lekker, brandnetelthee, goed idee.Hier hangt zo'n vuilzwarte lucht dat het haast niet anders kan of daar komt zometeen een geweldige bui uit.Wheeeeehh, ik heb pas in september vakantie, boehoeeeeee!Sailor gaat het vandaag wat beter? Of weet je het nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 haha,dat is toch de bedoeling van vakantie? lekker niets doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 dochterlief gaat volgende week vrijdag naar Spanje!Nu zaten mijn ouders en ik te fantaseren, even een weekendje heen om de kinderen te verrassen!Nu is mijn vader vrachtwagenschauffeur en komt daar regelmatig dus valt er ook veel te regelen voor weinig!ik zit dus nog in spanning af te wachten of het wil lukken, lijkt me wel grappig om met de vrachtwagen even naar Spanje te rijden, in ieder geval een tijd geleden!heeft echter maar twee bedden, dus tassie zal dan wel in een tentje naast de auto slapen, oeps als ze me maar niet vergeten, zoals dat belgische echtpaar die hun zoon in frankrijk achterliet (per ongeluk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Oh ja mensen, niet vergeten: Lara is vandaag weer soort van jarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 soort van jarig?wat is dat dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 tja, je hebt twee soorten mensenA. die vieren hun verjaardag nooit! ikke dus, ik blijf eeuwig 18!B. die vieren hun verjaardag twee keer per jaar!, wil misschien sneller volwassen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Grapje van gisteren Henk, omdat ze nog wel een keertje jarig wilde zijn.Aggossie Tasseke, ik zie het voor me, jij naast je tentje, roepend om Pappa en Mamma, moederziel alleen naast de snelweg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 hahahaha,het zou zo maar kunnen, als ik al zo een product ben!! wat denk je van mijn ouders, die zijn nog erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden