Spring naar bijdragen

woensdag 22 juli

HenkT

Aanbevolen berichten

Als ik sjaggi ben (had ik gister) ga ik een enorme rotklus doen die al heel lang is blijven liggen.
Als ik dan niet meer sjaggi ben dan ben ik extra blij omdat ook die rotklus is gedaan :)
Wat ik ook wel eens doe is een vervelend telefoontje plegen waar ik al een tijdje tegenop zag. Kan ik lekker even katten hihihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Volgens mij is het officieel chagrijnig An.
Maar ik had gewoon even wat behoefte aan een praatje, en dit heeft me goed gedaan.
Ik wil trouwens niet vervelend klinken en ik snap waarom je het roken nog even niet opgeeft, maar smaakt het jou nou eigenlijk nog?

Floor wat leuk, ik heb daar zo'n fijne tijd gehad.
Maar het is al wel een jaar of 10 geleden, dus er zal best wat veranderd zijn.
Het leukste vond ik toen om fietsen te huren en de omliggende plaatsjes (en markten) af te gaan.
Hebben jullie een appartement? Ik bedoel, dat je zelf voor je eten moet zorgen?
Toen waren de plaatselijke bakkers al heel vroeg open. Dat was erg leuk, versgebakken brood halen in alle vroegte. ook heb je daar een geweldige, overdekte markt waar je 's morgens superverse vis, zo uit de zee, en heerlijke geitenkaasjes kon kopen.
Ik word er helemaal nostalgisch van, in ieder geval heel veel plezier!

Hermie, de Efteling in de zomer? Wapen u! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, nou Woman, ik geloof dat ik juist sjaggie ben vanwége die rotklus.
Ik moet een brochure schrijven voor een bedrijf dat mij totaal niet aanspreekt, eerder nog, dat me afstoot, namelijk voor een produkt dat onnatuurlijk is en misschien wel tot stand is gekomen met dierproeven.
Ik heb spontaan ja tegen deze klus gezegd omdat ik toen nog niet zoveel van dat bedrijf wist, en het bovendien erg goed betaalt, wat ik best kan gebruiken.
Ik vind mezelf gewoon ontzettend stom dat ik dit doe, en iets aan zit te prijzen waar ik op tegen ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie: dan moet je het niet doen of je beter laten informeren. Of de peuken smaken.
Nou nee eigenlijk niet, maar het helpt me nu wel de tijd door. Nu Ophrah op tv. Fascineerd me vrouwen die in de gevangenis hebben gezeten vallen binnen drie jaar weer terug in hun foute gedrag en komen weer terug in de gevangenis..... nadenkertje......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ergens komt er een punt dat het genoeg is dat merk je vanzelf. Bij mij was het toen ik met oud en nieuw in het ziekenhuis lag en mijn ex gezellig feest ging vieren.. heb hem toen niet gezien en hij nam ook niet de moeite om om 00.00 uur te bellen. Triest maar toen was voor mij de beslissing gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn handtekening al gezet voor dat werk, dus zal door de zure appel heen moeten. Probeer het toch zo integer mogelijk te houden.

Toen ik de eerste keer getrouwd was en al vrij snel begreep dat dit niets kon worden, heb ik er vier jaar over gedaan om eindelijk de papieren te tekenen.
Maar An, elke minuut op je leven is er 1. Als je in je hart weet dat dit niet voor je werkt, verspil dan geen tijd meer.
Ik weet, het is achteraf makkelijk gezegd, en het is niet iets dat je zomaar doet.
Ik zeg alleen vanuit mijn eigen ervaring, blijf niet hangen in een situatie waar je niet tevreden mee bent.
Nou ja, wat ik bedoel is, heel veel sterkte.

Niet teveel om je heen schoppen in De Efteling hè Hermie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen sokken aan Soothe, en moet thuisblijven omdat er iemand iets aan het opmeten is voor een komende verbouwing in huis, maar je hebt gelijk: tongue in cheeck, stiff upperlip, pip-pip-cheerio.

Heb jij al de dingen die je vanmiddag moest doen, goed doorstaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben en beetje in de war. Ik jaag teveel!
Of de duvel achter me aanzit.
Gevolg: Steeds alles kwijt. Kan dit niet vinden, kan dat niet vinden.
Het restant van de lening net betaalt.
Vanochtend de nota met wat er nog open staat.

Ik denk dat ik nu even met woef ga wandelen.
Dit om me te hervinden.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen, ik lees mee............... Stond een jaar droog vorige week.............
Maar er is zoveel gebeurd.............. Heb een kleinzoon moeten begraven, 6 mnd, prematuur....
Ben kapot, van slag ed........... En heb weer gedronken, al komt hij er daardoor niet mee terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodafternoon:) Nog maar vijf pagina´s om 15.50? Goh, tis echt vakantietijd.
Wat mij opvalt (ik ben hier pas sinds gisteren) is dat vrijwel iedereen op het forum moeite heeft met het aangeven van de eigen ruimte (of het gevoel te hebben niet goed genoeg te zijn of afgekeurd te worden), bovengemiddeld creatief is en heel intens leeft. Maar goed, kan ook geheel alleen in mijn hoofd zitten en hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Anyway: speciaal voor An wat ellende uit de tijd dat ik nog dronk (klinkt goed he? Al ben ik pas de 18e gestopt:-). Kies maar uit:
- op mijn eigen bruiloft vroeg mijn kersverse man of ik aan het eind van de avond niet even iets tegen de gasten wilde zeggen. Ik was zo dronken dat ik blij was dat ik nog enigzins rechtop kon blijven staan
-´s ochtends wakker worden, je nog vaag herinneren dat je op een feestje bij collega´s bent geweest. Dan merken dat je je tas bent vergeten. Je belt naar een collega die je fijntjes eraan herinnert dat je toch wel heel intiem met haar man op de dansvloer bezig bent geweest. De eerste werkdag erop met lood in mijn schoenen naar kantoor
- na een avond flink doorhalen de volgende dag veel te laat komen bij de familie met een kegel van heb ik jou daar en tijdens het eten tig keer naar het toilet om ofwel te kotsen of .....nou ja, je weet wel....
- dronken de hond uitlaten en dan juist de overbuurvrouw tegen komen, terwijl je geen zinnig woord kan uitspreken en bovendien met dubbele tong
- op een werkbijeenkomst tijdens de borrel de algemeen directeur eens flink de waarheid gezegd....o, o, o, die volgende dag

En joh, zo kan ik nog wel even doorgaan. Hopelijk kan ik er ooit eens om lachen. Het achterlijke is: het wordt toch zo gemakkelijk geaccepteerd. Wat als ik nu continu stoned was geweest? Dan was ik allang op de vingers getikt of uitgestoten, toch?

Vie, hoop dat dit je aandacht een beetje afleidt van je klus;) Klote zo´n onderwerp als je er idd niet achter staat. Als ik je kan helpen?

Sjeee, sorry voor lange story!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie gecondoleerd, dat is niet niks.
Maar drinken levert jou niks op net als dat je de mensen om je heen niet kunt steunen
dus.. vandaag drink jij niet, morgen zie je wel weer!!!

hou je taai!!

hehe, eindelijk begint de ontspanning wat te komen hier, net even lekker liggen slapen in de zon
ben naast mijn sores ook al een week met een klus bezig die niet wil vlotten, en waarschijnlijk voel ik me daardoor ook rot. De communicatie en samenwerking loopt niet
ik kan geen poster en flyer maken als ik teveel tekst toegestuurd krijg en de klant geen keuzes kan maken, dus gaat het steeds heen en weer en zijn er steeds weer wijzigingen.
dat werkt dus niet, grenzen aangeven!! nu komt ze morgen langs om de laatste puntjes op de i te zetten

eens even kijken met mijn spellingscontrole wat het is.. chagerijnig? sjaggerijnig? of het is sacherijnig geloof ik .. nee, het is chagrijnig.. wat een raar woord eigenlijk

nou, mijn haar staat in de verf, al met al was dit best wel een goed dagje eindelijk! mijn hoofd en lijf worden wat rustiger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
crystalclear

Wat mij opvalt (ik ben hier pas sinds gisteren) is dat vrijwel iedereen op het forum moeite heeft met het aangeven van de eigen ruimte (of het gevoel te hebben niet goed genoeg te zijn of afgekeurd te worden), bovengemiddeld creatief is en heel intens leeft.

Nou, CC, dat zijn drie heel verschillende eigenschappen die je daar opnoemt, en heeft niet ieder mens wel één van die drie eigenschappen??Misschien zijn wij alcoholisten er meer mee bezig om tot de "wortels van het kwaad" te geraken, dat we de dingen wat meer uitspreken, zéker hier, waar er een algehele gemene deler is!
Iedereen hier doet wel op de e.o.a. manier aan "soulsearching", da's alleen maar goed denk ik...
Voor mij geldt in ieder geval dat ik meer dan vroeger bezig ben met de zin van het leven, want ik vroeger dagen verdronk ik alle diepere gedachten die ik had!!

Mensen, en dan vooral An, en Soothe: ik ga er weer voor! Vandaag dag drie, het is nog pril, maar als ik eenmaal die eerste twee dagen achter de rug heb, lukt het wel weer....En vrijdag met dochter een paar dagen weg, en als zij erbij is drink ik niet, dus dat zit ook wel afgetimmerd....

Nu wel onwijze trek, dus ik ga een paar glazen water drinken, en de hond uitlaten!!
Later!

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...