tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 nee hoezo???Volgens mij heb je mijn antwoord gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Mag ik jou opbellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 tuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Nee tas, ik heb 1/2 uur internet per dag dus ik meld me ff hier en dan check ik me mail en nu kom ik voor jou ff terug. Jullie goede wensen komen al uit, ik zie de zon, al komen.Heerlijk een fris hoofd om 8 uur in de morgen. Heerlijk. Ik weersta alle champagne met gemak, had ik niet verwacht.En nu ga ik de kleine Houtjes uit hun bed gooien en ontbijten! A demain! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 ohhhwwwmmm,nu mis ik je weer!!!!Gelukkig dat de zon begint te schijnen kanjer!!!!geniet er nog lekker van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 24 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 quote: Originally posted by: DarHee wat nu, daar zit dan water in denk ik? Nee geen bier hoor, ik ben eigenlijk best wel serieus... ik ken wel mensen die het gedaan hebben en nu ook weer iemand.. het is knap en een zware training hoor! Discipline! ja hè hè je dacht toch niet echt dat ik serieus was wel? maar misschien een beetje koud water onderweg is niet verkeerd! zetten ze er maar flesjes spa in of zo.ik en de vierdaagse?! haal de 50 mtr nog niet eens!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 hahaha Sailor,ik heb nog een rollator in de schuur staan, ga je mee met de Dam tot Dam wandeltocht?dat is maar 18 km Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Sjonge in heb de 4 daagse 3 keer gelopen en kan het me niet meer voorstellen want loop nu met een rollator en wacht op een scootmobiel hahaha.Hoe gaat het met de overstroming Tasseke? De woningbouw komt zeker niet meer of is het een eigen woning? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 thanxx:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 24 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 quote: Originally posted by: orleandoPHuuuhgg sorry heb ik een psychiater gesproken (goed gesprek, echt, hij begreep me), moet ik weer naar een psycholoog. Waarom???? Ben ik zo verknipt of zo? nee hoor is waarschijnlijk gewoon een centenkwestie! een psy. is stukken duurder!ik moet ook terug naar af, een psv-er in dit geval;) tis wel een lief deerntje,maar of het wat oplevert is vers twee natuurlijk!mijn psy. was geweldig! die had ook gevaren,dus die wist wel van de hoed en de rand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Druppel, ik heb alweer gedweild en de regenbui is hier over!!tja, de woningbouw, ik zit al drie maanden te wachten op een nieuw kozijn, maar het is crisis!!Ik ga zo langzaam aan afsluiten, er komt hier een monster naar beneden en die moet richting ziekenhuis!spreek jullie straks wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Onweer, en nog eens onweer..Ben bang...zo bang..altijd bang geweest voor onweer...Tas, ik neem de telefoon mee naar boven..Je bent altijd welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Orleando, weet je dat de bliksem in je oor kan slaan als je tijdens onweer telefoneert? Oh sorry, dit is absoluut niet waar en ik wil je niet banger maken dan je bent. Sorry, sorry, maar ik heb mensen nooit kunnen begrijpen die bang zijn voor onweer, heb het altijd prachtig gevonden, dat natuurgeweld. Net als heftige storm.Ik plaagde je maar.Sailor waarom zo cynisch? Misschien dat jij wat meer hebt meegemaakt met psychen, dat kan. Ik geloof nog steeds dat de hulpverlening haar best doet, maar dat ze zelf ook gebonden zijn aan een budget, of aan regels.Het zijn ook maar mensen die hun best doen.Maar als jij geen vertrouwen hebt in het deerntje, hoe aardig ze ook is (ik kan me er iets bij voorstellen, als ik een hulpverlener zou zoeken zou ik ook liever iemand willen van mijn leeftijd en levenservaring) dan praat je daar toch met haar over? of hoe zie jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Goedemorgen (eh bijna middag) allemaal!Heb voor het eerst sinds de 18e echt goed geslapen. En ben eigenlijk best trots op mezelf: ik had het gisteren echt heel moeilijk. Vandaag gesprek met mijn (ex)man en kon aan niets anders denken dan aan wijn. Heb het toch volgehouden en ben daar nu zo superblij mee. Ben nu helder en fit en strijdlustig. Anders had ik met een knallende kop bibberend en labiel vandaag naar het gesprek gemoeten. V.w.b. de foto: ik heb zelf een heel mooie op mijn paspoort. Inclusief drankwallen, waterige ogen, rode neus en plofkop. En dat terwijl ik toen dacht dat ik me goed had opgemaakt en het wel meeviel. Erg confronterend. Goed idee overigens om zo´n boekje met de meest genante momenten te hebben!Mooszzz: welkom! ik ga zo even bij wie-is-wie kijkenStien: van harte!!!Vierdaagse lijkt mij geweldig! Van lopen schijn je sowieso errug vrolijk te worden....tis zo´n activiteit waarvan je hersen blij wordenx CC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Crystal, ik wed dat jij op 18 april 2010 met trots de geboorte van negen gezonde maanden kan melden. Liefst twaalf pond en blakend van welstand.Je bent een absolute kanjer en weet kennelijk wat je wil.Jouw krachtige berichtjes doen me heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Als we meedoen aan een loop kunnen we van die kartonnen maskers met ons icoontje opzetten zoals Adam ze uitgedeeld heeft op de meeting Zie het al helemaal voor me.Kirky, ik blijf voor je duimen hoor Stien, fijne verjaardag Zo tijd voor een klusje.Oh ja Vie, die klusjes van mij lukken meestal wel hoor, dan bedoel ik nl simpele huishoudelijke klusjes.Zoals strijken, koelkast soppen e.d.Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 O ja, en wat betreft de drankfoto's met wallen enzo, ik heb nog een tip, dat was tenminste hoe ik het in het begin deed.Ik maakte lijstjes van wat ik zonder drank wilde bereiken.En ik hing foto's op van voorbeelden: gezonde joggers, ballet-dansers of andere mensen die zonder alcohol bereikten wat ze zelf wilden.Juist dat positieve hielp mij, maar alle tips zijn goed natuurlijk.Mm, strijken Kate, goed idee. En dat ruikt ook zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 hahaha, Vie, hoop dat ik met die geboorte ook van mijn pre-zwangerschapskilo's kwijt zal zijn!!! Ik sta nu al op 2,3, yeah!En dank voor je lieve woorden! Ook goede tip om je gedachten juist op de wenselijke dingen te richten. Je weet: als je niet mag denken aan een roze olifant, waaraan denk je niet anders aan dan.....juist!Kirky: heb je (eer- en) gisteren gevolgd en man, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, anders dan: respect. Maakte me wel even zorgen gisteren toen je met Benny bezig was. Maar je bent gezond en wel weer hier aanwezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Sjonge Tasseke maar ze zijn toch verplicht zo'n kozijn te vervangen?Super van je Crystalclear!!!!!!!Fijn dat je er weer bent Kirky.Vie zit je nu te geinen met onweer in je oor? Nooit van gehoord. Zat trouwens net te bellen toen het donderde maar dan weet ik in elk geval waar het aan ligt vandaag hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Dat is zo Crystal, dat je gedachten vaak gaan naar waar je ze nou net niet hebben wil.Dat stukje vulling dat uit je kies gevallen is en waar je steeds met je tong aan moet zitten, zoiets.Nou als je geen alcohol meer drinkt en je gaat ook niet snaaien (wel gezond eten) val je vast wel af.En eeehhhh... je vindt zwemmen en wandelen toch leuk?Drup, Orleando, het was echt een grapje. Ik heb dat wel eens gehoord van iemand die ook zo bang was van onweer, en die onmiddellijk alle stekkers overal uithaalde als er maar iets van bliksem dreigde.Terwijl toch alles tegenwoordig via kabel of satelliet gaat. Hoe dan ook, ergens bang voor zijn is niet leuk.Dus nogmaals, het was misschien geen leuk grapje.Kirky ik sta tegenwoordiig bijna elke nacht op om een kindje van anderhalf te verschonen, en ik vond vooral jouw opmerking van gisteren: ik heb een kind, daar doe ik het ook voor, erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 In dit gehucht kan ik tijdens de zomermaanden alleen voor banen zwemmen terecht op di-wo-do van 0.70-09.30. Ik plan het vanaf nu standaard in mijn agenda! Hier is het raar weer, dan is het pikzwart met bakken uit de hemel en een kwartier later stralende zon. Heb een hele rij oude cd's tevoorschijn gehaald en ga eens op mijn gemak achter de naaimachine zitten. Vijf uur heb ik afgesproken. Ben nog niet nerveus, maar dat komt vast wel. Hij is gewoon zo'n overtuigend redenaar en kan keihard zijn. Ik hou mezelf maar voor: als het niet gaat of als ik voel dat ik het ergens niet mee eens ben maar het niet durf te zeggen, kap ik het af en wordt het volgende gesprek met een zaakwaarnemer die wel tegen hem is opgewassen. Het kloterige (excusez le mot) is, is dat hij het vaak ook zo brengt dat hij je overtuigt dat hij het beste met mij voor heeft en ik weet gewoon vaak niet wat dat is. Bah, bah, bah....Goed leukere dingen nu: de pata pata song van Miriam Mekeba. Heb ooit eens een vakantie van vier weken doorgebracht in Andalusie, in een huisje in een natuurreservaat zonder tv, zonder radio en maar één cd.....precies! En nog leuk....CC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Crystal dat is zeker moeilijk zeg.Moeten jullie zoveel spullen verdelen, of hoe, of wat?Als ik je mag raden: maak op papier een lijst van jouw wensen en neem die mee.Verzin NU wat jij wil van die scheiding.Ken je het fenomeen van "de repeterende plaat"? Als hij gaat oreren, ga je daar niet op in. Je herhaalt gewoon: ja maar ik wil dit en dat.Is je nieuwe lief er vanavond na die afspraak voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik heb idd al alles op papier gezet. Geen kinderen dus dat scheelt. Wel een moeilijk te verkopen huis. Mij gaat het voornamelijk om de alimentatie. Ik heb zo ongeveer alles voor hem gedaan en hij heeft daardoor een behoorlijke carriere kunnen maken. Doordat hij nu wil scheiden, moet ik tig stappen terugdoen. En echt: ik wil hem niet financieel uitkleden, maar wil ook nog wel een redelijk leven voor mezelf kunnen leven. Hij heeft allerlei constructies bedacht waarvan ik het fijne nog niet weet. In grote lijnen klinkt het heel oprecht en zelfs heel coulant, maar als ik kijk waar ik recht op heb qua partneralimentatie is dat juist weer veel hoger. Maar daar tegenover staat: hij is niet verplicht om partneralimentatie te betalen. Soms wil ik het bijltje er bij neer gooien en volledig onafhankelijk mijn eigen leven wel weer inrichten, maar daarmee doe ik mezelf gewoon tekort. Hij heeft al die jaren kunnen doen wat hij wilde, ik heb echt alles gedaan om hem dat mogelijk te maken. Ik lees dat jij nu weer een lief hebt en een kindje van anderhalf! Het leven stopt dus niet bij een scheiding! Daar hou ik me aan vast!Ik heb dus nu nog geen lief (moet er ook even niet aan denken:-))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 O Crystal, dan heb ik me heel erg vergist want ik dacht dat jij inmiddels iemand had met wie je weer samen leeft. Excuses.Wie was dan die dame die samen met haar lief naar de staminee ging en ice-tea dronk? En wier geliefde het niet zo fijn vond dat ze met het forum praatte?Hihi, ik dacht dat ik een redelijk goed geheugen had, maar nu laat het me in de steek.Juist, nu weet ik het weer, dat was Macha. Enfin, ik bedoelde het goed.Maar okee, ik snap wat je bedoelt met de scheiding Crystal.Heel, heel veel succes. Geef je jezelf wel een gezonde beloning als je van dat gesprek thuiskomt?Mijn lief heeft twee volwassen kinderen en vijf kleinkinderen, vandaar dat kindje van anderhalf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Hahaha Vie ik geloofde je toch al niet.Crystalclear, weet niet hoeveel stappen je terug moet doen maar als dat erg veel is kan je partnerallimentatie eisen. Vraag is natuurlijk of je die strijd aan wil gaan want je zal er wel vreselijk moe van zijn allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden