HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 HenkT moet gaan slapenwe praten later verderdoe wijs!je kan gerust de goeie keuzes wel maken!tot nog later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 als je wilt weten wat drank doet en verandert moet je even drugs en hersenen intypen op google de bovenste link aanklikken, ff op t nederlandse vlaggetje en dan alcohol en dan maar lezen nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 quote: Originally posted by: SaraHeel herkenbaar Iris. Maar ga jij morgen nou eens nuchter (letterlijk en figuurlijk) kijken naar al die mensen die wel drinken en vraag je daan eens af waarom ze dat wellicht doen? En misschien vind je ze dan ineens een stuk minder geweldig en jezelf een stuk beter. Nu eens aan de andere kant staan en zien hoe mensen veranderen met alcohol op. Vaak een ontnuchterend schouwspel. Jij hebt dat niet nodig, jij mag er zijn zoals je bent!!! Dit ga ik doen! Goede tip zeg! Brrr wel eng maar zeker het proberen waard. En thanks voor je laatste zin, ik kan dat nu echt wel even gebruiken. Ik kon ook niet meer goed bij het gevoel van trots. Trots op het niet drinken. Ik zie nu vooral de nadelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Weltruste Henk, slaap zacht!Is Wing ook al naar bed?Niet dat ik flauw wil doen maar ik ga ook weg, niet naar bed maar ff bankhangen. Dom tv kijken om die radertjes in mijn kop even tot rust te brengen.Hoop dat de nacht voor iedereen ieys goeds brengt, al is het maar de nieuwe dag met goede moed in te kunnen gaan.Slaap goed en voor wie het nodig heeft een nachtzoen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Weltrusten Henk, bedankt voor je wijze woorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Welterusten voor later Sara! Ik wens jou hetzelfde en nogmaals ik ga het proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Goede avond lieve mensen.Sorry deze dag weinig gelezen en val dus zomaar binnen!Ik ben klaar voor vertrek!Morgen op vakantie!Ik heb super zin!Tot over een paar weken! Ik ga het droog houden..enne Houtje ik blijf smsen!Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Tine,Hele fijne vakantie.Spud, ik ga er op letten..Laat het weten wat mn ervaringen zijn.Zie dat je toetsenbord weer werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ideaal draadloos.Plakt zo he brrrrrrr.Maar je bent er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Gister viel de muziek weg he.De server lag eruit,Had ik een mooie oplossing voor tv kijken....Viel dat net ook weg, schiet niet op zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 geeft niet, je kon toch niet typen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Slaap lekker Kirky.Komt vast goed met je plannen.Spud, ik had helemaal niks door stonden mooi 2 in dus dacht ze luisterd nog.Ben tot 2 uur door gegaan, lekker blond he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik heb me prima vermaakt.Had nog mooi nummer gedraait voor je ook nog.Maar ach doe ik dat de volgende keer over.Als het meezit heb ik morgen een andere tv en is mn pc weer vrij voor de radio.6 euro hihihi. Weer mazzel gehad, maar juig pas als ie in de auto staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Als hij weer aan gaat, doe ik hem overnieuw.Als de server dr uit ligt, zie ik dat niet, hoorde het van Kirky hij kon dr niet op komen. Toen past wist ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Is een gratis server, die ligt er best vaak uit.Heel l@llig voor de luisteraars.Waren wel eens 25/30 en dan ploep iedereen weg das balen.Maar ach kan mn hobby uitoefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Goede tip Spud ik zal daar ook eens goed op gaan letten. Ik heb nu pas bij gelezen, wat een heftigheid. Nu ik weet dat het al behoorlijk roerig was vandaag vind ik het helemaal tof dat jullie toch ook nog op mij hebben gereageerd. Ik hoop dat alles goed komt!Welterusten voor nu, of later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Gaan ze vast blij van worden Spud.Lach me al slap nu.Iris, van mij ook nog een warm welkom, en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Spud en Lara Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 iedereen bedankt voor het welkom hier.Hoop jullie vaker te spreken!bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Witte ook nog een warm welkom van mij.Slaap lekker.Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Ik ga slapen.Hopen dat mn hoofdpijn morgen weg is.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 toch nog even snel een berichtje!was een lange reis met veel obstakels! maar ben weer veilig in huis!achteraf was het niet helemaal een slimme zet, maar ik hoop dat nog een reden is om haarzelf lekker beet te pakken en serieus aan de slag te gaan!sorry voor de zorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden