Spring naar bijdragen

vrijdag 24 juli


sailor

Aanbevolen berichten

ooooo, zit dat zo:-)))) ik ga eens denken over die gezonde beloning! Sowieso ga ik zaterdag dagje Amsterdam en daarna thuis met schoonzus een kilo gamba's met aioli wegsnoepen.....

@druppeltje: ik ga zo ongeveer weer terug naar af (even rekenend als ik geen alimentatie krijg en op basis van mijn huidige inkomen). Van nu een riante vrijstaande villa naar een kleine flat, van een dikke auto > 80.000 euro naar voorlopig niets, van nooit op geld hoeven te letten (luxe vakanties) naar max 90 per week voor kleding, vakantie, eten etc. En tuurlijk, ik zou het financieel altijd wel redden, want er zijn mensen die met nog minder af moeten, maar ik vind het gewoon niet eerlijk. Maar je hebt ook gelijk dat het wel heel vermoeiend is....

Hoe is het weer inmiddels bij jullie? Hier flinke wind, heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Crystal, niet om het een of ander en dat moet je natuurlijk zelf helemaal weten, maar in hoeverre wil jij nog gebonden zijn aan je ex?
Wat is er mis mee om na je scheiding in een flat te beginnen voor jezelf, en als je werkt kan je ook nog wel een autootje bekostigen. Maar dan ben je van niemand meer afhankelijk en heb je de eer aan jezelf gehouden.
Zou het niet geweldig zijn om vanmiddag op dat gesprek te komen, je haar in je nek te gooien en te zeggen: opvreter die je bent, ik heb voor jou gewerkt zodat jij carrière kon maken en nou wil je me afknijpen? Ga maar eens nadenken over je zelfrespect!
En dan met trotse stappen het pand verlaten.
Zou dat geen leuk scenario zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaaaa!!!! Eens die zelfingenomen grijns van z'n gezicht af zien glijden.
Maar ja, bekruipt me toch het gevoel dat ik hem daarmee precies in de kaart speel. En dan kan zijn nieuwe lief met hem MIJN leven gaan leiden. Poe, het doet gewoon nog zo zeer. Kon ik er gevoelsmatig al zo afstand van nemen. Zo heb ik voor vandaag ook iets nieuws gekocht. Vraag me af of ik dat nou doe omdat ik hem wil laten zien dat het ook zonder hem goed met mij gaat, of dat ik toch nog wil overtuigen wat hij weggooit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het doet zeer Crystal, en het is waar, mijn scheiding is al heel ver weg en ik kan daar met een glimlach op terugkijken.
Maar als je er middenin zit is het anders.
Ik zou trouwens, als zijn nieuwe geliefde zijnde, nog liever in de goot gaan liggen dan in het huis van zijn vorige vrouw (jij dus) gaan wonen. Zoiets doe je niet, dat is stijlloos.

Ik heb indertijd met de scheiding alles, behalve mijn echt persoonlijke spullen, aan mijn ex-man gelaten. Hij had me verrast met een vriendin compleet met kindje, terwijl hij met mij nooit kinderen wilde omdat hij uit een vorig huwelijk al twee zoons had. Zo! Dat kwam aan!
Juist daarom heb ik gezegd dat ik niets van hem wilde. En ja, ik kwam ook op een klein flatje terecht. Maar dat gevoel van: nu doe ik het lekker zelf en heb niemand nodig, was toch wel erg goed.

En Crystal, NIEMAND gaat jouw leven leiden. Al lag ze onder je dekbed, al zit ze op je bank.... zij kan jou nooit zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Au, het kind ontbreekt er hier gelukkig nog aan. Wij wilden nooit kinderen. Ben benieuwd of hij nu niet toch papa gaat worden. Zucht, ik moet dat loslaten.
Je woorden sterken me enorm. Als het teveel gedoe wordt, kies ik voor mezelf. En idd, niemand gaat mijn leven leiden, behalve ik (en in controle!!!)
Dank voor je lieve woorden, Fie....damn....begin nu al met snotteren. Ik ga even kort uitwaaien.
x!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Stien, ik feliciteer je met je verjaardag. :moon: Happy birthday to you. Happy...:moon::moon::moon:
Je bent reuze vooruit gegaan. En al laat het soms te wensen over, deze winst pakt niemand je af.
Dat er een goed jaar mag volgen.

Een knuf van Soothe. (Niet aan je man vertellen.:D)

Groet.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waai maar lekker uit Crystal, en veel succes voor straks.

En ik zit hier veel te lang te teuten, maar heb al postend wel die verdraaide opdracht afgekregen....joeppppieeee!

Nu heb ik ook een echt vrij weekend in het verschiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde nog even wat geks vertellen. Als ik met een klus aan het werk ben die me niet zint, zoek ik ter afleiding tussendoor van alles op google. Dat houdt me op de 1 of andere manier gaande.
Ik kwam op een site waar je je bioritme kan berekenen.
Nou, fysiek en emotioneel zit ik vandaag aan mijn top, maar intellectueel echt op een dieptepunt. Wie vandaag iets van me heeft aangenomen is dus gewaarschuwd.
Overigens dacht ik dat ik intellectueel altijd al weinig voorstelde :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dat zo lees Crystalclear dan zou ik maar eens een goede advocaat in de arm nemen. Ja beetje dubbel he, je wordt er zo moe van en tevens wil je vechten tegen de oneerlijkheid. Als hij gokt op jou vermoeidheid zal hij in zijn vuistje lachen. Als je toch eens in Amsterdam komt, hier zit een (vrouwen) advocatenburo speciaal voor de rechten van de vrouw. Mss kun je dat eens combineren want ik meen dat het eerste gesprek gratis is. Wens je in elk geval heel veel sterke te deze ellende. Zoals je weet ben ik weduwe en hoe triest dan ook heb ik al vaker gezegt dat je dan beter af bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het gevoel dat ik nu een beetje boel moet vechten. Baan kwijt, moet daar vechten voor goede regeling, thuis dan met die scheiding en vechten tegen de alcohol. Ach, nu ik toch bezig ben!
Dank voor de tip van het buro. Hopelijk komen we eruit, en heb ik het niet nodig, maar ik ben bang....
Eigenlijk ook erg, dat je je beter af voelt nu je weduwe bent......

Vie: vanavond piekt mijn intuitie en ben ik minder emotioneel. Jammer dat mijn intellect het helemaal laat afweten, hahahaha. Maar misschien is intuitie wel het beste wat ik vanavond kan hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftig Crystalclear want je bent nu alles bij elkaar wel een mega strijd aangegaan. Wel mag het je steunen dat je door het stoppen met drinken de dingen veel helderder gaat zien en ook minder heftig ervaart (denk maar aan de beroemde jenever tranen). Je tranen zullen echt zijn, zo bedoel ik het niet maar door weer helder te kunnen kijken ervaar je het toch anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Druppeltje, daarom ben ik zo blij dat het me gisteren gelukt is om niet te drinken. En af en toe krijg ik echt de neiging om mezelf zo zielig te vinden met alles wat er speelt. Maar dat probeer ik meteen te stoppen, want heeft geen enkel zin en pfff, er zijn ook ergere dingen.

Nu Bowie met 'we can be heroes' op. Geef mezelf muziektherapie, heerlijk!

Ik ga nu douchen en een paar boodschappen doen. Tot later!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar er is maar een druppeltje en das de enige echte hahaha. Kon alleen de juiste avator niet vinden want met zoveel mensen is de keuze hier erg beperkt. Vandaar dat ik die rol wel toepasselijk vond haha maar blijkbaar meerdere met mij. Geeft niet gaat om de inhoud toch?

Helaas Sam is het huis nog niet verkocht dus er valt weinig in te pakken maar zoals je weet altijd welkom hoor. Wel jammer dat je deze vakantie niet hebt bewaard voor me maar vertrouw er op dat je nog meer dagen hebt. De flat bij Carolien is nog te koop dus hoop blijf ik houden.

Crystalclear zoals ik vanmorgen al zei dat ik het super vind van je. Probeer alles een voor een aan te pakken want in dit stadium ben je erg gevoelig dus zeker ook voor die fles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...