Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Maar heb weer eens ervaren hoe ERG het is als je je eigen gedachten niet eens meer kunt horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Hi,Kirky: heb bijgelezen maar kon niet 1-2-3 terugvinden hoe het met de dochter is? Dar: wat een snoezige poezen!Vandaag gestart met een kater na een blunder gisterenavond maar nu nuchter en blij daarom! Heb op mijn gemak door het museum gewandeld, lekker gegeten en daarna op mijn gemak tot half elf op visite gebleven, dat terwijl ik vroeger niet wist hoe snel ik naar huis moest om daar de wijn open te maken. Dit geeft zoveel meer rust.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Sara??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Hermie; probeer afstand te nemen.Ben zelf niet van plan hier over door te kletsen dussss.... misschien blijf je nog ff ontspannen meekletsen?Anders welterusten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Hermie onze berichten kruisten. Maak je geen zorg: de herrie was echt onvoorstelbaar hard, ramen rinkelden, glazen in de kast ook. Vandaar mijn grapje. Maar het was echt niet mogelijk je te concentreren.Overigens gaan ze nu in de campingkroeg verder en hebben het mee-brul-niveau bereikt. Pffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Ga jij me nu vertellen dat ik afstand moet proberen te nemen Sara? Walk a few miles in my shoes en dan praten we verder. Komt misschien bitchy over en dat ben ik af en toe ook maar jij komt met een kreet hoor niet ik. En als je zelf niet van plan bent om door te kletsen poneer hier dan ook niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 hmm zie nu je posting en misschien reageerde ik iets te direct. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Kirky, ja je dochter! Heb 't ff herlezen en dat kan best hoor, een blaasontsteking. Ik heb ook 1 x zo'n zware blaasontsteking gehad en pieste op gegeven moment alleen nog puur bloed. En dat deed ontzettend PIJN! Had trouwens ook hoge koorts toen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Kirk het wordt steeds leuker naarmate je meer van me te weten komt: de campingeigenaar is mijn huurbaas hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Ga ook ff slapen zie morgen weer met goede moed. Trusten iedereen en gezond weer op. Bewaar een bakkie koffie voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Welterusten Drup, slaap lekker.Crystal: goed zo!!! En helemaal goed dat je er zo bewust van kan genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Kirk heb je mijn reaktie onderaan de vorige pagina niet gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Kirky het is trouwens wel een normaal verschijnsel hoor, bloed in de urine bij blaasontsteking. Mar dan is het wel een vette! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Lieve mensen ik ga ff met een bak dikke kersen voor de tv hangen. Proberen te relaxen want anders komt er straks niks van slapen. Was deze dag al helemaal hyper begonnen dus 't was me het dagje wel.Wens allen een goede nacht(rust)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Dank Sara jij strakjes ook. We missen onze mannen maar we zijn sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Dan ga ik ook maarTruste Saf:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Welterusten voor wie te rusten gaat.hier een fijne dag gehad.We hebben de hele dag verwoed zitten poetsenOns huis te ruil aangeboden op woningruil en er hebben vrijdag mensen gebeld.We hebben hun huis met TUIN en ZOLDER al bekeken.Veel kleinere woonkamer waar de eettafel recht tegenover het keukenblok moet staan.Wat me wel een crime lijkt want ik ben niet zo'n afwasser na het eten.Maar wel een TUIN, en daar heb ik en de hond nog meer, echt behoefte aan.En geen overlast van boven de winkels wonen.Nu maar hopen dat onze riante woonkamer van 9 x 5.5 en de extra kamer voor de baby op komst HUn over de streep kan halen.Branden jullie maandag om 12.30 een kaarsje voor me?We houden het goed droog hier.Stien meid fijn dat het zo goed met je gaat.Tasseke het spijt me dat ik je geen hulp kon bieden gisteren, teveel aan mijn eigen sorres Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Albert ZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:lips::lips::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Ik was geheel onverwachts, op visite gevraagt, en stond nog ingelogt. Sorry.Wel een fijn gesprek gehad, hij is alcoholist. Staat nu droog. Wat een fijner persoon om nu mee om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Hoi Dar,Gelukkig maar.Nee had eerder echt onmin met die man.Ondanks dat ik zelf stevig dronk.Van beide wat denk ik dan maar.Maar hij nodigde me uit, en we hebben fijn gepraat, begrijp zijn alcoholisme nu ook beter door vanavond.Hij is erg lichamelijk kapot gegaan door de alcohol. Heb ik de laatste anderhalf jaar zien gebeuren.Maar hij staat nu, zoals ik begreep 4 maand droog. En werkt weer.Dus een opsteker voor allemaal lijkt me.En zoveel prettiger om mee te praten, en ja zelfs gelachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Ik ga even het gesprek laten bezinken, en dan kruip ik ook mn bed in.Slaap lekkerFijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Veel wijsheid liefde en kracht sailor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden