Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 juli

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hi,

Kirky: heb bijgelezen maar kon niet 1-2-3 terugvinden hoe het met de dochter is?

Dar: wat een snoezige poezen!

Vandaag gestart met een kater na een blunder gisterenavond maar nu nuchter en blij daarom! Heb op mijn gemak door het museum gewandeld, lekker gegeten en daarna op mijn gemak tot half elf op visite gebleven, dat terwijl ik vroeger niet wist hoe snel ik naar huis moest om daar de wijn open te maken. Dit geeft zoveel meer rust....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie onze berichten kruisten. Maak je geen zorg: de herrie was echt onvoorstelbaar hard, ramen rinkelden, glazen in de kast ook. Vandaar mijn grapje. Maar het was echt niet mogelijk je te concentreren.

Overigens gaan ze nu in de campingkroeg verder en hebben het mee-brul-niveau bereikt. Pffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga jij me nu vertellen dat ik afstand moet proberen te nemen Sara? Walk a few miles in my shoes en dan praten we verder. Komt misschien bitchy over en dat ben ik af en toe ook maar jij komt met een kreet hoor niet ik. En als je zelf niet van plan bent om door te kletsen poneer hier dan ook niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, ja je dochter! Heb 't ff herlezen en dat kan best hoor, een blaasontsteking. Ik heb ook 1 x zo'n zware blaasontsteking gehad en pieste op gegeven moment alleen nog puur bloed. En dat deed ontzettend PIJN! Had trouwens ook hoge koorts toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen ik ga ff met een bak dikke kersen voor de tv hangen. Proberen te relaxen want anders komt er straks niks van slapen. Was deze dag al helemaal hyper begonnen dus 't was me het dagje wel.

Wens allen een goede nacht(rust)!
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten voor wie te rusten gaat.
hier een fijne dag gehad.
We hebben de hele dag verwoed zitten poetsen
Ons huis te ruil aangeboden op woningruil en er hebben vrijdag mensen gebeld.
We hebben hun huis met TUIN en ZOLDER al bekeken.
Veel kleinere woonkamer waar de eettafel recht tegenover het keukenblok moet staan.
Wat me wel een crime lijkt want ik ben niet zo'n afwasser na het eten.
Maar wel een TUIN, en daar heb ik en de hond nog meer, echt behoefte aan.
En geen overlast van boven de winkels wonen.

Nu maar hopen dat onze riante woonkamer van 9 x 5.5 en de extra kamer voor de baby op komst HUn over de streep kan halen.
Branden jullie maandag om 12.30 een kaarsje voor me?

We houden het goed droog hier.

Stien meid fijn dat het zo goed met je gaat.

Tasseke het spijt me dat ik je geen hulp kon bieden gisteren, teveel aan mijn eigen sorres

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dar,

Gelukkig maar.
Nee had eerder echt onmin met die man.
Ondanks dat ik zelf stevig dronk.
Van beide wat denk ik dan maar.

Maar hij nodigde me uit, en we hebben fijn gepraat, begrijp zijn alcoholisme nu ook beter door vanavond.
Hij is erg lichamelijk kapot gegaan door de alcohol. Heb ik de laatste anderhalf jaar zien gebeuren.

Maar hij staat nu, zoals ik begreep 4 maand droog. En werkt weer.
Dus een opsteker voor allemaal lijkt me.

En zoveel prettiger om mee te praten, en ja zelfs gelachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...