bako Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 nu schrijf je weer dat het niet goed gaatdoe je dit met je "vriend"in je hand/bij de hander is er maar een die hier een einde aan kan makenDAT IS ORLEANDOgister is verleden tijdspijt en berouw zijn degeen die altijd in de schaduw van de stommiteit levenniet denken maar doenmaak met jezelf afspraken en kom die naalle hulp ten spijt jij zal je pad en de manier moeten vindenwij kunnen je hierbij alleen ondersteunenik wens je gods nabijheid en wijsheid toemaar verdikkeme doe iets het is aan jouonderneem actievergeet zelfmedelijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Akelei die troep hoeft niet in één keer opgeruimd te worden hoor. Probeer elke dag iets aan te pakken en bezig zijn/blijven is heel goed om trekmomenten tegen te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 akeleije verdient een pluimaanpakken de rommelstel een plan op om er doorheen te komenmaak afspraken met jezelfdat is heel erg nodig om het te reddendrink vandaag nietgeniet morgen van je overwinning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 laat de doek gewoon nog even hangenaf en toe een stukje oplichten dan kan je wennenniets moet alles mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Hee Orleando wat is dat nu, heb nog niet alles terug kunnen lezen maar tsjee.. heeft Dar echt een hele reis voor niets gemaakt. jammer.Spud, hartjes? Vind sterretjes leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Oja, en ik heb ook een baaldag.Kwestie van jezelf echt heel erg onder de kont schoppen en doorzetten het niet meer te doen.Verdorie, ben toe aan een ranjaatje (siroop met water). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Ik ga ff mijn dingetjes doen. Log me straks wel weer in.greettzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Gnagnagna Spudje, je lijkt mij wel, met je gordijnen... Eng He... Ik heb van die houten luxaflex, ideaal want vanaf 1600 uur staat de zon er op dus ik kan de hoeveelheid licht altijd mooi regelen.Stond ik vanmorgen in m'n woonkamer te bluesen met een gitaar om m'n nek, was ik vergeten om ze even dicht te doen.Dus de hele buurt heeft mee kunnen genieten, niet alleen auditief maar ook visueel.Nou ja... nou weten ze in ieder geval waar die pokkeherrie steeds vandaan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Nah kom op zeg heee Dar, ZO hard was het nou ook weer niet dat je dat helemaal bij jou kon horen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Eèn stap tegelijk Spud. Dan kom je vanzelf vooruit. In je eigen tempo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Wauw Fibo, nee, zo goed zal ik in geen honderd jaar kunnen spelen!Dus doe ik het maar een stuk harder, met versterker en zo. Meer dit soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Dar, vanaf Nijmegen nog 200 kilometer naar het noorden, dan kom je in de buurt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hubert Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Stien,Bedankt voor je bericht. Het geeft hoop en verlangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hubert Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Akelei,Wat goed dat je al zover bent met die lege flessen.Ik moet er nog aan beginnen om ze weg te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Hoi Dar,Wat lief dat je naar me vraagt.Op dit moment wel redelijk goed.Vanochtend eerst gewerkt,Daarna gesport,Toen een half uur yogaoefeningen en daarna een zonnebankje.Probeer alles te doen om me beter te voelen, en niet in een dip te zinken, want daar heeft niemand iets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Kirky,Goed werk verricht dus,Jammer van je rug, maar al dat werk moet je toch ook een voldaan gevoel geven nu het af is he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Kirky wat ik nu weet, geleerd op de opleiding, is dat pijn in de onderrug vaak te wijten is aan een zwakke gluteus maximus oftewel je bilspier. Oefeningen doen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Ga een poosje naar beneden,Mosselen eten, misschien nog tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Dar, lees hier maar eens.Teveel ijzer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Graag gedaan.Is een heel verhaal...Eet smakelijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Bij de opleiding gaan we inderdaag uit van mensen die klachten krijgen door het sporten. Maar bij versleten rugwervels heb je wel baat bij een sederende (rustgevende) massage. En bij zwaar werk erop letten dat je je bekken goed kantelt (naar voren). Totally off-topic maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Spud,Ik heb standaard mn tel op zacht.Zie ik dat er gebeld is beslis ik, ik bel terug of niet.Ik heb inbetween vitrage gekocht. Kan je wel naar buiten kijken, maar naar binnen kijken lukt niet.Heb ik zo`n bui dat ik denk dat ze me alsnog kunnen zien, trek ik mn overgordijnen dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Haha we weten het allemaal wel Kirky.. hoop voor je dat je vrouw je lekker masseert:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Oh, Kirky,Dat ziet er goed uit hoor.Zeker als er straks groen gaat groeien.Top gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Wauw Kirky,ziet er strak uit.Ben zelf niet zo'n klusser, meer iemand die delegeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden