water Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Ja hoor Tas, net alsof ik altijd zo aktief ben... dat lijkt maar zo he!Ik ben rondjes met de hond gewend en dat beessie is dik 12,5 jaar oud dus het tempo ligt dan ook laag.Maar misschien kan de hond wel aan de rollatorrace meedoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 sommige dingen werken inderdaad getypt niet, dit was er zo 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 hahahaha,Hopla, daar hebben we er weer één voor de race hier hetzelfde hoor! ik loop wel vaak maar of ik echt conditie hierdoor kweek, nahhh ik vind de bloemetjes en de bijtjes belangrijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 km of vijftig, das een half uurtje das goed te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Nou van de bloemetjes en de bijtjes kun je ook aardig conditie krijgen toch?Maar ik geloof dat je dat anders bedoelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 even koffie maken nog en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Heee enthousiasteling!!!!!We beginnen met 18 km!! we moeten uiteraard eerst oefenen!en wel aan de spelregels houden, je mag niet harder dan 9,3 km p.u! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 In mijn geval wordt dat dan één gespierde arm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 tuurlijk!!!en voor de echte slappeling heb ik ook nog een parcourtje van 5 km in de aanbieding!staat dan wel tegenover dat er veel koffie gezet moet worden, temperatuur van het water moet constant blijven en diegene moet goed kunnen koken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 1 gespierde arm??? fluit onschuldig deuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Goedemorgen Stien,Ik zie je ingelogd staan.Hoe was je verjaardag? of wordt die nog gevierd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Goedemorgen akelei,voor je het weet ben je ook elke morgen zo vroeg op Wandel ze alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 het is de Dam tot Damloop! Het harde rennen gebeurd op de zondag maar de wandeltocht is op zaterdag, er kan nog tot 30 augustus ingeschreven worden.effe googlegooglewandeltocht dam tot dam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 de zon schijnt al, t wordt een mooi weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 jij hebt een onwijze gave!!!ik lees je bericht en de zon breekt door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 dat is omdat je naast me woont haahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 dank je voor het compliment!elke ochtend doe ik mijn stinkende best om het zonnetje in huis te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 9 km moet te doen zijn tocher zijn dan ook stokwandelaars hedie kunnen we mooi voor de gek houden danER LIGT GEEN SNEEUW!!:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Ik ga, ik wens jullie een genoegelijke dagzorg goed voor jezelftot morgen of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Goede morgen allemaal,Tasseke ik hou van jou:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 welnee, die negen km treuzel ik wel met jullie mee hurrrrrrrrrrrrr haahahahahaecht weg nuen denk er om hegedraag je want ik lees alles terugdenk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 :$ik ga blozen Albert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 fijne dag Henk!en gedraag jij je ook?ps, ik denk dat ik vandaag bij je in de buurt ben! als je een citroengele trui voorbij ziet dartelen...dat benne ikke en niet direct aan alle gele truien vragen, ben jij tasseke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Goede morgen,Velen van jullie hier kennen mij niet maar er zijn er ook velen die mij vastnog wel kennen gezien de vragen die ik hier gisteren las.Dank jullie voor de felicitaties gisteren het deed mij goed.Daar het draadje nogal hectisch verliep wilde ik er gister niet tussen komen.Ook ik heb de internet therapie gevolgd en daarnaast hier dagelijks geschreven.Ik stond met mijn pc op en ging er mee naar bed.Wel heb ik geleerd bijtijds 's avonds mijn pc uit te zetten en wat afstand te nemenvoor een betere nachtrust.Rust en regelmaat bleek voor mij een belangrijk goed want dat was ik al heellang kwijt.Om een lang verhaal kort te maken, mijn verhaal staat in het ADB boek.Inmiddels sta ik 2 1/5 jaar droog en door hier af en toe mee te lezen blijf ikalert waarom ik niet meer wil drinken. Want dat is een grote ommekeer, ik mag wel maar wil niet en dat maakt hetzoveel eenvoudiger op de lange duur.En alle begin is moeilijk maar ik heb er zoveel voor terug gehad.Lees en leer hier van elkaar, je bent het allen waard.De weg is niet makkelijk maar elke dag is er één.Elke dag mag je een nieuwe start maken, elke dag maak je je eigen keuze.Veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Morge trouwens AR,vandaag wel tijd voor een kopske breune prut? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden