Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 juli 2009


water

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Drup ik duim voor de koper dat hij het bij de bank rondkrijgt.

Ik weet hoe graag je de flat bij Caro wilt hebben.

Vandaag ga ik inpakken, het is straland weer; en ik ga proberen een lijstje in mijn hoofd te maken met positieve dingen die ik aan deze vakantie heb overgehouden: zoals niet drinken in een stress-situatie; toch goed met mezelf gevonden; veel gelezen:

Ik heb jullie erg gemist en zal morgenavond of anders overmorgen inloggen thuis: mijn laatste 5 internetminuten gaan nu in dus ik ga afhaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

veel water drinken kan nooit kwaad, en extra vitamine B (thiamine) dat is op het forum wel ergens terug te vinden
Drup, wat spannend, Ik hoop echt dat het rond gaat komen, en dat dat andere huis niet zomaar weggekaapt wordt, maar kan het me bijna niet voorstellen, dan zou het al verkocht zijn.
Wat een spannende ontwikkelingen zeg.

zo, ik ga een bakkie doen op mijn werk
spannend wel weer
en dan nog even naar de bieb, de kringloopwinkel en een taartje brengen naar de fietsenmaker die me zaterdag zo fijn geholpen heeft.

tot later!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Syl, ik ben 1 keer gestopt ooit en moest water drinken, heeeeeeeel veel water!

Dronk wel 2 liter per dag ca.

Jij bent dus ook hier net nieuw?

Ik ook, sinds vanmorgen en blij dit forum gevonden te hebben!




Ja, ik stop vandaag. Valt nog mee hoor, want ik zat normaal alleen savonds aan de wijn.

mgoed tis vreemd en onwennig...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOI HOI weer iedereen...
Heb mijn dingen buiten, de belangrijkste dan gedaan...heerlijk gevoel....
@ Akelei goe zo vrouw, op naar dag 3!!! :)

Els welkom, Anneloes ik hoop dat je een hele leuke dag hebt maar dat horen we vast nog wel
@An een hele goede: Vandaag WIL IK NIET drinken.....houden we/ik ieg erin....
ook hoi to Sil, welkom.....plaatje al veranderd zie ik enuh idd water altijd goed, zoveeel mogelijk maar dat geld natuurlijk ook als je niet drinkt!!
Wat mij ook goed helpt is vrouw totaal van kruitvat of trekpleister zit vit. b1/b6 en q10 in echt een aanrader!!!

En dan Druppel, ik hoop mee hoor dat ieg die verkoop en jouw nieuwe gewenste flatje door mag gaan!!!!

Heb nog leuke anek....Kwam net bij nettorama naar buiten , zonder wijn :P...sta bij mijn fiets , raak met oude man in gesprek, dacht jaartje of 70...Verteld ie dat ie al 90 was en KWIEKKKK...Niet normaal zo helder en uhhhh snel hihi...Dus ik zo: nou dat zou ik zo ook wel willen worden zegt ie: moet je elke avond een paar borrels nemen whoehahahahaha...ikke weer nou was net van plan het even niet te doen...maakte een smoesje dat ik door het mooie weer al pr dagen teveel op had gehad vorige week...Zegt hij weer nou nooooit stoppen met je borreltje hihihi
heb gelachen, ben lachend en nuchter en nog steeds zonder drank naar huis gefietst...
Moest even kwijt....

latersz iedereennnn, enuhhh volhouden iedereen,!!!!! En dank voor alle support en bemoedigenmde woorden
Moosszz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx weer allemaal en ja wil graag naar Caro want zie haar te weinig hahaha. Maar ook die flat is erg mooi want heeft een grote betegelde tuin met mooi uitzicht op het water. Ideaal voor mijn hondje en katten en gelijkvloers voor mij.

Els herkenbaar hoor. Toen ik dacht te gaan stoppen dronk ik des te meer bij de gedachte alleen al. Je moet afscheid gaan nemen van je beste vriend maar dat ie dat helemaal niet is zie je niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk heel mooi verwoord An een eeuwige beginneling. Is voor mij herkenbaar met roken. Hoe vaak ik al niet gestopt ben en toch weer begon wil niemand weten. Ja de artsen hahaha. maar die willen altijd alles weten (de bemoeials). Zijn toepasselijke woorden voor elke verslaving want kan wel van mijn drop verslaving af zijn maar af en toe vergrijp ik me vreselijk. Vooral als ik al die bakken bij Jamin zie. En zelfs van die verslaving kun je ziek worden want na op pond drop kun je ook misselijk worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Syl

Hai Syl, ik ben 1 keer gestopt ooit en moest water drinken, heeeeeeeel veel water!




Dronk wel 2 liter per dag ca.




Jij bent dus ook hier net nieuw?




Ik ook, sinds vanmorgen en blij dit forum gevonden te hebben!





Ja, ik stop vandaag. Valt nog mee hoor, want ik zat normaal alleen savonds aan de wijn.

Dat is boffen :D, ik drink de hele dag zeg maar.



mgoed tis vreemd en onwennig...


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief van je Akelei om zo mee te denken. Kan een bod uitbrengen en een voorlopig koopcontract tekenen voor een maand. Deze kan ontbonden worden als de financiering niet rond komt en dat komt ie niet dus. Moet mijn huis verkopen om met de overwaarde een aanbetaling te doen op die flat anders kan ik hem niet betalen. Wilde hem al kopen en tijdelijk mijn huis verhuren maar krijg met mijn inkomen en deze crisis geen hypotheek hahaha. Geld zat maar het zit dus vast en nu maar los zien te rukken door de toko te verkopen en daar wordt ik met vele mensen met mij soms erg moe van. Maja om financiele reden hoeg ik er niet uit dus kan lang stand houden wat dat betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Thnx weer allemaal en ja wil graag naar Caro want zie haar te weinig hahaha. Maar ook die flat is erg mooi want heeft een grote betegelde tuin met mooi uitzicht op het water. Ideaal voor mijn hondje en katten en gelijkvloers voor mij.




Els herkenbaar hoor. Toen ik dacht te gaan stoppen dronk ik des te meer bij de gedachte alleen al. Je moet afscheid gaan nemen van je beste vriend maar dat ie dat helemaal niet is zie je niet zo.



Wat een leuk verhaal Mooszzz, hahaha, kan me voorstellen dat je lachend en ook wel trots denk ik naar huis bent gegaan!

Druppel: vorige week samen met mijn vriend een hele fles dropshot naar binnen gewerkt, als een soort spelletje, kleine glaasjes en in 1 keer legen dan, pfff had weereens een kater!
Normaal drink ik alleen bier.
Net de jellinek aan de lijn gehad maar dat schiet niet op, ik denk: zelf doen mbv huisarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei :heart:

Nou Els vind ik toch knap van je want had lekker die fles voor mezelf gehouden. Welke alcie deelt er nu een fles? Tevens dropverslaafde zou dat al helemaal niet doen. Ja ik dronk ook bier of wijn soms maar toen ik opeens weduwe werd had ik de jenever dezelfde dag al ontdekt hahaha Zo is druppeltje geboren maar ben er niks trots op hoor want het ging te gemakkelijk en wat een strijd er weer vanaf te komen. Vroeger zeiden we eigen schuld dikke bult maar er zat toch een kern van waarheid in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Novices dat gaan jullie volhouden hoor want hier waken veel veteranen. Genoeg gekwebbelt durp ga je hondje uitlaten want je moet strakjes weer naas msn.

Sociale controle van Caro dat ze me in de ochtend ingelogd ziet op msn en in de avond er weer uit. Ondertussen logt ook een vriend in zodat ik kan douchen, meld ik me na een uur niet dan belt hij Caro want zij heeft de telefoonnummers. Nee is niet waterdicht maar dat wordt een druppel nooit. Dus nu racen, eten voorbereiden en dan douchen. Voor velen een rare tijd maar deed dat toch altijd al einde middag/begin avond dus niks erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed sow AKELEI, lekker bruin bammetje en kopje thee.....
Heb zelf weer lekker paar bakken koffie kunnen drinken vanmiddag, wat gaat dat herstel toch ( voor mij ieg) snel, hoop voor jouw ook...
En samen volhouden maar........
Had eerdere dagen juist geen eetlust, pas sinds vandaag weer...Heb me wel ingehouden ook 1 bammetje , bruin met boterhamworst en pr plakjes zo wegegeten. Ddlk lekker gezonde maaltijd en hup up to tomorow dag 5 alweer!!! :P
WHOUW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo dames,
nou jullie zijn lekker bezig zeg! Voor wie ik nog niet begroet had, bij deze: Welkom!

Vandaag heb ik een heel luie dag, er komt gewoon niks uit m'n handen en heb ook nergens zin in.
Ondertussen gaan de radertjes in mijn kop stug door en ja hoor, daar gleed ik van de 8baan naar beneden......Kan domweg ff niks positiefs over mezelf bedenken. Ben kwaad op mezelf en heb echt de schurft aan mezelf, bah!
Iets bijzonders gebeurd? Nee. Ook niet gedronken. Zou ik toch blij mee moeten zijn.
Heb 't gevoel op een keerpunt/breekpunt te zitten. De laatste tijd (lange! tijd) doe ik alles half. ECHT ALLES!!!! Ik onthoud maar de helft van wat ik heb afgesproken (en natuurlijk steeds de verkeerde helft), ik doe maar de helft van het huishouden (op 1 of andere manier blijft de helft vd was steeds liggen enz.) ik ben maar half verhuisd (al meer dan een jaar staan er nog steeds onuitgepakte dozen), ik slaap de helft van de dag en de helft van de nacht (wat zou het toch fijn zijn om eens een hele nacht te slapen) en het moge niemand verbazen, ik ben gestagneerd precies op de helft van het rouwproces. De helft van mij wil leven, de andere helft wil dood. De helft van mij wil een toekomst opbouwen, de andere helft leven in het verleden.
IK BAAL VAN MEZELF!
Enfin, het zal wel een fase in de groei die ik ondanks alles schijn door te maken zijn.
Let wel: ik schrijf dit NIET omdat ik naar complimentjes vis, ik wil het er alleen ff uitgooien!!!
Complimentjes komen toch niet aan: het duiveltje in mij verzint wel weer een list om me opnieuw slecht te laten voelen.

Pffffffoei. Nou het lucht toch wel wat op.
Sorry dat ik er zomaar tussendoor kom vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, net een sms-je van mijn vriendin en ik ga vanavond mee kijken naar de hondenclub waar zij traint. Heb ik lekker weer een excuus om niet te hoeven strijken hihi :P!
Gekheid, ben blij met haar mee te gaan.

Zit te wachten op reaktie van mijn Ibster op mijn opdracht maar nog niks ontvangen. Zou ik de datum weer verkeerd hebben???

Nog even aan An en Druppeltje:
ik vind jullie wel zulke ongelooflijk sterke vrouwen, ik hou me daar ook maar een beetje aan vast, lees jullie graag en wens jullie alle goeds :heart:

Hannah: hoe gaat het met je?
Zag dat je postings hebt weggehaald en je kinderen niet kunt bereiken. Is er iets? :present:

Zo, ben weer gekalmeerd. Ga de volgende was ophangen hahaha :D

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik kom me maar even melden.
Gisteren een gigamisserd gemaakt. Gelukkig iemand aan de lijn gehad (wel dik 2 uur) en toen was alles weer weg. Waarom toch vervallen in oud gedrag als het flink tegenzit? Het lost niks op en daardoor kon ik niets meer aan mijn computer doen.
Vanavond ga ik mijn computer openen en de dvd vervangen. Ik word gek van die kapotte en ik wil een goeie backup van mijn foto's en bestanden en die van de kinderen uiteraard.
Morgen ga ik nicotinepleisters kopen, want ik wil clean mijn vakantie ingaan.
Kleine USB-sticks zijn leuk, maar daardoor kan je ze ook moeilijk terugvinden op een rommelig bureau.

Maar, ik ga nu verder stoeien met mijn computer.

Goede avond nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens,

Ik moet iedereen mijn excuses aanbieden.

Vorig week maandag ben ik in een bingebui terecht gekomen. Het heeft 7 dagen geduurd en vandaag ben ik ook eruit.

Ik heb mijn huisarts al gebeld en krijg straks medicijnen.

Ik hoop dat ik dit keer eruit kom.

Heb reeds contact opgenomen met de AA . Ik hoop dat ik het dit keer definitief heb afgeleerd.

Ik moet en zal hulp zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Sarah, fijn voor je dat je vanaaf afleiding hebt, ik voel en ervaar vaak hetzelfde als jij hoor!!
je staat niet alleen al maakt dat het gevoel niet makkelijker.Heb ook vaak van zulke dagen.....
Zet op, zet door!! :)

Hoi sandra aangenaam, nah je bent weer terug toch, nieuwe ronde nieuwe kansen? Of ben ik te euforisch omdat het mij nu wel weer lukt, vraag is ook of dat zo blijft natuurlijk, al ben ik nog steeds, mede dankzij dit forum ontzettend gemotiveerdt...
Ga even eten afmaken, eten , afwassen en dan kom ik weer ush kijken/lezen...
doei, hou je taaaiiiii
Latersz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moosz, Thanks.

Ik ben echt vreslijk geschrokken van mezelf en realiseer dat ik tot de merg een alcoholist ben.

Als ik eenmaal begin, dan kan ik niet stoppen. De remmen gaan los.

Ik werd vanmorgen wakker met een tintelend gevoel wakker aan mijn linkerarm en been. En dan realiseer je, dat je er bijna niet meer was.

Maar goed dat het met je goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yoediehoeeeee!!

wat is hier allemaal aan de hand???? ben een paar dagen weggeweest en voor mijn gevoel is het hele forum verandert!
waar is iedereen?

sorry, voor de "nieuwe" , (toch een rot woord) maar deze versnelling is wel erg snel! ik word een beetje zenuwachtig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...