moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 kRIJG JE DE SPULLEN AL ZO SNEL DAN SNEEUWW.....wel erg gegund hoor, fijn voor je ...iedereen is alweer redelijk blij vandaag haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Hai Mooszzz, dank je, tja bij mij is het er ook in geslopen, dronk soms 's avonds weleens wat, daarna heb ik nogal feestgevierd met mijn vriend, hij stopte en ik dronk meer en meer.Steeds vroeger dus verspreid over de hele dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Jah dat zou ook wel kunnen kloppen akelei maar toch blijf ik tegen medicatie op zich.....Ook mij heeft het enige tijd geholpen maar jah.......Snap je wel en je hebt ook gelijk maar ik ook hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Sja Els....Precies zo is het bij mij ook begonnen vrouw, eerst alleen soms voor de gezelligheid , toen met vriend (destijds en familie vr de gezelligheid, duhhhhh) en toen hing IK erin na enkele nieuwe problemen die zich voordeden destijds... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Marion,Kom vanavond dan op het forum feestvieren. We zullen met z'n blij voor je zijn en je kan je blijschap met ons delen. Toch een beter alternatief.Jongens, wat is een AD? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan34 Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 gefeliciteert en een fijne dag. feesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Sandra ff antwoord van een meisje hihiAd is Anti DepresiviaHaha eindelijk aanpassen gevonden hihi...pillen dus Sandra, goed idee trouwens voor Marion..kom het gezelig met ons vieren...2 feesjes op 1 dag whouwie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Tja, met uitzondering van paracetamol heb ik nooit medicijnen gebruikt vandaar mijn onwetendheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Ben maar blij meis, en laat het ook niet zover komen dat je aan de meds moet, al kun je er niets aan doen als het wel zo is hoor , heb ook med verleden en slik nog wel iets..MOET..Maar ben en blijf tegen....op dit moment slik ik LOSEC tegen maagproblemen, heftige maar die had ik al zit in de familie en heftig.... en xanax om het denken te dempen......Dus ik bedoel er niets slechts mee als degene wel die ad'sw slikt en er nut bij heeft...Nu moet ik wel zeggen dat ik in ad's alleen voor kortere tiojd geloof daar kun je met de juiste behandeling veel aan doen.....zonder medicatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Syl Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 iedereen een fijne dag gewenst, gisteravond heb ik 1 biertje gehad, en vanavond neem ik niks nothing nada!Heerlijk is dat zonder kater wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Vandaag toch besloten het kalmeringsmiddel van gister niet te gebruiken. De ontwenningsverschijnselen zijn uit te houden dus maar laten staan.Met een beetje pijn zoals de mijne valt best te leven. Veel water drinken en blijven bewegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 het lonkt,het lokthet steunt het vraagthet is een gremling die mij belaagdhet trekt aan mijvertelt me ,1 drankjedat maakt mij vrijde drang is groot om te luisterende gremling is er en blijft fluisterenhet eist aandachthet trektzoals altijd ,goed gebektkom,kom mijn hoofd ,wees stildrank is niet hetgeen ik wilgeef me terug mijn vrede ,mijn rusthet nooit meer mogenmaar het niet kunnen is mijn onvermogendeze periode is moeilijkdie drang keer op keer maar straks zeg ikikhoef niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Goed zo Syl. wel volhouden dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Eigenlijk ben ik bang dat ik van ene verslaving over ga naar een ander vandaar dat ik medicijnen zelden wil gebruiken.Maar ja als het moet dan moet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 BAKOOOOO, niet in de verleiding gaan komen he....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Wat jij zegt Akelei, precies zo bedoel ik het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Bako,Kan je nagaan wat de reden achter de grimlin is. Wat triggert je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Hannah???????Gaat het nog?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 quote: Originally posted by: akeleiIk ben vol goede moed de tuin ingegaan. Aanpakken die handel, met een hele liter kruidenthee op de tuintafel. En iedere vergeten pot die ik omkeer heeft een mierenkolonie in zich, die onmiddelijk over mijn voeten en handen gaan krioelen ( allemaal beestjes..... dit zijn echt gewoon mieren hoor!) Lol, extra uitdaging zal ik maar zeggen. Whoehahaha echte beesjes hihiheb je geen handschoenen, ik krijg altijd jeuk en de kriebels van die beesjes...Mij helpt het wel altijd heeeel goed de natuur in, of het nu me eigen tuin is , de bosrand hier of whatever....Energie van moeder aarde/natuur rechtstreeks gezonden naar jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 sandrade onrust van de laatste dagenmijn lief die uit het lood geslagen is door een valse aanklachten daardoor niet goed in zijn vel zithet feit dat ik veranderingen wil maakt hem onrustigalles bij elkaar maakt het mij moeilijk om positief te blijvenwel weet ik dat dit de enige manier is om overeind te blijvenop het forum kan ik even de dingen van mij afschrijvendank hiervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Sjee Bako een valse aangifte nog wel, dat herken ik........erughhhhhdus sja wel te begrijpen dat het moeilijke dag is vandaag, komt ook wel goed...geloof daar maar in!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 hanah??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 hannahblijf je bij de lespraten helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Bako,Het is goed om je af te schrijven.Uit mijn ervaring van de afgelopend week, weet ik dat alcohol het erger maakt. Het helpt niet om de onrust te laten verdwijnen.Misschien dat acceptatie van de situatie, met andere woorden dat het nu onrustig is maar dat het straks anders zal zijn helpt om de grimlin te verjagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Geen een situatie duurt eeuwig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden