Gast Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Kirky, van harte met je verjaardag!Have a nice day!!! :moon::)En voor alle vroege vogels! De goude ouwe! Begin de dag met een dansje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Kirky,een fijne verjaardag!!!!!ik hoop dat je nieuwe levensjaar je mag brengen wat je ervan verwacht.Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 kirky VAN HARTE !!!ik gun je alle goeds voor dit nieuwe levensjaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Hoi Kirky, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.:present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose:Ik wens je een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 KIRKI alvast een hele fijne dag gewenst en natuurlijk PROFICIAT ....weet nog niet hoe de smiley's te vinden .....maar een leuke voor jou erbij... GOEDEMORGEN DE REST OOK NATUURLIJKGa nu eerst proberen me luikjes open te krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Hai Kirki, ook namens mij van harte gefeliciteerd en een prachtdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Kirky,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :present:Maak er een spetterende dag van.:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 goeiemorgenmooi Dar ik ben al goed op weg, ik ben al oud en wat grijs gefeliciteerd kirkyeejj Carolien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 doe alleen maar koffie kirky thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 LANG ZAL KIRKY LEVEN LANG ZAL KIRKY LEVEN IN DE GLOOOOOOOOOOOORRRRRRIIIIIIIIIAAAAA HIEPERDEPIEP HOEEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Proficiat Kirky: nog vele jaren in gezondheid en geluk!Dat je maar spoedig weer werk mag hebben. Zo kom nu maar op met die taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 lopen is altijd goed ja, niet te ver als je een zere rug hebt maar wel ff lopen ja, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 even een bakkie nog en dan werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 IK ben werken, een fijne dag allemaal en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Sterkte met je rug Dar....maar idd blijven bewegen wordt meestal wel aangeraden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 wortdt het ieg een fijne dag voor je vrouw met zo'n heerlijk geurende man rondom haar heen de hele dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Kirky: HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD!!!Wens jou en je vrouw een hele gezellige dag en een jaar waarin alles wat je zou willen verwezenlijkt kan worden!Ennuhhhh........wat zegt leeftijd? Niks hoor, ben de 50 gepasseerd maar nog net zo gek als vroeger.Maak er een feestdag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 En ook goeiemorgen aan An, Dar en Moossz.Werkze Henk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Sterkte met je rug Dar! Een warme douche is altijd goed, ondertussen ff de spieren losmaken.Inderdaad wel bewegen maar niet belasten. Zeker niet door de pijn heen bewegen.Je vraagt nog om deelnemers aan de loop.Lieverd ik woon echt te ver anders liep ik wel mee hoor. Ik loop elke dag zo'n 2 uur met de honden ( 1x 30 min., 1 x 60 min. en nog 1 x 30 min.) dus de basistraining oké hier. Maar dan wel op natuurlijke ondergrond en in de natuur hihi. Ben blij je weer te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Sandra: ik zat nog even te lezen over jou. Je hebt een rotdag achter de rug en vandaag zal het ook niet gemakkelijk zijn.Dat binge drinken is inderdaad een groot probleem.Nu ik vakantie heb, heb ik zelf ook het overzicht weer gekregen enwerk aan 'de grote ontspanning zonder drank'.Want dat is toch de kern van het probleem.Dingen hopen zich op in het leven, je zoekt een uitweg, en de enigeoplossing 'lijkt' de fles en dan zoveel mogelijk : 'out ' willen,weg, rust in het hoofd.Ik heb inmiddels mijn eigen kamer van nog meer gemakken voorzien,zodat ik me echt helemaal kan terugtrekken.Een prettige plaats, zonder vervelende prikkels.Deur op slot, dag wereld!Het is een plaats waar ik normaal niet drink en het voelt veilig hier.Dan het bewust antwoorden op je eigen dwangideeen over drank.Je gedachtes leren herkennen.Gisteren had ik weer zo'n gedachte.Ik was nijdig op die drinkende lui, die geen rekening wensen te houdenmet mijn gevoelens omtrent drank.Gisteravond zat ik te fantaseren op het moment dat ik alleen zou zijn endan eens lekker de beest zou gaan uithangen.Op het moment dat ik het dacht heb ik mezelf een aantal antwoordengegeven. Heb ik werkelijk zin om te drinken, of is het een idee.Verslavingsgedrag waar niks bij te winnen valt.Sandra we pakken de draad op OK?Het voelt zoveel beter zonder drank.Vandaag wil ik niet drinken.Zo direct vertrek, leuk, dat wel, maar dan weer die drank.Ik zet er een streep door, ze drinken maar, er is niks aan en hetvoegt niks toe.Ik word er loom en ellendig van.Het lijkt allemaal zo leuk .... maar het is niet wat het lijkt.Als ik thuis kom zal ik mijn stekkie opzoeken.Heerlijk boek, mooie muziek en toedeloe met iedereen.Vandaag ga ik ECHT genieten.Wie doet er mee?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 YEP Dar, goed begrepen !Maarre..................... dat gedrag laat dat maar zitten !!!Doe je rustig aan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 er is er één jarig Van harte kirk met je verjaardag!:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Ook goedemorgen voor degenen die ik nog niet verwelkomd heb vanmorgen....Ook ik zat aan Sandra te denken An, hoop dat ze zich ddlk meld en het vandaag ook weer volhoud dan zal het wel beter gaan.....Ben zo blij dat ik OKEEJ WEL MET JULLIE STEUN op dag 5 zit nu....YeahhhhEerlijk zou ik niet weten of ik het 5 dagen gehaald had zonder dat ik dit fora had gevonden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Moos: dat is goed om te lezen.Ik ben dankzij het forum zo ontzettend veranderd.In positieve zin dan.Ik heb hier ontzettend veel geleerd over mezelf.Je leert van de anderen en dan ook de reacties die je krijgt.Het is niet altijd even leuk, soms confronterend, maar wel harstikke goed en leerzaam.Nu is het een kwestie van vasthouden van je goede gevoel omtrent het niet drinken Moos.Na een week zou je kunnen denken 'he dat gaat ff makkelijk dat stoppen'.Leg een knoop in je zakdoek die je herinnert aan deze vijf dagen Je gaat harstikke goed en ik vind je ook heel leuk hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Niet schrikken kom geen bekeuringen uitdelen hihi, alleeen ff om verwarring met rapilos te voorkomen ben ik nu agente, vind wel stoer trouwens....AL ZOU IK DAT IN HET ECHTE LEVEN NOOOOIT WORDEN...Me vader was er 1.....ieksszzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Dank je An, dat is fijn om te horen...wantuh soms denk je NATUURLIJK als nieuweling...ben je toch ff ....Ohh wat zullen ze wel niet denken , stap daar dan wel weer overheen maar toch, normaal en herkenbaar denk ik.Daarom An thnxs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden