Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Ja dat is waar.Is toch een stukje zorgen, en idd betrokkenheid.Heb ondertussen toch een mail gestuurd.Denk dat ik morgen wel antwoord heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Klopt Kirky hoor.Zo denk ik ook.Het wordt hier toch min of meer vrienden als je langer erbij bent mee leest en af en toe schrijft.En je gaat( ik in elk geval) zorgen maken als je merkt dat er met iemand iets niet goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Hoe is het Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Kirky, ja groot gelijk.Toen ik dat las kwam me dat niet goed voor.Blij dat er later een berichtje kwam, maar beter zo, nu kan ze bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Ik zou terug lezen Spud Wie weet kom je tot verrassende ontdekkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Spud leest nu vast terug.Had nog wat leuks vandaag, kennis van me vroeg of ik een nwe cd voor hem kon branden.Tuurlijk!!Mja die cd was pas vorige week gelanceerd.Dus even neuzen, had hem binnen 10 minuten.Kennis weer blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Fireblade Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Staat er morgen of overmorgen ook nog wel.Je lacht, dus zijn leuke emoties lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Spud, wat is er met je beste vriend dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Hoi!Ik was allang naar bed maar wist zeker dat ik jullie nog iets wilde vertellen. Nou, gisteren was ik in Rotterdam en daar was ineens een heel nieuw gebouw opgetrokken met op de gevel de letters: Instituut voor Hyperbare Geneeskunde. (Google maar, het is geen l@lkoek.)Ik ben er even bij gestopt om te zien of ik dat nou echt wel goed las.Nou voor wie hyper is, er is dus hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 En sorry dat ik er ineens inplomp, want een heel goede vriend verliezen aan zelfmoord is niet niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Dat lijkt me heel zwaar om mee om te gaan.Maar wat schuilt er achter die lach dan Spud?Je bent blij met zijn vriendschap, vriendschap is zo vreselijk veel waard.Maar je bent bang om straks alles alleen te moeten doen,Ik kan je denk ik nu alleen maar zeggen, wees er voor hem.Laat zien dat je een echte vriend bent.Maar ben wel bang voor jou"Put" straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Dat blijkt van echte hechte vriendschap, en wederzijds vertrouwen.Maar dat kan je niet zo maar wegwuiven, met " waar doe ik moeilijk over."Dit zijn heftige gevoelens waarover is gesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Ik ga slapen.(sorry)Spud, je weet waar je me bereiken kan.Slaap lekkerFijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden